Keyifli Okumalar-
Tanrı kullarını yarattıktan sonra onları takip edermiş, edermiş etmesine de müdahale etmezmiş. Yaptığın hatalar sana ait gittiğin yollar senin gün gelince hepsinin hesabını bana vereceksin demiş.
Acıyı sana veriyorsam şifasını da veririm bu dünyaya mutluluk vermişsem nefrette verdim dermiş.
Her şey düzen ve uyum içerisindeyken ne haddine bir meleğin şeytanla görülmesi demiş nefreti kalbinde taşıyan Şeytan Mehli.
Kendisi de biliyormuş gerçeği bilmesine ama hırsı gözlerini boyamış kardeşinin bir hatasını bulduğu için sevinçten dört köşeymiş.
Kardeşi Şeytan Haru bir meleğe aşık olmuş buda tüm şehirde duyulmuş. Sessizce kardeşini takip eden Şeytan Mehli kardeşinin bir kiliseye girdiğini görünce şaşırmış meleği ile buluşmak için burayı mı tercih etmiş?
Kardeşi dizlerinin üstüne çökmüş ayın bir madalyon gibi parıldadığı saatte Tanrıya derdini yanmış meleği dilemiş.
İkinci En Büyük Günah.
Aşkmış Şeytan Haru aşkı için kilisede Tanrıya isyan edince kalbi yanmış kül olmuş külleri bile meleğinin adını sayıklamış.
İkinci en büyük günah aşkmış kalbine bulaşanı yakıp kül edermiş hatta o kadar büyükmüş ki kalbine can veren Tanrıya isyan ettirirmiş.
Bu yüzden her aşık olan kalbinde ince bir sızı uzun süre yanma hissedermiş.
''Tanrım, Günahtan sarhoşum ama dilekten ayık eğer ki beni ondan ayırırsan isyancı.'' demiş Haru gözyaşları içinde.
Sonra sözlerine devam etmiş başını soğuk mermere yaslarken.
''Derdi başıma sardın yüreğime acı yaktın.'' kalbini tutmuş ağlarken kardeşi Mehli'nin onu izlediğinden habersiz.
''Bu canı ona tutsak ettin gönlüme acı verdin bağışla, bağışla meyhaneye giden ayaklarımı onu unutmak için içtiğim sayısız kadehi tutan ellerimi bağışla.'' dedi.
Şeytan Mehli keyifle evinin yolunu tuttu çünkü kardeşinin ailedeki konumu düşünce yükselen o olacaktı.
Tabi yolda ıslak bir şekilde ağlayan meleği görmeseydi.
Bir kaç yıl önceki Lauren şimdi karşılarında olsaydı bu topluluktan korkar ve buradan hoşlandığı Marco ile uzaklaşmak isterdi ama şimdiki Lauren hayır hayır şimdiki değil dönüştürdükleri Lauren sadece omuzlarını dikleştirmiş saçlarını geriye atmıştı beyaz uzun elbise ve siyah kaftanlarla odadaki masaya ilerleyen topluluğu selamladım melekler her ne kadar saygıda kusur etmese de şeytanlar beni takmamıştı.
Her şeyin bir bedeli vardır bu davranışlarının da bir bedeli olacaktı gün gelecek hepsi önümde eğilmekten toprakla bütünleşecekti.
Bir adam ve kadın yan yana acı ile duruyordu.
Umursamadan babamın yanına geçtim Marco ise tam karşıma geçmişti.
Acılı aile Marco'nun yanında yerini alırken Lairos ve Saeliey ayakta kalmıştı onlara sandalye koyacak kadar insan yerine koymuyorlardı sinirle kaşlarımı çattım.
''Kardeşim neden ayakta.'' dedim direk krallara dönerken babam bana anlamsızca bakarken cehennem kralı küstah bir insan olduğumu düşünüyordu.
''Masaya Krallar ve Varisleri oturabilir diğer çocuklar için gördüğün gibi yer yok lora.'' dedi cehennem kralı alayla güldüm.
Şimdi bir şekilde lafı döndürüp Saeliey ve Lairosun bu masaya oturmasını sağlamalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSET
FantasiaHisset yada bilinmezliğin ateşinde kavrul ve kül ol unutma ki ne kadar feryat etsen de cehennemde bir kere yanan artık sonsuza kadar onun iziyle gezer. ''Cennet ile cehennem bir arada olmaz!'' dedim bağırarak yaptığı şeyler yetmiyormuş gibi birde y...