Ly😘❤️
..........................................................................
@ අකට විකට රංගාරච්චිලාගේ නිළ නිවස
ජාත්යන්තරය හිනස්සන අකට විකට රංගන ආරච්චිලාගේ නනිල නිවසේ අද ජයටම කෙරීගෙන යන පාටියකි.
ලොකු පොඩි කාටත් එක ලෙස ඇරයුම් කළ ජාත්යන්තරය හිනස්සන අකට විකට නම් රංගන යුවළගේ විසිපස්වන රිදී ජුබිලිය...
රංගන ආරච්චි මහතා එන එන අම්මුත්තාට කවදාවත් නැතුව අතට අත දුන් අතර, රංඟන ආරච්චි මහත්මිය නම් අමුත්තන් ගෙන එන තෑගිබෝග දෙස ගිජු ලිහිණියක් මෙන් නෙත් හෙලාගෙන සිටියාය.
වැඩි වෙලා යන්නට පෙර විස්කිද බ්රැන්ඩිද ජින් ඇන්ඩ් ටොනික් ද චීයර්ස් කරලා ගනිමින් හිටි කට්ටියට ඩබල් ත්රිබල් වී ත්රිබල් ෆොබල් වී හතර ගාතිනුයි යන්නේ...
මේ අතර තුර ඩාන්ස් ෆ්ලෝ ඒකේ පට ගලවගෙන නටන කැතීලා, රෝසීලා, සැන්ඩ්රලා සේරම රෙදි ගලවගෙනයි ඉන්නේ....
හොද හොද සෙල්ලං එලිවෙන ජාමෙට කියනවනේ....
එසේ කෙසේ හෝ පාටිය නැගලම යන විට මල කෙලියකි පාත් උනේ....
මුල්ලක් අල්ලගෙන සොමියෙ හිටපු රංගන ආරච්චිට පොළොව පළා පළාගෙන අපාය පේන හෙණයකි පාත් වුණේ...
"මාත්තියා !!!මාත්තියා!!! අනේ අම්මෝ!!!!" කියාගත්ත කේලමි ලොකු මැණිකේ වැඩේට එන්ටර් වුණා...
හැමහැමෝම ඒ පාර මොන හෙන යක්ද කියලා බයවෙලා බලන් ඉන්දැද්දි කේලමි ලොකු මැණිකේ එයාගෙ කේලම ලිදට ගලක් අතාරිනවා වගේ පාටියේ හිටපු හැමෝගෙම ඔළුගෙඩි වලට ඇරියා....
"හත්තික්කේ!!! මේ මොකද මේ?"
"අනේ බලන්න්කෝ ලොකු හාමිනේ!!!! අර අර.... මේ මේ මේ..... මං දැක්කා අර ගමේ ඉන්න අහිකුන්ටකයාගේ ඔඩොක්කුවට වෙලා ඉන්නවා තේයුං පොඩි හාමු!!!!"
KAMU SEDANG MEMBACA
The Virgin And The Gypsy ‖ Taekook ‖ Oneshot ‖ Completed ‖
Fiksi Penggemarකුඩාම සිදුවීම් වලදී පවා අහම්බයක් යැයි කිසිවක් නැත. Top - JJK Bottom- Tae ‖ Sep 12 - Oct - 17 ‖