Kitabımızdan ilk alıntımız geliyor GülseFanlar, hazır mıyız??? :))))))))
*
Başını öne eğdi umudunu yitirmiş bir edayla, onunla kuracağı aile hayalleri suya düşüyordu bu durumda. ''Hatırlıyor musun, pavyonda sana bir şey söylemiştim. İkimiz de aynı bataklıktayız-''
''Bana 'İkimiz de aynı bataklıktayız. Tek fark; sen daha özgürsün.' demiştin.'' Noktasından virgülüne kadar hatırlıyordu o cümleyi Çınar. Kalbine hançer saplayan diğer sözü de o olmuştu çünkü. ''Haklıydın, hem de çok haklıydın ama bak, sen kurtuldun. Benim kurtulmamsa korkarım ama imkânsız. Bu işlere bir kere girdin mi çıkmayı deneyemezsin bile.''
''Denersen sadece canınla ödemezsin, sevdiklerinin canıyla da ödersin.'' diye ekledi Utku. Bu üzücü bir şeydi ama Hayal'in bu duruma alışması gerekiyordu. Gerçekler acıydı ama değişmiyordu işte.
Teselli eder gibi Hayal'e sarıldı Çınar. Belki hayatını değiştiremiyor olabilirdi ama onun kılına zarar gelmemesi için canı pahasına savaşabilirdi. ''Söz veriyorum, geleceğimiz hakkında en ufak bir şüphe bile duymayacaksın. Çok yakında her şeyi düzelteceğim, bir daha böyle bir şey yaşanmaması için elimden geleni yapacağım. Düşlediğimiz aileyi gerçekleştireceğiz, çocuklarımız olacak ve onları korkmadan büyütebileceğiz.''
#ÇALINMIŞCENNET Yakında Mendirek Yayınları'nda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çalınmış Cennet |Cennet Serisi 1 | ღRAFLARDAღ
RomantikCopyright © Tüm Hakları Saklıdır