az udorítóan rózsaszín jók iskolája, és a ribik

102 5 1
                                    

Agatha a puha zöld füvön landolt, ahol rengeteg gyönyörű lány volt. Mindegyik boldogan trécselt, mosolygott, és persze mutogattak Agathára, hogy:
- Né'má' milyen rondaa!- xd.
Elég kényelmetlenül érezte magát a sok beauty hercegnő között, nem igazán tetszett neki.
Szemével Sophiet kereste, de csak boldog ribiket látott.
Mindegyik anorexiás vékony volt, kivágott pólót viseltek, amit inkább csak egy melltartónak neveznék, de póló- xd.
Aztán óriásbögöly méretű lények jelentek meg, akik elkezdték terelni a gyerekeket a kastélyba.
Agatha amikor közelebb került az egyik lényhez, hogy tündér.
- Mi a fasz?
- Bajod van?- kérdezte a tündér.
- Te egy tündér vagy??
- Igen, bazdmeg, minek nézel?
- Csak tündérek nem létezhetnek.
- Úgy nézek ki, mint aki nem létezik?- hahaha.
Majd a tündér betolta a lányt a kastélyba, ami az iskola.
Mindenki csodálkozva nézett körül, mivel minden nagyon szép volt.
Agatha is körbenézett, a tekintete megállt egy rejtett sarkon, ahol két csaj csókolózott.
(Lol ebben a storyban amúgy nem érdekel senkit, hogy ki milyen nemű, na)
Majd elkísérték a lányokat a fancy szobályukba.
Agathanak a szobatársai rögtön reklamáltak, hogy nem akarnak Agathával lenni egy szobában, mert féltek, hogy megerőszakolja őket, szóval rögtön kaptak egy másik szobát.
A lány őrült, hogy egyedül volt, és elkezdte átnézni a könyveit, de mindegyik csak a számára undorító szépségről, jóságról és boldogságról szólt.
Szóval fogta magát, és kimászott az ablakon(?) és ott nézte a Rosszak iskolát. Olyan hívogató volt számára...

Jók és Rosszak Iskolája 18+ verzsióWhere stories live. Discover now