Aki nem tudja a storyt a versenyrol aminek nem jut eszembe a neve but google is my friend soo ott megnezem.
Öö nem talaltam semmit, de a wikipedia school for goods and evils oldalra magyarra forditva jobb mint ez a könyv... De komolyan. Azt irja hogy a Happily Ever After esélyei.
De waiiiiiiit. Nem Tehetségek cirkusza??
A wiki azt írja:
A tehetségek cirkuszában, ahol Nevers és Evers verseng. 🤯
Oké.Akkor lets folytatni.
Sophie valami nagyon rosszat tett, ezért elküldték a Rossz suli luxi kínzó kamrájába, ahol a rusnya- busnya farkasapó levágta egy fejszével Sophie fejét.
Vége.Xd nem, a hajat vágta le, ilyen sexy rövidre. Ettol Sophie- mofi felbaszódott és belelökte haja gyilkosát a kamrában folyó szarba, ami huggyal volt elkeverve és víz lett belőle. A farkas-markas belefulladt a szarba.
AMUGY REKLÁM:
OLVASSÁTOK ÚJ KÖNYVEMET, A KÍNZÓ KAMRÁRÓL JUTOTT ESZEMBE, MERT AZ IS OLYASMI DE KOMOLYABB.
A CÍME STOCKHOLM SYNDROME.
A PROFILOMNÁL LÁTHATJÁTOK.
KÖSZIIIIIII💖
MÉG VALAMI. KÖSZÖNÖM icyfrog04 , MESETLON!!!💖💖Sophie mind a megtestesült gonosz, lépett ki a kamrából, és felment a szobájába, és full style changet csinált, és ilyen menő goth lett.
Ez után, hogy Tedrossifossi felesége legyen, kiment a két suli közötti mezőre hogy oktató orákat tartson.- Hogyan legyünk sexy gonosz bad bitchek, elso óra. A seggunket fogjuk edzeni. Szoval, most mindenki egyszerre: guggol. Guggol. Guggol.
Sok gonosz csuf gyerek jart minden orajara, es hetek utan Tedrossi figyelmet is.felkeltette.
- Csa Sophie!- szólt Tedros a nagyon ferfias hangjan, mint valami barbie mesében.
- Ő... Szia.
- Eljossz velem egy randira? You know, nagyon cep vagy.
- Awww- Sophie a haját csavargatta, ne kerdezd, hogyan, mert rövid volt- Hát jó.Uuuu most osszejottek de izgiiiii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jók és Rosszak Iskolája 18+ verzsió
Mizah-káromkodás❗ -🔞 -❗ spoiler veszély❗❗❗❗❗ ❗az egész csak vicc, csak agyzsibbasztásra❗ (ha nem ismered az SGEt akkor csak annyi, hogy van két csaj: Sophie és Agatha és elviszik őket a Jók és Rosszak Iskolájába...)