Sophie a saját hányásából próbált kiúszni. Mindenhol undorító fekete létyó vette körül, és mintha az egyik fiú szarófejet vágott volna, de erre megpróbált nem gondolni.
Valahogy sikerült kimásznia, rózsaszín ruháján mindenféle undormány volt, ahogy a hajában is.
Körülnézett, és amerre nézett (xd) mindenhol szörnyeket látott. Azaz rájött, hogy nem is szörnyek.... hanem gyerekek!
- Áááíiáááúáááí- sikított. De milyen szépen sikított...
De ezzel csak azt érte el, hogy minden gyerek ránézett, és két undorító farkas termett mellette.Az összes gyereket elkezdték beterelni egy sötét várba. A szörnygyerekek nagy levegővel szippantották be a levegőt( hát ez nagyon értelmes), Sophie pedig az orrát befogva próbálta túlélni a büdös bűzt.
A várban ami az iskola minden sötét volt, pókhálók lógtak a falakon és a gyertyák gyenge fénye próbált fényt varázsolni( azta milyen költői..)
A gyerekeket felvitték a farkasok a szobákba... Na jó ez túl jól hangzik, szóval try again... A gyerekeket feltolták a farkasok a poshadó romhalmakba, amik szobaként szolgáltak (much better, nem?).
- Elnézést... De én... Rossz- kezdte Sophie, de a farkas nem hallgatott rá- Nem hallassz te kurva farkas?!
Erre a farkas beleharapott a lány kezébe.
- Áűúúú!
Majd belökte egy gennyes ajtón.
Sophie a padlón csúszott, és arra gondolt, hogy ennél nem lehet rosszabb, de... Ez a Rosszak iskolája, szóval itt csak rossz van, fuck logic, bumm.
Felemelte csodás fejét, és három csajt látott.
Tulajdonképpen az egyik tök szép volt, ahhoz képest, hogy kibaszott gyilkos feje volt. Ilyen goth styleja volt, haja fekete és piros.
A másik albínó csaj volt, hiperszuperkurva vékony, és tulajdonképpen úgy nézett ki mint egy halott menyasszony, csak fekete ruhában. Vagy akkor mondhatnám, hogy halott gyászoló menyasszony, de az miért lenne így felöltözve, mindegy hagyjuk.
A harmadik.... ilyen dagi vagyok és leszarom, mert jobban szeretem a kaját mint a külsőmet csaj volt. Most is valami csokit evett...
- Neheheeem. É-én tuhuti rossz szobában vagyok.
Milyen vicces, mert a rosszak iskolájában van egy rossz szobában hahahha..
A három csaj ilyen kinyírunk, mert nem tetszik a kurva pofád képet vágott.
- Hester- szólalt meg a szép rossz.
- Mi ? Ez... Ez egy varázslat? Most... Most megöltök?! Ááááá!!
- Kussolj már te hülye ribanc. Ez a nevem. Ő- majd az albínóra mutatott, aki két azaz három patkányt simogatott( mindenki ilyen barátokat, vagy szobatársakat akar, nem?)- Anadil- majd a ducira mutatott- Pötty.
Amugy mi au a név, hogy Pötty??
- ó.... én Sophie vagyok.És higy ugyanúgy érjen végig, mert az oan cuki, Sophie kinézett az ablakon( ő nem mászott ki) és a csodás Jók iskolája felé nézett, ami úgy hívogatta őt.
Nem cuki?
Am embik kérek egy kis építő kritikát pls xd.
YOU ARE READING
Jók és Rosszak Iskolája 18+ verzsió
Humor-káromkodás❗ -🔞 -❗ spoiler veszély❗❗❗❗❗ ❗az egész csak vicc, csak agyzsibbasztásra❗ (ha nem ismered az SGEt akkor csak annyi, hogy van két csaj: Sophie és Agatha és elviszik őket a Jók és Rosszak Iskolájába...)