Sophiékat egy elegáns farkasbaszás üvöltéssel lehívták a nagyon fancy és dark meg creepy fő izé cucc aulába ahonnan áttolták őket a szuperduper csilivili amazingo jók sulicskájába. Sophie nagyon örült, mert tudta, hogy itt valamelyik szent agy-szívű gyerek( aki nem szörny hanem szörny...en jól kinéző hahaha ember) kiszúrja hogy bummhe, ő rossz helyen van (haha).
Átértek a Jók iskolájába, ahol Sophie nagyokat lélegzett a lélegzetelállítóan illatolnivaló illatból ( kedves emberek, én vagyok az új Setőfi Pándor).
Bevezették őket a jók aulájába, ami nem aula, hanem valami nagyterem vagy fingomsincs mi a neve cuccli terem.
Ott leültették a rosszakat egy ütött... Szétkalapált padsorba.
A padok repedeztek, nyikorogtak a gyerekszörnyek vagy szörnygyerekek lábai alatt.
Sophie a másik padsorba nézett, ahol szinte csillogtak(?) a padok (amik fából voltak).
Akkor egyszercsak kinyílt az ajtó, és rózsaszín ruhás hercegnőtanoncok léptek be. Mindegyik tökéletesen sétált, rakta egyik cuki lábát a másik után. Csak egy nem. Agatha. Bőre szinte beleolvatt a rózsaszín ruhába (ne kérdezd hogy hogyan), haja pedig mindegyik lánynál ápolatlanabb volt. Klumpájában lépdelt, ami nagyon hangos volt, a többiekhez képest.
A jó lányok leültek a jó padsorba.
Majd egyszercsak megint kinyílt a nagy ajtó és fiúk léptek be, kék vagy miazzzzz királykék ingben, vagy ilyen ooo ruhában.
Sophie elképedve bámulta a fiúkat, akik egymás után vették le az ingjeiket, és mentek oda szebbnél szebb lányokhoz csókolózni (xd).
Majd egyszercsak mármint mégegyszercsak haha kinyílt az ajtó és a legeslegeslegsexisebbhelyesebb fiú lépett be. Ahogy ő levette az ingjét, az összes csókolózó és ne csókolózó lány odanézett, és elájult a csodaszép látványtól, olyan nagyon helyes és jó hasa volt.
- Azzal kell csókolóznia, aki nem ájul el- súgta Hester- ő Tedfos, de a jók Tedrosnak hívják.
- Tedros? Milyen szép név...
- Tedfos, te hülye!
Tedros körülnézett, de mindenhol csak ájult lányokat látott. Viszont valaki nyitott szemmel ült, az eszmélete a helyén volt.
Agatha.
Ő csak a kezét piszkálta, fel se nézett, de megérezte a nagy csöndet, a döbbent csöndet, és felnézett.
- Őő... Mitől ájult el mindenki?
Majd Sophie felé nézett, aki Tedros felé mutogatott meg azt mutatta, hogy elájul... Nem, el is ájult.
Agatha fogta magát, és hanyatt feküdt, becsukta a szemét, mintha elájult volna.
Tedrossifossi végignézte az egészet, majd valakit mozogni látott a szeme sarkából, arra nézett, és a legkurvább kurva ült fel.
Beatrix, vagy ahogy a rosszak hívják, kurvatrix. Xd mint valami Aszterix és Obelix név.
Odament és megcsókolta a csajt, amiből egyre vadabb és vadabb csókolózás lett, huppsz Beatrix felsője már a földön.... Uppsz, Tedfoss gatyája csúszik lefelé...Huppsz, egy random kétfejű kutya lép be a terembe.
A kutya csettint egyet, xd, és mindenki eszméletéhez tér, és a ruhák is visszacsúsznak a helyükre. Huppsz.A kutya valami nagyon uncsi beszédet mond, amire mindenki figyel... Chö, nem. A tanárok is el-elbóboskolnak ama naaaagyon unalmasító szövegen, és ezt még leírni is booring, szóval time skip.
Amúgy rájöttem, hogy ezután nem akartam írni már semmit, xd, szóval this is the end of the part. Csaooo
Úristen rekordot fogok dönteni abból, hogy mennyi értelmetlen szót írok le.
Éss összesen 501 szó. 503. Bumm.
Úristen, kiléptem, és eltűnt a szöveg, meghaltam, de visszajött, és huh.
ESTÁS LEYENDO
Jók és Rosszak Iskolája 18+ verzsió
Humor-káromkodás❗ -🔞 -❗ spoiler veszély❗❗❗❗❗ ❗az egész csak vicc, csak agyzsibbasztásra❗ (ha nem ismered az SGEt akkor csak annyi, hogy van két csaj: Sophie és Agatha és elviszik őket a Jók és Rosszak Iskolájába...)