2.Alight Dream

57 1 0
                                    

-Millie, zejdź rozpakować bagaże! - Mama darła się z dołu, bym jej pomogła. Bardzo chciałam, kiedy ja nie miałam na nic siły. No ale zeszłam tam do niej bo nie chciałabym dostać szlabanu w pierwszy dzień w Vancouver. Miałam plan by w nocy wymknąć się gdzieś i wrócić na w wschód, ale nie byłam zbytnio pewna czy to wypali. Myślałam i tym przez cały czas. Tak długo, aż nadszedł czas na kolację. Nie jadam kolacji. Mama dzisiaj jednak postanowiła, że zwiedzimy Toronto. Załatwiła nam jakiś nie drogi transport i pojechałyśmy. Nocowałyśmy tam do niedzieli. Dziś piątek, będę musiała tam z nią siedzieć cały weekend, w dodatku nie wymknę się w nocy, super. Może zrobię to w niedzielę? Mama ma prace dopiero od czwartku i będzie zapewne spala do 12,a więc mam szansę. Poza tym mama ma práce w Toronto i będzie pracować od poniedziałku do czwartku. Nie stać ją żeby załatwić sobie stały transport, bo nawet auta jeszcze nie mamy. Wszystkie wydatki poszły na dom więc będzie mieszkać w Toronto. Resztkę kasy przeznaczyła na malutkie mieszkanko gdzieś na małym osiedlu. Hajla bajla, mam cały tydzień dla siebie!


Nawet całkiem spodobało mi się Toronto, może będę tam częściej przyjeżdżać? W każdym razie jutro jest mój pierwszy dzień nowej szkoły. Zresztą w zasadzie każdy będzie tu dziś pierwszy raz bo jest 1 września. Słyszałam że tutaj w dniu rozpoczęcia taez są lekcje ale lżejsze i krócej. Dobra no to spakuję sobie Torbę i naszykuje się bo jutro się wymykam z domu, równo o północy. Pójdę na obiad i powiem mamie że już się Przygotowałam na jutro i pójdę już spać bo jestem bardzo zmęczona.

Addicted | 𝐹𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 ♡︎  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz