Pierwsza lekcja - Chemia.
Usiadłam z Sadie.S: Cholera...
M: Co jest?
S: Podręcznika zapomniałam...
M: O... Nie ma problemu, dam na środek.
S: Dziękuję jesteś przekochana! Millie.. Może chciałabyś się tak jakoś bardziej.. No wiesz, zaprzyjaźnić?
M: Pewnie! <3
S: Okej, ale pogadamy na przerwie bo pan Brucley nas rozsadzi.*Na przerwie*
Ch: Kurcze..
C: Hm?
N: Co się stało Siostra?
Ch: Nie zrozumiałam zadania domowego..
M: Ja też ://
F: No to ja Wam wytłumaczę.
S: No dawać laski, z Finnem jest bardzo fajna zabawa 😏
Ch: Hahahshs no okej
G: Uu Chloe czyżbyś miała ochotkę na Finna? 😩😏Wszyscy rozesmiali się głośno i poszliśmy pod klasę.
S: Hahah Chloe idziemy dzisiaj do Ciebie n'a noc oglądać barbie?
Ch: BAHSHSHSHA oczywiście!
S: A ty Diane?
D: Tak, oczywiście Mills też jest zaproszona?
Ch: Jasne.
M: Dzięki Chloe.Zadzwonił dzwonek. Całą lekcję myślałam o tym jak potraktowały mnie dziewczyny, a jak Diana zareagowała. Może zagadam do Diane? Z drugiej strony dziewczyny może poprostu miały głupawkę.. Pogadam z Sadie...
M: Ej Diane!
D: No!
M: Dzięki, że o mnie dziś pomyślałaś.
D: Nie ma problemu.
M: Chcesz się przyjaźnić?
D: Heh no można.Diana wydaje się być całkiem spoko.
Głupio mi pytać prawie każdego o przyjaźń, ale jestem nowa i nie mam tu nikogo, a ci ludzie wydają się być naprawdę spoko.M: Sadie!
S: Co jest?
M:Nie żebym była zazdrosna albo coś w tym stylu ale obraziłaś się na mnie o coś? Dzisiaj pytałaś o pokánie tylko dziewczyn s o mnie jakby zapomniałaś.
S: Niee, poprostu zanim doszłaś zvesto się wygłupiałyśmy z tymi Barbie i dzisiaj dla beki spytałam dziewczyny, bo wiem, że Ty byś nie zakumala ale chyba wzięły to na serio.. Nie gniewaj się, nie obraziłam się na Ciebie.
M: No okej...
CZYTASZ
Addicted | 𝐹𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 ♡︎
Teen Fiction(...) ale.. Dlaczego ja wciąż do niego coś czuję? Tak nie może być! On mnie nienawidzi, to wszystko nie ma sensu.. Już kiedyś pisałam fillie, ale go nie skończyłam za co bardzo przepraszam. To fillie napewno skończę, a nie nastąpi to szybko ( ͡° ͜ʖ...