-7-

761 35 50
                                    

-hatırlatma-

Bende"alışveriş merkezine gidip çılgınlık yapalım"dedim ve cardi b gülüşü yaptım.

Oda cardi b gülüşüme garip bir bakış attı ama sonra teklifim aklına gelmiş olacak ki "kabul, bakalım nasıl çılgınlıklar yapıcaz"dedi.

Bende hemen "dostum şu anda çılgınlığın kendisi ilesin,her türlü çılgınlığı yapabiliriz"dedim.

Oda gülüp kolunu uzattı ve "alışveriş merkezine kadar koluma girme şerefine dahil olmak ister misiniz madam?"dedi.

Bende hemen kıkırdayıp"tabiki mösyö"diyip koluna girdim.

Oda gülüp küçük bahçenin çıkışına doğru yürümeye başladı.

Ehehe umarım yapıcağımız çılgınlıklardan karakolluk olmadan kurtulabiliriz.

Pek sanmıyorum ama.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Hayır benim senin o garip gülüşünden sonra karakola düşüceğimizi anlamam lazımdı, nasıl anlamadım acaba"diyip oturduğu yerden kalkıp yanıma oturan Emir ile ona döndüm ve"Bir kere o cardi b gülüşüydü ki ayrıca sende çok hevesliydin"diyip gözümü devirdim.

Oda gözünü büyütüp kafasını bir anda bana çevirdi ve "sinema salonuna gizlice girip adama yumruk atanda ebemdi zaten di mi "diyip göz devirdi ve önüne döndü.

Bende daha fazla konuyu uzatmamak için kafamı önüme döndürdüm ve duvara yasladım.

Ama şimdi haklıydım ben hem oda adamı dövmüştü.

Bir de hevesim kursağımda kalmıştı, sadece bir şey yapmıştık onda da karakolluk olmuştuk.

Neyse,en iyisi size olanları anlatmak.

-karakolluk olmadan önce-

"Ben tamam dedim de ne gibi şeyler yapıcağız burada"diyen emir ile gözümü devirdim ve elini tutup sinema katına yürümeye başladım.

"Hadi sinemaya kaçak girmeye çalışalım"diyip adımlarımı hızlandırdım.

Sinema katına gelmemiz ile hemen Emire dönüp"şu an kapısı açık olan herhangi bir sinema bölümüne girip bir yere saklanalım, eğer sesler duyarsak saklandığımız yerden çıkar en arka köşeye yerleşiriz"dedim.

Emir'de gözünü büyütüp"cidden çılgınmışsın"dedi.

Bende ona yandan bir bakış atıp "neyse çok oyalanmayalım ve hazır görevlinin dikkati dağınık iken sinema koridorlarına gidelim"diyip bir ajan edasıyla gizlenerek görevlinin olduğu yere gitmeye başladım.

Koridor görevlinin yanında olmasaydı daha iyi olurdu ama neyse.

Tam güvenliğin yanından eğilmiş geçicek iken görevlinin ani hareketi ile bir anda durdum.

Alttan alttan akan şey umarım düşündüğüm şey değildir.

Güvenliğin durması ile rahat bir nefes alıp hemen sinema koridoruna girdim ve arkamı dönüp Emir'e baktım.

Baktığım anda yanımda bir hareketlilik olması ile tam çığlık atıcaktım ki ağzıma kapanan el buna engel oldu.

Hemen ağzımı kapatan haysiyetsiz pisl-.

Ha pardon ayol Emirmiş bu.

Tamam bütün beddular geri gidebilir,bir kaçı hariç.

~ALYA~ (yeni bölüm gelmeyecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin