(medya Alya'nın odası)
-hatırlatma-
E hadi eve geçelim artık" diyen ses ile gözlerimi bahçeden çektim ve onları takip etmeye başladım.
Hadi bakalım bismillah diyor ve yeni hayatıma ilk adımı atıyorum arkadaşlar.
Bakalım neler olucakk.
*
Eve girmemiz ile girişten görebildiğim kadarıyla eve bir göz attım.
Oha evin girişi bile zengin lan.
"Merhaba alya hanım, ben bu evin çalışanıyım, montunuzu alabilir miyim?" Diyen kadın sesi ile, sesin geldiği yere döndüm.
Benden yaşça büyük bir teyze montumu almayı bekliyordu.
Yalnız kadın çok tontik, tam yanaklarını alıp sıkmalık bakıyor.
"Saçmalamayın montumu kendim asabiliyorum çok şükür ki"dedim ve montumu çıkarıp yanımdaki askılığa astım.
Sonra kadına dönüp"ayrıca bana hanım demeyin lütfen, kızınız yaşındayım"diyip içten bir şekilde gülümsedim.
Kadında ilk başta afallasada hemen ardından benim gibi gülümsemişti.
"Hadi içeri geçelim"diyen öz annem ile ona döndüm ve kafamı tamam anlamında sallayıp onları takip etmeye başladım.
Oturma odası tahmin ettiğim yere geldiğimizde odaya göz gezdirmeye başladım.
Oha oha aşık oldum şu an.
Acaba ben bura ile evlenmek istiyorum desem kabul ederlermi.
Çünkü çoktan düğünümüzü planlamaya başladım.
"Gel kızım şöyle otur"diyen öz annem ile gösterdiği tek kişilik koltuğa oturdum.
Onlarda karşımdaki ikili koltuğa oturmuştu.
Diğer karşımdaki tekli koltuğa da öz kardeşim oturmuştu.
Öz ikizimde öz kardeşimin oturduğu yerin yanında dikiliyordu.
Of şunların ismini öğrensemde hepimiz derin bir oh çeksek.
Yoruldum yaa öz kardeşim öz ikizim filan demekten.
"Kızım biliyoruz ki şaşırdın, böyle bir olay olmasını beklemiyordun inanki bizde beklemiyorduk,ama biz şimdiye bakalım değil mi?"diyen öz babam ile "haklısınız efendim,ama hiç birinizin ismini bilmiyorum da isimlerinizi öğrenebilirmiyim?"dedim.
Of bir gün kesin patlicam, yoksa bu kadar sakin olmamanın bir açıklaması olamaz.
Oda"biz sana isimlerimizi söylemedik değilmi ,kusura bakma kızım aklımız karışık şu olaylar yüzünden"dedi.
He sizinki karışıkta benimki çok düzgün zaten.
Te Allah'ım ya.
"Benim adım murat,bu güzeller güzeli kadında annen Asu"dedi ve Asu hanıma göz kırptı.
Sonra geri bana döndü ve "bu ikizin emir, buda kardeşin atlas"dedi ve bana dik dik bakan kardeşleri gösterdi.
Çok korktum şu an o bakışlardan varya (!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ALYA~ (yeni bölüm gelmeyecek)
HumorMerhaba arkadaşlar ben Alya, Alya demir İyi olmasada belirli devam eden bir hayatım vardı. Ta ki o güne kadar... * Arkadaşlar klişe biliyorum ama yazmamak için hiç bir sebep göremedim bskjsowhekshwkehdkshsf Neyse umarım beğenerek okursunuz Şimdiden...