-10-

590 32 97
                                    

(medya,sarp)

<><><><><><><><>

"Abla hadi kalk"diyip beni dürten Atlas ile yüzümü buruşturup gözümü açtım ve yatakta doğruldum.

Atlas da kolumu dürtmeyi bırakıp geri çekildi ve"kahvaltı hazır gel de yiyelim çok acıktım"diyip odamdan çıktı.

Beklemeden yeseydin o zaman yeğen.

Yatakta daha fazla durmamaya karar verip yataktan çıktım ve tuvalete girip yüzümü yıkamaya başladım.

Yüzümü yıkayıp havlu aldım ve yüzümü kurulamaya başladım.

Havluyu yüzümden çekmem ile sırtıma ağrı girmesi bir olmuştu.

Yüzümü buruşturup havluyu astım ve odama girip kremimi alıp önceki gibi riske girmemek için banyoya geri döndüm.

Sırtımı açıp aynadan bakarak gördüğüm kadarına sürmeye başladım.

Sonunda sürmem ile tam sırtımı kapatıcak iken banyonun kapısının tıklatılmadan açılması ile olduğum yerde dondum.

Ne içeri giren kişi ne de benim ağzımdan bir kelime çıkıyordu.

Daha fazla öyle durmamaya karar verip sırtımı kapattım ve kimin geldiğine baktım.

Kaan'ı görmem ile şaşırsamda belli etmeyip açık olan kapıyı kapatıp onu içeri çektim ve konuşmasına fırsat vermden konuşmaya başladım.

"Bak, sakın gördüğün izleri gidip de annem ile Murat beye söylemeye kalkışma,zaten bunca yıldır başka bir kızla yaşıyorlarmış bir de sen bunları söyleyip onları iyice kötü hissettirme tamam mı, ayrıca sadece Murat bey ve annem değil kimseye söylemiyeceksin,duydun mu"diyip kaşlarımı kaldırdım.

Söylememesini istemiştim çünkü annem ile olan dün ki konuşmamızdan beni erken bulamadıkları için ne kadar pişman olduklarını-en azından annemin- anlamıştım ve daha fazla pişman olsunlar istemiyordum.

Kaan sonunda girdiği şoktan çıkabilmiş olacak ki konuşmaya başladı.

"S-senin sırtın niye böyle,yoksa o-o eski bab-"diyecek iken elimi kaldırıp onu susturdum ve "o adamı hiç bir şekilde anma,ama merak ediyorsan söyleyeyim evet o adam yaptı,hemde bu yaşıma kadar,ne oldu vicdanın mı sızladı?"diyip elimi ağzından çektim ve kapıyı gösterip"dediğim gibi bunu hiç kimseye demiyorsun, şimdi odamdan çık bende giyinip geleyim"dedim.

O da bana bakmaya son verip"peki, sonra konuşuruz bu konuyu, çünkü merak ediyorum"dedi ve banyodan çıkıp kapıyı kapattı.

Kapıya bakmaya son verip aynaya döndüm ve kendimi incelemeye başladım.

Ne yapıcaktım ben

<><><><><><><><><><><><><><>

"Sonra Emir gelmiş şey diyor,abi beni babam mı doğurdu, biz de bir donma var görüceksin ama sonra buna 20 dakika onu annemin doğurduğunu anlatmaya çalıştım, çok zordu"diyip gülen abim ile bende gülmeye başladım.

Emir ise sitemle bize bakıp"hayır bence çok normal bir soru, sonuçta babamın da katkısı var-"derken kafasına yediği yastık ile cümlesi yarım kaldı.

Murat bey de ona bakıp"Ulan eşek sıpası ne demek babamın da katkısı var, ayıp ayıp,ben olmasam yapa-"derken ona da yastık atılması ile yastığı atan anneme dönüp,"ne var Asu'm yalan mı"diyip gülümsedi.

~ALYA~ (yeni bölüm gelmeyecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin