ÖZÜR DİLERİM

148 3 0
                                    

Yoongi'nin ağızından

Kendimi suçlu hissettiğim için bende hastahaneye gittim. Lisa ameliyata alınmıştı. Arkadaşlarıma baktığımda gerçekten perişandılar Jimin bi köşeye çekilmiş Sehun'a söverek ağlıyordu , Hoseok zaten transa geçmiş bir şekilde hiç durmadan duvara yumruk geçirerek onu koruyamadığı için ağlıyordu, Jungkook ise oda benim gibi kendini suçlu hissederek 'kız beni koruyor ama ben onu koryamıyorum, nasıl bir abiyim lan ben' derken, derken hemşire sakinleştirici bir iğne vurmuş o yüzden şu anda sakindi adını yeni öğrendiğim Rose ise Jimin'e destek de bulunmaya çalışıyor ama onunda Jimin'den bir farkı yoktu. Hoseok'un sevgilisi Hwasa ise Hoseok'a ayakda durması için konuşuyordu. Kardeşlerim ile arkadaşlarım ise olacak herhangi bir kavgadan dolayı yanımdan ayrılmıyorlardı. Ben ise keşke , keşke Sehun'a uymasaydım diyordum. O kız abisini kurtarmak için canından vazgeçen bir melekti. İşte o yüzden şuanda ölesim vardı. Birkaç saat sonra doktor ameliyat dan çıktı. Hemen doktorun yanına koştuk.

"Park Lalisa'nın yakınları sizmisiniz?" Diye sordu.

"Evet kardeşimiz." Dedi Jimin.

"Kardeşinizin durumu kritik. Bıçak yaranın içinde kalmış o yüzden tampon yapsada bayılırken yüz üstü düşmüş o yüzden bıçak dahada derine gitmiş kaburgalarına zarar vermiş bir kaburga parçası safra kesesine gelmiş eğer safra kesesi patlarsa safra öz suyu vücuda yayılacak ve organlar işlevini yitirecek eğer 48 saat içinde uyanmazsa safra kesesine yaptığımız dikiş tutmamış demektir yani 48 saat içinde uyanmazsa kardeşiniz yavaş yavaş acı çekerek ölücek. Geçmiş olsun." Dedi ve gitti.

Jimin koşarak yanıma geldi ve bana bir yumruk attı .

"Şerefsiz kardeşim senin yüzünden ölüm döşeğinde ." Hem ağlıyor hem de bana bağırıyordu.

Sesimi çıkartmadım çok haklıydı. Benim yüzümden olmuştu. Koşarak hastahaneden çıktım kardeşlerim ve arkadaşlarımda peşimden geliyordu sessiz sakin bir yer buldum. Oturup ağlamaya başladım. Kardeşlerim ve arkadaşlarım beni bulup yanıma oturdular.

"Kendini suçlu hissetme." Dedi Jennie.

"Nasıl hissetmiyim Lisa abisinin önüne geçmesede şimdi Jungkook Lisa'nın yerinde olacaktı." Dedim.

"Ya uyanmazsa?" Dedim.

Jennie'de ağlamaya başladı. Bana sarıldı.

"O iyi olucak güven bana." Dedi.

"Hadi hastahaneye gidelim." Dedi Jin huyung.

Hastahaneye gittik Lisa'nın yüzünü çok fazla incelememiştim gerçekten güzel bir kızdı. Gerçi sanırım onlar de genetik abileride çok yakışıklı. Lisa bir anda kıpırdanmaya başladı gözlerini açtı koşarak kolutklarda oturan arkadaşlarımın yanına gittim

"Uyandı ." Dedim.

Onlar koşarak kardeşlerinin yanına giderken ben doktorun yanına koşup ona haber verdim.

****************************************
Lisa'nın ağızından

Uyandığımda burnuma ilk olarak tanıdık hastahane kokusu geldi. Yüzümü buruşturarak açtım gözlerimi. Doktor geldi yanıma

"Lalisa hanım kendinizi nasıl hissediyorsunuz?" Diye sordu.

"Az birşey yaram yanıyo." Dedim.

"Ahh bu zamanlarda olur bu şekilde ağrılar ölümden döndünüz." Dedi.

Bir anda kapı açıldı ve içeriye abilerim,Rose ve Hwasa yenge girdi

"Lisa iyimisin? Bir yerin ağrıyormu?" Diye sordu Jimin Oppa.

"İyiyim Oppa." Dedim.

"Özür dilerim." Dedi

Arkadan bir ses kim olduğunu anlamamıştım. Jimin ve Jungkook oppam kenara geçince gördüm bu Yoongi'ydi.

"Özür dileme böyle olacağını bilemezdin Yoongi." Dedim.

"Heyy bana Yoongi deme oppa demen lağzım senden 4 yaş büyüğüm ben." Dedi.

"E ama aynı sınıftayız." Dedim.

Yani aramızda 4 yaş olsa aynı sınıfta olamazdık.

"Ben 4 yıl özel nedenlerden geç başladım oppaların gibi o yüzden oppalarınlada aynı sınıftasın." Dedi.

"Ben gerçekten özür dilerim, eski sevgilim beni Sehun ile birlikte aldatdı ondan dolayı Sehun ile kavgalıyız. Birde üzerine saçma sapan konuştu dayanamadım. Saldırdım sonra oppaların gördü. Ayırmaya çalıştılar derken gerisini sen biliyorsun. Ona uymasaydım bu şekilde olmazdın çok özür dilerim." Dedi.

Ses tonundan, arada kekelemesinden, jest ve mimiklerinden gerçekten pişman olduğu anlaşılıyordu.

"Sorun yok , bilemezdin böyle olacağını senin suçun değil." Dedim.

*****************************************
İvett yeni bölüm geldi

Kusura bakmayın biraz kısa oldu ama LGS dönemindeyim . Ama yinede yeni bölüm atıcam her hafta atmaya çalışıcam
Vote verin

 Ama yinede yeni bölüm atıcam her hafta atmaya çalışıcam Vote verin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bad Love (Yoonlice)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin