3 tahun kemudian
Lexa pov
Kini aku sudah tiba di lapangan terbang KLIA .Ya,Aku sudah pulang.Aku pulang tanpa memberitahukan sesiapa.Sudah pasti mereka ingat aku sudah tiada.Hihi.
Sejujurnya aku tak berniat ingin menipu mereka.Tapi aku terpaksa.Jadi sekarang aku mengenakan mask hitam topi putih milikku dan baju thirt shirt warna hitam dan juga jaket.Tak lupa juga tudung shawl warna hitam milikku.Aku memakai seluar jeans warna hitam.
Aku berjalan ingin keluar.Belum sempat aku ingin keluar.Ramai yang sudah berkumpul mengelilingi aku.Ouh lupa aku mahu cerita.
3 tahun aku disana.Aku membuat rawatan.Tapi aku juga menjadi seorang yang popular.Sudah tentu aku mencipta lagu aku sendiri.Itu pun idea dari Naim. Actually doctor Naim sudah menjadi kawan ketika aku di sana.
"Alex!!kitorang ingin tanda tangan dan ambil gambar sama awak" terjerit jerit mereka memanggil namaku.Ya aku menggelarkan diri aku Alex.Jika aku menggunakan Lexa.Sudah pasti diorang dapat agak aku.Tapi sudah pastu diorang hairan bukan?.Aku juga memakai mask dan topi putih untuk melindungi identiti ku
"Baiklah.Sorang sorang oke?" Aku tersenyum nipis kepada peminat peminat aku.S-music juga peminat aku.Haha sudah pasti.Aku bukan saja popular di UK tapi aku juga popular disini.Nasib saja S-music tidak dapat mengecam aku bukan?.
Aku mengerli sekilas ke arah Naim yang berada disebelahku.Dia menelefon pemandu peribadinya untuk mengambilku dan dia.Aku tidak terus menuju ke rumah.Tapi aku mahu membeli kereta buat aku.Takkan aku mahu pulang menaiki teksi kan?haha
Lagi satu cerita pasal aku.Aku juga bekerja disana.Macam mana aku dapat kerja?Naim juga membantuku.2 tahun lalu aku pulang ke malaysia untuk mengambil result SPM milikku.Alhamdulillah aku mendapat straight A+.Aku bekerja sebagai seorang Ceo di sana.Ya aku mempunyai syarikat sendiri atas usaha aku dan Naim.
Bila aku sudah pulang.Aku serahkan syarikat aku kepada seseorang yang aku rapat selain Naim.Clishe bukan cerita ku ini.Tapi itu lah kenyataan.Bukan senang aku ingin menampung disana keseorangan.Nasib aku ada Naim yang membantuku
Selesai sahaja aku mencari kereta yang aku inginkan.Aku terus menuju ke tempat pertunjukan S-music.Ya S-music masih lagi membuat show.Aku biarkan Naim berehat dirumah.Kerja seorang doctor bukanlah mudah
.
.
.
.
.Sampai sahaja di tempat ku tuju.Aku berdiri di tepi pentas.Aku membuka mask kerana panas.Habis berpeluh mukaku kini.Sesekali aku perasan Luthfi mengerli sekilas kearahku.Aku cuma tersenyum manis.Sudah pasti dia terkejut.Selesai sahaja show S-music.Aku memakai kembali mask dan berjalan menuju ke arah pentas.Ramai yang sudah bersorak.Ya mereka kenal aku Alex.Haha.S-music juga terkejut melihat aku.S-music lah peminat setia aku.Hehe.
"Assalamualaikum hyee.Alex in malaysia" Aku memandang semua yang sudah bersorak.Aku mengerli sekilas zack,zackry,zarif,Naqib dan Luthfi.Semua dengan riaksi gembira tapi tidak pada Luthfi.Haha.Sudah pasti dia nampak aku sebentar tadi.Usai sahaja show habis.Aku mengajak S-music untuk berborak.
"Hye.So how showw korang?" Soal ku dengan nada perlahan
"Hm hye Alex.So far oke je.Takde apa masalah.Kitorang cuma pelik kenapa Awak datang show korang" Zarif menjawab bagi pihak S-music yang lain mengangguk mengiyakan
"Haha.Sudah pasti aku kenal korang.Jangan lah formal sangat saya awak.Bicara saja aku dan kau.Bukan tak biasa bukan?" Aku berkias kias untuk mereka tahu aku sapa.Ya sudah pasti aku pulang kesini setelah 3 tahun untuk membuka identiti aku.
"K-kau kenal kitorang Alex?" Zack sudah ternganga.Nak bicara Kau pada aku pun tergagap gagap.Haha
"Yaaa.Kita satu sekolah dan satu kelas.Aku pun pernah join kumpulan korang tingkatan 5 kan?Tak ingat aku ke?seriously?haha" aku gelak kecil saja ingin menyakat diorang
YOU ARE READING
I LOVE MY BESTIEBOY✔️
Teen FictionFirst story🎊tlg jadikan sambutan hangat geng✔️(COMPLETED ✔️) Adam luthfi,zarif Eiman,Naqib iqbal dan kembar zackry nik dan zacky nik merupakan ahli S-music yg terkenal.Aira alexa,Ellya Natasha dan Nurin Balqis sahabat dari sekolah rendah lagi turut...