Aku menanti Na Yerim dengan tenang di tempat parking kereta memandang telah tiba waktu kami balik.
Aku plan nak makan malam bersamanya malam ini.
" Mana laa minah meknyot ni? Lambap betul? Kata ada dalam lif.. Ni naik lif ker buat lif?"
Omel aq seorang diri.
" Appaaa!!!"
Kedengaran suara anak kecil riang memanggil ayahnya. Sepertinya suara itu datang dari arah timur aku.
Aku menoleh ke arah itu, mahu jugak aku melihat empunya suara anak kecil yang imut itu.
Senang sekali aku melihat anak kecil itu didukung bapanya. Sememangnya keluarga yang bahagia tanpa masalah.
" Annyeong Yeobo.." sapa seorang wanita berbaju merah hati kepada bapa anak kecil itu.
Senyum aku mati.
Wanita itu..
Isteri Kim Tae Ho..
" Annyeong my love... Wahh, kita nak kemana ni? Cantik comel semuanya.. Hahahahah" Tae Ho memulakan bicara mesra mereka.
" adelah.. Naik kereta dulu.. Sayang story kat dalam.. Jom Sana, ajak appa naik kereta.."
Anak kecil itu melompat riang sambil menarik tangan Appanya ke dalam kereta.
"Auch.."
Halus sekali jarum yang tersusuk di hati aku ketika ini.
Air mataku kiriku teralirkan mutiara kecil."Shibal.."
Itu sahaja yang aku boleh komen setelah melihat kemesraan drama korea in real life ni.
Kereta berjenama Hyundai itu beredar dari ruang parking. Begitu juga Kim Tae Ho.
Setiap kali moment itu terlintas di hadapanku, aku terasa seperti separuh badan ku dilukai.
Benci. Sedih. Geram. Semuanya elok termasuk dalam hidangan yang sedang dimakan hati aku sendiri.
"YAHH"
Bahuku tertepuk seseorang.
"AKU PANGGIL KAU.. KAU BOLEH BUAT PEKAK JER?! APE AKU NI ADA RUPA TUNGGUL KER?"
" Jom.."
Laju aku menarik lengan Yerim untuk beredar dari situ.
Yerim cuma menuruti aku dengan terpaksa.
--------------
" Makan la.. Sejuk mee tu nanti.."
Aku melihat Yerim yang cuba memujuk aku untuk makan.
Niat dari nak masak bersama tinggal makan bersama sahaja.
" Kau makan la aku punya.. Tak der selera.."
Mangkuk bercorak naga ku tolak padanya.
" Aishhh.. Kau ni.. Tu duit kau.. Makan la.. "
" tak per.. Nanti aku bayar kau punya jugak.." aku hanya berbasa basi.
" aku bukan nak menyebelahi dia or salahkan kau.. Tapi kan aku pernah kata yang hubungan macam ni just akan buat kau lagi terluka.."
Mula la tu Si Yerim ni nak ceramah aku.
" dia laki orang.. Dia bapa budak pulak tu.. Kau expect apa? Layan isteri dan anak dia bodo bodo gitu? Memang tak laa.. "
" Aku.. Aku tak kesah tau dengan sape member aku nak bercinta cuma kalau sampai sakitkan member aku balik.. Itu yang aku tak boleh biar.. Aku faham kau sayang dia, tapi kumbang bukan seekor.. "
Lagi dan lagi Yerim meneruskan fakta fakta yang sama.
Ini bukan kali pertama la aku dengar orang berkata sedemikian.
And then cakap suruh break jer. Atas alasan, tu laki orang and aku ni jer tempias nafsu si laki tak guna.
Heh. Maybe laki lain tapi tidak bagi kisah aku dan Tae Ho. Kami saling mencintai, bukan sekadar seks semata-mata.
"Dah la Soo Ra.. Aku hantar kau balik.. Bak sini kunci kereta. Lagipun kau minum tadi, aku taknak kang tengah jalan, buatnya kau menggila.. Aku yang maut.."
Yerim menghulurkan tapak tangan. Kunci bertukar tangan.
Selepas bayar apa yang patut, Yerim memapah aku ke kereta. Yer, aku betul betul mabuk sekarang sampai jalan pun nampak 'sangat' lurus.
Don't worry, aku jenis mabuk, duk diam. Sebab pening.
Even kepala yang sakit, hati aku still sakit mengenang senyuman wanita berbaju merah itu lagi."Shi... Baall"
Again itu terlalu di bibirku.
HAHHAHAHAHA^©^
Wahh, hari ni cerita ni dapat top 1 in #adults.. That's good intro.. Hehe..
YOU ARE READING
comeback to 18 | on going
RomanceApa benak sangat otak 19 tahun aku boleh jatuh cinta dengan laki orang?! - LEE SOO RA Mari kita lihat, siapa LEE SOO RA yang sebenar- benarnya.. - KIM TAE HO ________________________________ Aku nak try cerita cinta, if berjaya cerita ni, aku maybe...