Küçük bir kız çocuğunun gözünün önünde yaşanan korku dolu bir gizeme hazırmısınız ? İnsanın kanını donduran bu vahşetin küçük bir kızın gözünün önünde yaşanması ve küçük kızın bu olayları unutamayıp intikam yemini üzerine yaşama tutunmasıyla olacaklar kanınızı donduracak.
-Bölüm 1-
"Vahşet Sahnesi"
Sıradan bir gün gibi olaylardan habersiz olan anne kızını okul için hazırlarken o esnada kapı çalar anne kapıya doğru yönelip -kim o , diye seslenir.
Kapıdaki adam polis diye bağırır, olaylardan habersiz olan anne kimliğini sormadan polis olduğuna inanarak kapıyı açar,kapıyı açtığında öndeki adam etrafı kolaçan ederken arkadaki adam kapıyı kapatır kadın bu durumu gördüğünde şüphelenir fakat artık çok geçti,adam kadını kolundan tutup üzerine yürür kadın ne yapıyorsun diye bağıracakken kadının ağzını kapatır kadın elleri ile adama vurmaya başlar ancak adama etki etmez adam kadını yere atar bunu gören küçük kız Susan annesine doğru bağırarak koşar etrafı kolaçan eden adam kızı tutup köşeye atar kızın kafası masaya çarpar ve yarı baygın şekilde etrafına bakar bağırmak ister ama sanki boğazına birşey tıkanmış gibidir bağıramaz sadece annesine bakar annesi kızına uzanmak istercesine uzatır kolunu ama üzerindeki adam sanki tüm yükünü kadına bastırır gibi hisseder.
Kadın neredeyse hiç hareket edemez ,çığlık atmaya çalışır ancak adam ağzını kapatır.Kadın sadece sol elini oynatabilir sol eli ile birşeyler yapmak zorundadır ve adamın sağ gözüne baş parmağının tırnağını sokuverir adam bir anda kadının üstünden kalkar gibi olur kadın hemen bunu fırsat bilip , adamın kanlar akan gözüne yumruk atıp üzerinden atmaya çalışır.Diğer adam duruma sinirlenip kadına "-Seni sürtük" diyerek kadının kafasına tekme atararak arkadaşına yardım eder.Kadın kafasına balyoz yemiş gibi olur ancak kadın acıyı önemsemez bir an önce kızını ve kendini kurtarmaya odaklanmıştır.Adam arkadaşıyla ilgilenirken hemen kadın yerden kalkar mutfağa doğru koşar adam peşinden gider kadın hemen ekmek bıçağını kapıp , arkasına hızla döner ve adama saplamaya çalışır.
Adam hemen kolunu tutup suratına yumruk atar,kadının suratı kanlar içinde kalır kaşından akan kanlar kadının gözlerinin içine dolar adeta , adam hırsından defalarca vurmaya devam eder kadın neredeyse bayılacaktır.Kadın son bir kez tüm gücünü toplayıp adamın kasıklarına tekme atar ama bu kötü bir fikirdir.Adam acıdan daha çok öfkelenir ve kadını hızla iter ve karnına tekme atar kadın yere serilir,yerdeyken kızının yaşlı gözlerle kendine baktığını görür yanına gidip küçük kızına sarılmak ister ama parmağını bile kıpırdatmaya dermanı yoktur.
Adam öfkesinden kadının üzerine atladı ve kıyafetlerini parçalamaya başladı.O esnada diğer adamda kalkıp kadının yanına gelir,adam sağ gözünü tamamen kaybetmiştir,öfkeden kudurmuştur arkadaşını kadının üstünden atıp kadını tekmelemeye başlar,ardından öfkesini yenemeyen adam belindeki 9mm'lik tabancasını çıkartıp , kadının karnına 4 el ateş edip,kadının karnını delik deşik eder.Kadının ağzından kanlar gelir ve son nefesini verir.Bunu gören küçük kız Susan'ın üzüntüden gözünden akan yaşlar pınar olmuştur.Annesine gitmek ister ama hareket etmeye dermanı yoktur,annesinin ölmemesi için içinden dua etmektedir.Başından hala kan akmaya devam eder artık daha fazla dayanamayıp bayılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Arzusu
Misterio / SuspensoKüçük bir kız çocuğunun gözünün önünde yaşanan korku dolu bir gizeme hazırmısınız ? İnsanın kanını donduran bu vahşetin küçük bir kızın gözünün önünde yaşanması ve küçük kızın bu olayları unutamayıp intikam yemini üzerine yaşama tutunmasıyla olacakl...