Eda, Leyla'ların evine gider.Zile basar ama kimse açmaz.
Eda:Nizamettin Amcaaa!! Nizamettin Amcaa!!
Nizamettin balkona çıkar.
Nizamettin:Sen de kimsin?
Eda:Ben Eda.Ellerinden öperim Nizamettin Amcacım.Hatırlamadın mı? Hani alt kattaki kiracını ben bulmuştum hani.Erdem..Nerde biliyor musun?
Nizamettin:Cehennemin dibinde! Nerden bileyim ben? Taktı iki aylık kirayı tüydü.Gece yarısı çekmiş gitmiş!
Eda:Yapma ya..Kimseye söylememiş mi peki adresini? Komşulara falan..
Nizamettin:Hee üst kata bırakmıştı adresini.Sen söyleyince hatırladım.Sen bir yere kımıldama.Bekle şimdi geliyorum.
Eda:Hay yaşa Nizamettin Amca!Nizamettin bir kova suyu Eda'nın kafasına döker.
Nizamettin:Al sana adres!
Eda:Aaaa!!
Nizamettin:Seni de o üçkağıtçı arkadaşını da bir daha görmeyim buralarda.
Eda:Ya naptın Nizamettin Amca?! Kaç yaşında adamsın yakışıyor mu sana?! Bundan sonra sana amca mamca da demicem! Üfff!! Üstüme bak! Huysuz ihtiyar! Nabıcam şimdi ya? Her yerim sırılsıklam oldu!Serkan evdedir.Selin arar.
Serkan:Efendim Selin?
Selin:Yanımda kim var tahmin et.
Serkan:Kim?
Selin:Efe..Bugün gelmiş.Haber vermedi biliyorsun emri vaki yapmayı sever.Sen nabıyosun?
Serkan:Hiiç..Evdeyim.
Selin:Akşam Efe de geliyor yemeğe.Hep beraberiz.Eski günlerdeki gibi.Fantastik üçlü..
Serkan:(bozulur) Ya eski günlerdeki gibi..Tamam görüşürüz orda.Serkan telefonu kapatınca Eda'nın anlattıkları aklına gelir ve Eda'yı arar.
Eda:Alo..?
Serkan:Eda benim.Serkan..
Eda:Serkan?
Serkan:Serkan Bolat..
Eda:Serkan Bolat! Kusura bakmayın tanıyamadım.İnsanı her gün Serkan Bolat aramıyor tabi.
Serkan:Hemen atacağım konuma gel.
Eda:Şey..Kırk beş dakika bir saat sonra gelsem olmaz mı?
Serkan:Bekliyorum.Eda Serkan'ın yanına gider.
Serkan:Bu halin ne senin?
Eda:Boşver.
Serkan:Oturma.Hadi yürü..
Eda:Nereye ya?
Serkan:Yürüsene.Serkan arabaya biner.
Serkan:Binsene.
Eda:Niye?
Serkan:İşimiz var.
Eda:Ne işimiz var?
Serkan:Ya sen bin anlatıcam ben sana yolda.
Eda:Ben yabancıların arabasına pek binmiyorum prensip olarak.Serkan arabadan inip Eda'nın yanına gider.
Serkan:Üstüme kusarken tanışmıştık ama dimi? Sonra borç para alırken samimiyeti baya bir ilerletmiştik.Şimdi birden bire prensip sahibi mi oldun sen?
Eda:Ya ben nerden bilicem siz sapık mısınız değil misiniz?
Serkan:Ya ben senin tek lafınla sana onca parayı vermedim mi?
Eda:Tamam verdiniz.Çok teşekkür ederim.Ama belki hem sapıksınız hem bonkörsünüz.Her gün neler okuyoruz gazetede ya.
Serkan:Peki tamam ben sapık olsam seni böyle ulu orta yerde kaçırmaya kalkmam herhalde dimi?
Eda:Yani..Meşhur olduğunuz için zor olabilir.
Serkan:Bravo! Hadi..Arabaya binerler ve yola çıkarlar.
Eda:Tamam arabaya bindik de nereye gidiyoruz?
Serkan:Sana büyük bir iyilik yapıcam.
Eda:İyilik mi? Hayırdır inşallah..
Serkan:Hayır..
Eda:Peki sizin korumanız morumanız yok mu ya? Bu nasıl ünlülük?
Serkan:Sen takma şimdi kafana bunları.Hepsinden yeni kurtuldum.Büyük bir süprizim var sana.Ama önce şu üstüne başına bir çeki düzen verelim senin.Bir mağazaya giderler.Eda kabinde kıyafet deniyordur.
Serkan:Eda nabıyosun üç saattir içerde? Bir çık ne giydin ne giymedin göster bari.Bak geliyorum ama..
Eda:Ya dur tamam çıkıcam.
Serkan:E hadi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Yerde Sen
FanfictionEda, saf ve sevimli yazardır.Rahmetli anne ve babasından miras kalan kocaman evde tek başına yaşıyordur.Bir gün en yakın iki arkadaşı onu bedava bir tatil kazandığına inandırır ve onu Yunanistan'a yollarlar. Otele giderken ünlü oyuncu Serkan ile tan...