Selin bir bardadır.Serkan, Selin'in yanına gider.
Serkan:Selin..
Selin:Serkan..(sarılır)
Serkan:İyi misin sen?
Selin:Seni gördüm daha iyi oldum.İyi ki geldin.Sağ ol..
Serkan:Saçmalama.Ne zaman istersen yanındayım biliyorsun.Anlatmayacak mısın? Noldu? Yine Efe mi bir şey yaptı?
Selin:(gözleri dolar) Ölecekmişim gibi hissediyorum.O kadar içim acıyor ki..Daha önce hiç böyle hissetmedim.Nasıl bu hale geldim onu da bilmiyorum.Dışardan tam bir aptal gibi görünüyorum.Kendimi de rezil ediyorum.Ya bana sen beni sevmiyorsun sen beni elde etmek istiyorsun dedi ya.Ben onu sevmiyormuşum.Bütün derdim elde etmekmiş yani.Nasıl böyle bir şey söyler ya?
Serkan:İnsan eğer birini seviyorsa onu çok ister.Onu sevmeseydin elde etmek de istemezdin.Maalesef..Eda, Serkan'ı arar.
Eda:Alo..Nerdesin?
Serkan:Noldu Eda? Bir şey mi var? Geliyorum ben.
Eda:Seni bekliyorum.
Serkan:Tamam tamam.Sen kahveleri söyle geliyorum.
Eda:İyi tamam söylüyorum.Çabuk gel yalnız sıkıldım.Hadi görüşürüz..(kapatır)
Selin:Hadi git.Bekletme Eda'yı.
Serkan:Emin misin?
Selin:Git git.Ben bir taksite atlar eve dönerim zaten.Beni merak etme.
Serkan:...
Selin:Git hadi..Serkan tam giderken Selin seslenir.
Selin:Serkan..
Serkan:..?
Selin:Beni bırakma.Eda kahvesini içmiş hâlâ Serkan'ı bekliyordur.Cengiz yanına gelir.
Cengiz:Eda..
Eda:Hı? Ay dalmışım.
Cengiz:Biz artık kapatıyoruz kızım.
Eda:Bir tek ben kalmışım.Cengiz abi nolur kusura bakma.
Cengiz:O ne demek kızım? Her zaman bekleriz.Arayı açma bu defa.Eda taksiye biner.
Eda:Ha geldim ha geliyorum diye saati kaç etti ya? Allah'ın cezası! (taksimetreye bakar) Bide taksi parası çıktı.Pardon..Masraf fişi yazıyor musunuz? Ben şu an mesaideyim de.
Taksici:Yazarız.
Eda:Heh iyi.Şimdi ilerden sola dönücez.Serkan, Selin'i eve getirmiştir.
Selin:Serkan..Sen çok iyi bir arkadaşsın.Teşekkür ederim.
Serkan:Yalnız kalabilecek misin? Gelmemi ister misin?
Selin:Zaten uyucam.Sen git.Çok beklettin zaten.Görüşürüz..Eda da eve gelmiştir.
Taksici:Burası dimi dediğin adres?
Eda:Evim evim güzel evim ya.(taksimetreye bakar) Yuh! Bu ne?! Özel uçak mı tuttuk ya?!
Taksici:Buraya bu kadar yazıyor ben nabıyım? Çok geldiyse dolmuşa binseydin.
Eda:Ay ben onu bilmiyordum dimi? Anamın karnından taksiyle çıktım çünkü.Eda parayı ödeyip eve girer.
Eda:Üstüne para vereceksem ben niye çalışıyorum ya?
Eda odasına çıkıp yatar.Anne babasının fotoğrafını eline alır.
Eda:Anne..Baba..Ben ne yapıyorum ya? Neden benim başıma böyle saçmasapan şeyler geliyor? Bir şey sorucam..Ev satılınca çok kızdınız mı? Ama benim suçum değildi nabıyım? Görüşmeyim mi onlarla? Leyla'yla Erdem'den başka kimsem yok ki.Serkan mı? Amaan anne her şey formalite.Baksana umrunda bile değilim.
Eda araba sesini duyunca yatar.Serkan eve girince Eda'nın odasına çıkar.Eda'yı uyuyor görünce odadan çıkar.
Efe, Selin'in evine gitmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Yerde Sen
FanficEda, saf ve sevimli yazardır.Rahmetli anne ve babasından miras kalan kocaman evde tek başına yaşıyordur.Bir gün en yakın iki arkadaşı onu bedava bir tatil kazandığına inandırır ve onu Yunanistan'a yollarlar. Otele giderken ünlü oyuncu Serkan ile tan...