6. Bölüm #evlenmicem

437 51 86
                                    

Leyla:Canım benim bak bence sen evlilik stresinden ne yaptığını bilmiyorsun.
Erdem:Valla bence de Eda.
Eda:Yok! Ben daha önce yaptığım hiçbir şey için bu kadar emin olmadım.Arkadaşlar evlilik mevlilik yok! O iş bitti! The end! Finito! Son! Okey?
Erdem:Leyla
Leyla:Hı?
Erdem:Ben düşündüm de bu kız haklı.İnsan yani sonuçta.Hazır olmayabilir dimi?
Eda:Bravo! Hazırlıksızım ya hazırlıksızım.
Erdem:Dimi? Sen hiçbir şeyi kafana takma.Tamam mı? Takılacak bir şey yok zaten.Ver telefonu ben arıyım Serkan'ı, izah edeyim durumu.
Eda:..?
Erdem:Ver.
Eda:...
Erdem:Ya versene adamı arıyım aklına bir şey gelmesin en azından ya.Burda kal istediğin kadar problem yok.Ver.Hadi..

Eda telefonu verir.Erdem odaya geçip Serkan'ı arar.Koşarak salona geri döner.

Erdem:Kalkın kalkın kalkın! Çabuk çabuk çabuk!
Leyla:Neden?!
Erdem:Serkan geliyor!
Eda:Ne?! Burayı nerden bulmuş?
Erdem:Kızım adam şöhretli, adam zengin.Ne isterse bulur herif ya.Düğüne gelin gelmedi desinler de rezil mi olsun herif herkese? Ayrıca benim mi peşime düşecek tabi senin peşine düşecek.
Eda:Offf!!

Evden çıkıp taksiye binerler.

Eda:Nereye gidiyoruz? Ne yapıcaz?
Erdem:Seni çok iyi saklıcaz.Kimse bulamayacak.Merak etme ya bana güven.
Şoför:Nereye gidiyoruz?
Erdem:Eda geliyorlar!
Eda:Ayy nerde?
Erdem:Bakma bakma bakma.Yatır Eda'yı.Sen de üstüne kapan.Ben sana tarif edicem abi düz devam edelim.

Serkan'ın evinin önüne gelirler.Eda hâlâ yatık bir şekilde duruyordur.

Eda:Niye durduk? Geldik mi?
Erdem:Geldik.Ama dikkat etmeliyiz bak tamam mı? Saklan.Böyle olmaz ama.Üstünü örtün onun.
Eda:Off tamam abarttınız ama ya.
Erdem:Ya paparazziler mi çeksin? Saklıyoruz seni işte ya.

Eda'nın yüzünü örtüyle kapatıp arabadan indirirler.

Eda:Ya tamam açın artık yeter.
Erdem:Hayır hayır ört.
Eda:Üff! Nefes alamıyorum.

Eda örtüyü açar.Feris ve hazırlık ekibi karşısındadır.

Feris:Alın içeri.
Eda:Aaaaaaa! İstemiyorum ya.İstemiyorum!

Hazırlık ekibi Eda'yı hazırlamak için yukarı çıkarır.

Eda:Bırakın beni ya bırakın! Adam kaçırmak denir buna.
Feris:Edacım böyle paniklemen çok normal.Her gelin evleneceği gün böyle olur.Öyle değil mi?
Eda:Ya Feris Hanım yapmayın etmeyin.Evlenmicem ben ya evlenmicem!
Feris:Ne demek evlenmicem? Dalga mı geçiyorsun sen benimle? Çocuk oyuncağı mı bu? Basına haber verildi, davetliler yolda.Siz de çok çabuk hazırlayın bu gelini çok çabuk!
Eda:Offf!

Erdem, Leyla, Serkan bahçededir.

Erdem:Ee eniştecim artık bundan sonrası sende.
Serkan:Teşekkürler arkadaşlar her şey için.
Erdem:Ne demek.
Leyla:Biz teşekkür ederiz.Siz ona iyi bakın yeter olur mu? Zaten delidir melidir ama çok iyi kalplidir, çok güzel bir kızdır.Görüyorsunuz bize bile hâlâ güveniyor.
Erdem:E..Evet güveniyor.
Serkan:Benim gitmem lazım.Halletmem gereken işler var.

Serkan gider.

Leyla:Televizyonda gördüğümden daha yakışıklı.Aferin kızım Eda! Yürü be!
Erdem:Ağzını kapa ağzını.

Davetlilerin hepsi hemen hemen gelmiştir.Düğün evin bahçesinde yapılacaktır.Serkan odasında hazırlanıyordur.İçeri Selin girer.

Selin:Gelebilir miyim?
Serkan:Hoş geldin.
Selin:Hoş bulduk..Keşke ben giydirseydim seni.
Serkan:Niye? Beğenmedin mi?
Selin:Yok hayır çok güzel olmuş.Ama benim de elim değseydi..Olmadı böyle.Üzüldüm.Ee nasıl bir his evlenmek?
Serkan:Bilmem.Anlayamadım daha.
Selin:Şimdi her şey değişecek.
Serkan:Tabi..Zamanla her şey değişiyor.
Selin:Öyle tabi.Zaman..
Serkan:Selin müsaade eder misin? Hazırlanmam lazım.

Her Yerde SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin