12. Bölüm #büyüksır

392 34 31
                                    

Serkan akşam eve gelir.Eda bahçeyi suluyordur.

Eda:Hoş geldiin..

Serkan arabadan iner.Eda suyu Serkan'a tutar.

Serkan:Üfff! Nabıyosun bu saatte suyla? Kapasana şunu.
Eda:Ama ben bir sabah bir akşam bahçeyi suluyorum.Senin haberin yok.Ben olmasam bu ev bitmiş be.
Serkan:...
Eda:(iç ses) Nolmuş ki buna böyle?

Serkan bahçedeki masaya oturur.Eda hortumu bırakıp içeri gider.Elinde bir kutu dondurma ve iki kaşıkla Serkan'ın yanına gelir.

Eda:Senin canın mı sıkkın?
Serkan:...
Eda:Amaaan boşver.
Serkan:Neyi boşvereyim ya? Cevap vermedim ki.
Eda:Genel olarak söylüyorum ben de.Buyur patron..Dondurmanın iyi gelmediği hiçbir dert tasa yoktur.

Serkan kaşığı alır ve birlikte dondurma yemeye başlar.
Saat de geç olduğundan odalarına giderler.Serkan odasında dergi karıştırırken garip sesler duymaya başlar.

Serkan:Bu ne be?

Salona gider.Elektriklerin olmadığını fark eder.Telefonunun ışığını açar.

Serkan:Edaaaa! Mum çıkart! Edaaaa!! Edaaa!!Edaaaa!! Bak bunlar eğer senin başının altından çıkıyorsa seni mahvederim! Edaaaa! Edaaaa!!

Eda'yı odasında bulamayınca bahçeye çıkar.

Serkan:Edaaa! Eda bak çok kızarım! Edaaaa!

Odasına geri döner, yatağa yatar.

Serkan:Aklı sıra beni korkutacak.Yok yatır varmış da bilmem neymiş de..Yer miyim ben bunları? Bide sesler falan çıkartıyor.Şapşal işte.

Eda bir anda üstünde beyaz çarşaf, elinde fenerle perdenin arkasından çıkar.

Serkan:Allaaahhhhhh!

Serkan yataktan düşer.Eda gülmeye başlar.

Serkan:Komik mi şimdi yani?
Eda:(sesini değiştirerek) Gulyabaniyiiim beeenn!
Serkan:(güler) Bana bak şu an gülüyorum ama sinirimden gülüyorum.
Eda:(sesini değiştirerek) Serkaaaaannn!
Serkan:Sen çıktın dışarı, o sesleri çıkardın.Sonra ben de çıkınca geldin buraya saklandın dimi?
Eda:Çok zekisiniz Serkan Bey.Gizemi hemen çözdünüz.(güler) Bir şey dicem.Sen orda zıpladın dimi?
Serkan:Allah Allah..Nabıyım ya? Öyle birden üstüme gelince ben de korktum.Eda yeter.Gülme.
Eda:Ay katıldım.Ben gidiyim sigortayı açıyım.
Serkan:Yok artık.Elektriği de mi sen kestin?

Eda çarşafını alıp gider.

Serkan:Şuna bak ya bide gitmiş organize olmuş sigortayı falan kapatmış.Sen bu aklını başka şeylere kullansan var ya.Ohooo..Uykum da kaçtı benim ya.Edaaaa! Edaaa! Evde dondurma kaldı mı?
Eda:(sesini değiştirerek) Hayıırr.Hepsini ben yediiimmm.
Serkan:(sesini değiştirerek) Tamaaam.(güler) Şapşal..

Sabah Eda şarkı söyleyerek temizlik yaparken Serkan görür.Gülerek izlemeye başlar.

Eda:Kekliğii düz ovada avlarlarrr.Kanadına kanadınaaa bağlarlaaarr.Şıkıdıkı mıkıdıkı şıkıdıkı mıkıdıkı oynarrrlaarr.
Serkan:Kolay gelsin Hafize Ana.Nasıl gidiyor sahne çalışmaları?
Eda:Çok komik! Nereye?
Serkan:Çıkıcam ben.Selin'e gidiyorum.
Eda:(sessizce) Ayy stresten bayılmış mı yine?
Serkan:Efendim?
Eda:Diyorum ki..Stres, çağımızın vebası.Allah kolaylık versin.Kızın işi çok zor.
Serkan:...
Eda:Elini uzat bakıyım.
Serkan:(uzatır)
Eda:Nerde yüzüğün?
Serkan:Takmadım.
Eda:Serkan! Bak şimdi! Eğer parmağında yüzük olmazsa ne olur? Herkesin ağzına laf verirsin! Herkesin ağzına laf verirsen kabak kimin başına patlar? Benim! Ay senin o Feris Hanım beni nasıl azarlıyor biliyor musun?! Çabuk! Çabuk git yüzüğünü tak! Ben senin yüzünden çocuk gibi azarlanamıcam ya! Hadi!
Serkan:Tamam.
Eda:Hadi!
Serkan:Ya tamam! Takıcam!

Her Yerde SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin