Untitled Part 2

278 30 3
                                    

 

Pomislila sam na to kako bi Naill bio ljut kada bi saznao da sam prekrsila dato obecanje,a sa druge strane osjecala sam bol prisjecajuci se trenitka kada me je ostavio samu poslije saobracajne nesrece.Sve se desilo ovako vozili smo se iz NY u nas mali gradic Ravenswood u kome i dalje nazalost zivim sa jednog partija.Naill nas je vozio svo

jim novim skupim autom Cadilacom koji mu je otac kupio za rodjendan,posto smo bili malo pojani Naill je brze vozio i izazvao saobracajnu nesrecu.Ljudi su sletli sa puta i poginuli.Naill se veoma preplasio posto je nejgov otac bio veoma bogat pa bi ostao bez novca kada bi saznao za nesrecu,pa me je nagovorijo da ja prihvatim krivicu i da ce on platiti kauciju i izvuci me iz zatvora.Ja veoma zaljubljena preplasena pristala sam na njegovu ponudu.Ispricala sam sve polici naravno samo lazi kako sam ja izazvala nesrecu.Osudili su me na godinu ipo zatvorske kazne i novcane kazne u iznosu od 2 000 eura.Dok sam ja cekala Nailla da dodje po mene to jest da plati kauciju upoznala sam nove prijateljice koje su bile sa mnom u celi zvale su se Perrie,Leigh ANNE  Jade iJessy.Veoma simpaticne i pristojne djevojke mada ne razumijem zasto su onda u zatvoru.Naucile su me za tu sedmicu dana da plesem ulicni ples isto kao i one.Takmicila sam se zaedno sa njima protiv drugih djevojaka u zatvoru i bile smo odlican tim zvale smo se Street dance#love.U medjuvremenu dok sam nastupala Naill je to sve posmatrao ,nije zelio da se bavim plesom, pa je dosao meni u posjetu.Sa ocima punim suza zagrlila sma ga iz sve snage mada on nije bio previse odusevljen sto me vidi.Rekao je da je sredio sa advokatom da izadjem iz zatvora  vec sutra.Ja sma bil presrecna,mada je ta moja sreca premalo trajala uprzo mi je rekao da mora da ide u L.A sa svojim ocem,ali da ce se veoma brzo vratiti.Rekao mi je da ima jednu zelju ,a ta zelja je bila da se prestanem baviti plesom i da zavrsim skolu.Ja sam bila veoma tuzna jer mi je obecao da ce poslje zatvora biti tu uz mene,ali uprkos svemu ja sam mu obecala da se necu vise baviti plesom.Sa ocima punim suza pozdarvila sam se sa njim jer je on terbao da krene vec sutra.Usla sam u celi kod prijateljica i spricala im sve i rekla za svoje obecanje.One su me podrzale iako su smatrale da moja odluka nije ispravana i dala mi obecanje da kada izadju da ce me pronaci i biti uz mene.Te noci posljednje noci u zatvoru otplesala sam svoj posljednji ples sa svojom ekipom.Te noci nisma mogala da spaavan sto je bilo i ocekivono.Ujutru ustala sam se umila pospremila svoje stvari i izasla vani.Opet sam udahnul taj svijezi vazudh slobode.Niko me nije docekao cak ni moji roditelji sa kojima sam se kasnije pomirila.Pomitila sam se sa svojom sudbinom i odlicila zadrzati ovu svoju nemilu proslost i sutati dokle god mogu.Barem se nadam zauvijek.

Ovo je kraj drugog dijela treci cu napisati vec sutra nadam se da vam se svidjelo.

Bay:KISS <3

Street dance#love.Where stories live. Discover now