Kad odjednom u moju sobu udje plavokosi zgodni i nabildan momak.Malo otvorih desno oko kad ispred sebe ugledah Nailla.Drama!!!!!!!!!!!!Mislila sam u sebi da li da otvorim oci ili da se pravim da spavam,ali nisam imala bas dugo vremena da razmisljam on me je poceo drmati i zvati imenom.Ja lagano otvorih oci i kao zacudjeno ga pogledah.Mislim se u sebi hajde pobudi se ovo je samo san.Ali on mi rece:
"Kako si ljubavi jesam li ti nedostajao?''
"Naill odkud ti zar ti nisi u Londonu"
"Bio sam ali sam se vratio smao zbog tebe puno si mi nedostajala"- rece on sa podmuklim osmijehom.
''Da i ti si meni"-rekoh ja mada sam u sebi mislila idi molim te nestani.
"Hajde ustani se pa da zajedno doruckujemo pa mozemo ici prosetati da mi pokazes grad jer sam posve zaboravio kako izgleda"-rece on
"Vazi vazi jedva cekam,cekaj me dole dok se obucem"-osmjehnuh se ja ono umiljato.
Kada je izasao e tek je tada nastala prava panika u mome zivot.Hiljadu mi se pitanja motalo po glavi. Sta ce biti sa plesom ili ono najvaznije sta ce biti sa Harriyem.Kuku meni ako sazna da sam plesala sta cu sada.Nakon kraceg vremena smirila sam se i pocela se oblaciti.Mirne glave sisla sam niz stapenice gdje sam ugledala Happy Failly za stolom samo im jos hvale njegovi roditelji i bili bi odlicni.Moj rat izuzetno je volio Nail zato sto je on bio bogati i popularan,pa je sa nim citavo vrijeme pricao.Kda sam sisla svi su buljili u mene narociti Nail samo me je odmjeravao i davao neke seljacke komplimente.Mama me je pozvala za sto i odmah su pocela pitanja----Da li ti je nedostajao? Da li si se obradovala? Ocete li ici zajedno u grad? Da li se zabavljate? itd. itd.
On je odgovarao na pitanja,a ja sam sam samo klimala glavom.Rekla sam da zurim i poslala Miley poruku da brzo dodje po mene.Nakon par sekundi ona je dosla.Rekla sam da zurim u skolu i da bih rado odtala lai da moram da idem.On je rekao da kada se vratim da ce mo ici u grad.Ja sam naravno morala da pristanem.Napokon kada sma izasla iz kuce sve sam polako ispricala Miley.Koliko smo brzo hodale cak smo prerano dosle ispred skole.Kad odjednom ispred zatvorenih skolskih vrata ugledah Harria.On se na trenutak okrenu i ugleda me.Tako sam se zacrvenila da me jeMiley pocela udarati po licu i neprestalno pitati da li sam dobro.On odjednom krenu prema meni i uzviknu Hanna.Ja poludila.Okrenuh se i poceh trcati najbrze sto sam mogla.On je iza mene poceo da trci ali me je kod mosta ubrzo prestigao.Uhvati me za ruke i upitao blagim glasom:
"Zasto bezis devojcice"--upita on sa blagim osmjehom.
"Ne bjezim i da bejzim to nije tvoja stvar."----Ja
"Napokon tvoje pravo lice prelijepa si"--rece on
"Dobro sada kad si mi vidjeo lice ousti me da idem"--rekoh ja zbunjeno.
"Ne nikad sad si moja"--grabi me za ruke i strastveno poljubi.
Lubili smo se tako dugo da mi je ponestalo vazduha.Oboje smo uzivali u poljubcu.Da se mene pita voljela bi da ovaj trenutak vjecno traje.
Ali nako sto je prestao da me ljubi opalih mu samar.I rekoh blagim glasmo da se odmakne.I otrcah prema skoli.Razmislajla sam putek kako je savrsen kako ga volim ali opet onje za mene tako daleko.A voli ga moje srce odavde do neba.Kda sam dosla blizu skole sabrala sam se i polako usla.Nakon neuspjelog kontrolnog iz Hemije polako sam Miley krenuh kuci.Putem me je ispitivala sta smo tako radili ja sam rekla da cu joj dreci kada skupim dovoljno hrabrosti.Kada sma dosla kuci psihicki i fizicki umorna.Docekao me je Nail.S avelikim osmjehom.Ispitivao me je o danasnjem danu u skoli,a ja sam samo sa "DA" i "NE" odgovarala na pitanja.Rekla sam muda mi da pet minuta da se spremim.Otisla sam gore i prvo se isplakala pa onda pocela da se spremam.Obukla sma neku cvijetnu haljinu i cipele na petu brzinom napravila neku frizuru i sisla.On mi je udjelio na hiljda komplimenata,kao i moji roditelji i brat,a ja sam se samo lazno smjeskala,ali mi je zapravo dolo da placem od prevelike tuge i zalosti.Kad odjednom zacu se zvono na vratima........
Ovo je moj sedmi nastavak nadam se da vam se svidja.Sljedeci nastavak cu izbaciti uskoro.Molim vas da ostavite Vote i svoj Komentar,puno mi znaci.Hvala unaprijed <3.
By:KISS<3
ESTÁS LEYENDO
Street dance#love.
RomanceRadnja se desava oko jedne srednjoskolke Emily dobre i pune ljubavi koja nikada nije bila povrjedjena.Zbog prijedloga njene drugarice Ashley upoznaje decka po imenu Harry koji nikada nije iskreno volio,decka koji povrijedi svakoka koga dodirne.Povez...