Za sankom koji se nalazi samo dva koraka od mene stajao je decko frckave kose,bas kao onaj kojeg sam upoznala u onome kvartu.Bio je okrenut ledjima pa nisam bas najbolje vidjela.Molila sam Boga da to nije on nego neki drugi decko.Kada se okrenuo ugledala sam momka sa zelenim ocima koji me je blago milovao pogledom.Ubrzo sam shvatila da je to Harry.Kada sam ga ugledala prosto sam zanemela,gledali smo se nekoliko minuta mada se meni cinilo kao citava vijecnost.Ubrzo sam se istrgla iz tog prelijepog sna u kojim sam usla zbog njegovih neodoljivih ociju zbog jednog nemilog prizora.To je bila Ashly.Prisla mu je i odvukla ga na stranu.Nikada se nisam osjecala ljubomornija do sada.Vise sam bila bjesna na nju sto mora da ima svakog decka na ovome svijetu svijetu,ali ne rekla sam sebi ovaj ce biti moj i tacka.Odjednom, zacu se dopra muzika cini mi se da je to bila pjesma "Problem" By Natally Cils,moja omiljena pjesma.Htijela sam da zaplesem ali nisam moga od ogromnih stiklica koje sam obula.Zamolila sa Miley da ode do moje kuce i donese mi odjecu za ples.Ona je pristala i za veoma kratko vrijeme je donijela.Presvukla sam se u toaletu i stavila svoju crnu masku.Znala sam da je jedino sto nas veze ples i da ga jedino tako mogu osvojiti.Nakon duzeg vremena izasla sam iz toaleta.Ugledala sam Ashly kako flertuje sanjim,ali on mi je djelovao kao veoma nezainteresovan.Kao da je trazio nekoga u onoj guzvi,ali zapravo to se mene ne tice.Nakon sto je prosla moja omiljena pjesma dj je pustio ''All about that base'' Remix by Justin Bieber.Odjednom on se odmace od Ashly i sa grupom momaka pocne da plese ja sam bila ocarana bio je tako savrsen.Svaki njegov pokret bio je prosto savrsen.A i momci sa kojima je plesao nisu bili losi,ali on se prosto isticao svi su buljili u njega.Bas kao ja i Miley.Ashly je ponosno tapsala i smijala se bas kao da mu je ona djevojka.Ja poludila nisam mogla da dodjem sebi.Nakon te pjesme okupila se grupa djevojaka koje su htijele da uzvrate na njihov ples pozvale su sve djevojke koje su znale da plesu.I ja sam bila medju njima.Zamolile smo dj da pusti pjesmu "Wiggle" By Jason Derulo. Dogovor je bio da pratimo jednu djevojku koja je bila najstarija i koja je najbolje plesala.Svi su se skoncentrisali i poceli pratiti mada smo se dogovorili da u sredini pjesme svako izlazi pojedinacno i otplese svoj dio.Pazljivo sam je pratila i pomalo gledala u Harry-ja.Kada je dosao red na mene skoncentrisla sam se i pocela da plesem.Harry je gledao i blago se smjeskao.Bilo mi je malo neugodno moram priznati ali veoma lijepo u isto trenutku.Nakon sto je zavrsila pjesma dobili smo veliki pljesak sto je znacilo da smo bile bolje.Brzo sam otrcala do toaleta da se umijem jer je u klubu bilo veoma vruce.Kada sam izasla neko me uhvatio za ruku i pritisnuo uz zid.To je bio Harry.
"Zasto nisi htjela da mi otvoris vrata Hanna."-upita on sa blagim osmjehom.
''Zato, to je moja stvar i otkud tebi ideja da ja tako uopste zivim.''-Upitah ja praveci se luda.
''Prosto znam meni nista nemoze promac.Pa sta tebi toliko smeta kod mene ,pa sto ja i ti bi bili bas fin par''-rece on i nasmija se.
''Ti i ja ha, samo u tvojim snovima duso.''-brzo se otrgnuh i krenuh ka Miley.
''Gde ces zasto ne pokazes svoje pravo lice, sramis se necega.''-rece on
''To nije tvoja stvar, i ko si ti uostalom pa da ja tebi moram da pokazujem lice,ae oladi.''-rekoh ja podrugljivo
''Nikad, dok ne vidim ko si ,zapamti neces me se moci rijesiti.''-rece on
Otrcala sam iz kluba veoma zadovoljna a i u jednu ruku preplasena.Mislila sam u sebi on ce me sada stvarno pratiti.Moram se nekako izvuci iz ovih lazi ali ga nesmijem izgubiti.Previse ga volim da bih ga izgubila.U jednom trenutku sam zelejla da odustanem od svega a u jednom da ga poljubim i da ga cvrsto zagrlim.Nakon dugog pjesacenja do kuce sa suzama u ocima napokon sam stigla.Kada sam usla u kucu zatekla sam svoje roditelje i naravno mog brata.Pomislih u sebi ''sranje'' mada sam bila pristojno obucena.Odmah su pocela ispitivalnja gdje si bila, sta si radila ,zar se ovako kasno dolazi kuci ,itd, itd.........Uopste se nisam obazirala na njihovu pricu,samo sam razmisljala o njemu,o njegovim plavi ocima.Nakon prijekora i pridika konacno sam otisla u krevet.Nisam mogla da spavam ,samo sam o njemu razmislajla mislila sam u sebi:''Da znam da barem malo misli na mene lakse bi mi bilo.'' Tako sam razmislala sve do jedno sedam sati ujutro.Nakon cega sam zaspala.Kad odjednom rano ujutro u moju sobu...............................
To je moj sesti nastavak nadam se da vam se svidja.Molim vas da ostavite svoj komentar i vote puno mi znaci.Hvala<3<3
By:KISS<3<3
ESTÁS LEYENDO
Street dance#love.
RomanceRadnja se desava oko jedne srednjoskolke Emily dobre i pune ljubavi koja nikada nije bila povrjedjena.Zbog prijedloga njene drugarice Ashley upoznaje decka po imenu Harry koji nikada nije iskreno volio,decka koji povrijedi svakoka koga dodirne.Povez...