Iskreno kada sam zacula zvono na vratima sasrala sam se.Roditelji su mi otisli na selo kako bi brata malo odvoili od gradske guzve,a i da razgovaraju sa nim kao da mu otac oprosti al dobro.Oprosti ce oni svome sinu naravno.U tome razmisljanju neko pozvoni i drugi put ali dosta duze i dosta grublje,kao da hoce da mi provali u kucu.Brzo sam otrcala do prozora da vidim ko je na vratima posto se sa moga prozora vide ulazna vrata.Kad odjednom kroz moj prljavi prozor koji sam trebala danas da operem ugledah decka kovrdzave kose.Malo sam promislila i sjetila se ta je to onaj decko iz onoga kvarta cini mi se da se zvao Harry.Brzo sam sisla dole da se uvjerim kroz spiunku sa nadom da to nije on ali ubrzo sam kroz staru zahrdjalu spiunku ugledala zelene oci.Nisam znala sta da radim sjela sam na kauc i sutala u nadi da ce otici ali zvonio je sve jace i jace.Razmisljala sam se da li da ga pustim i otkrijem mu sve ili da sacekam da mi provali i da ga zaspem lazima.Odjednom prestade zvonjava i ja opet pogledah kroz kljucanicu.On je gledao u kucu u prozore i odjednom poceo je dovikivati Hanna Hanna.Ja poludila,pocela sam trcati po kuci kao luda da bih se smirila otisla sam u kuhinju da napravim sendvic ali odjednom shvatih da nema hleba i da moram da odem da kupim.Nakon kraceg vremena pogledah kroz prozor i vidjeh da ga nema.Odahnula sam ali sam jos uvjek bila na oprezu.Nakon dorucka mada nisam nista jela od uzbidjenje i od straha nisam smijela da izadjem u prodavnicu nego sam pojela neko pecivo,morala sam da se spremam za skolu.Na brzinu sam nabacila nesto na sebe i brzinom svjetlosti istrcala iz kuce.Putem sam se stalno osvrtala za sobom i gledala da li me neko prati.Nakon brzog trcana i stalnog osvrtanja dosla sam pred skolsa vrata.Bilo mi je mnogo lakse jer sam znala da u tolikoj gomili tinejdjera me valjda nece zapaziti.Na ulazu me je docekala moja kao prijateljica Ashly.Sva ozarena i nasmijana i dobra prema meni.Bilo mi je jako cudno ali navikne se covek vremenom na sve.Ispitivala me raznorazna pitanja NPR. Kako sam,jesam li umorna i tako.Ja sam samo odgovarala sa DA i NE.Nisam ti ja u tome fazonu da ja caskam sa njom koja sebe smatra modnom divom ali ae.Po prvi put u skoli su mi se svi javljli pozdravljali i tako dalje.Ne mogu da kazem da mi je bilo krivo ustvari bilo mi je veoma lijepo jer su svi buljili u mene bar ja tako mislim.Odjednom ugledah moju drugaricu Miley i odmah otrcah ka njoj.Sve sam joj ispricala u vezi tog deckaali bas bas sve cak i one stvari koje ni mami ne bih rekla.Inace Miley mi je drugarica od djetinjstva i i njoj stvarno vjerujem.Na velikom odmoru zajedno sa Miley uzela sam laptop i potrazila ga na FB.Obadvije smo se ufurale u tu podragu jebote kao da smo zavrsile cetiri skole al ae.I na kraju nista nismo nasle.Ma bravo.Odlucila sam na kraju da necu vise da se zamaram sa tim glupostima ngo da cu zaedno sa mIley da veceras odem u klub i da zaboravim na sve.Mozda tako upoznam nekog slatkog,ko zna.Odmah poslije skole smo otisle u kupovinu.Po prvi put kupila sam kratku floresentnu haljinu sa crvenim stiklama.Znala sam da ako se roditelji vrate ranije da sam gotova.Miley se dosta pristojnije obukla.Dogovorile smo se da ce Miley nocas prespavati kod mene jer se boim onog tipa mada gorim od zelje da ga vidim.Konacno nakon vecere i spremanja doslo je vrijeme da se krene.Dogovorile smo se da ce mo ici u klub na kraju grada gdje je najmracnije i najhladnije.Dje su momci hladni i nikada ljepsi dje si mladji barem 10 godina gdje dobijes krila bare na tren i cini ti se da letis.Uzele smo taksi i polagano krenule.Imala sam onaj osjecaj ne znam kako se to zove ali bilo je vece od treme a manje od straha.Napokon smo stigle ispred kluba.Odmah sa vrata se cula jaka muzika Afrojacka I Geuette.Usle smo i prvog koga smo ugledale bila je Ashly.U svojoj skupoj haljinici i velikim potpeticama ko da je na stulama.Ali od jednom za sankom ugledah..........
Ovo je peti nastavak nadam se da vam se svidja sesti ce uskoro.Molim vas da ostavite VOTE I KOMENTAR mnogo mi znaci.Hvala unaprijed........<3 <3
By:KISS <3 <3
ESTÁS LEYENDO
Street dance#love.
RomanceRadnja se desava oko jedne srednjoskolke Emily dobre i pune ljubavi koja nikada nije bila povrjedjena.Zbog prijedloga njene drugarice Ashley upoznaje decka po imenu Harry koji nikada nije iskreno volio,decka koji povrijedi svakoka koga dodirne.Povez...