Kada sam cula zvono prosto sam zanemela,nisam znala sta da radim.Jer sam kroz prozorcic moje kuce ugledala kovrdzavu kratku kosu.Predpostavljala sam da je to Harry.Nisam znala sta da radim sta ce mi zapravo reci roditelji a te Naill a Harry-a cu izgubiti zauvek.Rekla sam Nailly da ode do sobe da mi donese torbicu a roditelji i brat su bili u kuhinji.Kada je otisao brzo sam otvorila vrata i ugledala Harry-a koji me je milovao pogledom.Gledali smo se tako milo da je zapravo bilo tuzno sto nismo zajedno.
On: Znao sam da zivis ovde
Ja: Ajde idi sta radis jesi oi poludio oces da te vidi moj brat.
On:Pa sta moramo razgovarati Hanna ja o tebi razmislajm vec nekoliko dana i ne mogu da te izbacim iz glave.
Ja: Molim te idi pricati ce mo kasnije molim te!
On: Dobro otici cu ali ako se veceras sastanemo u onome kvartu veceras u 12:00
Ja:Dobro samo idi molim te hajde!
I on se okrenu i ode.Sekundu poslje silazi nail i pocne me ispitivati razne stvari ko je bio zasto sam pocrbenila i tako te neke gluposti.Ja sam samo mislila na Harry-ja i samo sam cekala 12:00 sati da ga iopet vidim.Napokon smo izasli vani.Naill me je cvrsto drzao za ruku i nije me pustao isto kao da ce me neko otei ali dobro ja na to nisma obracala preveliku paznju mada mi je veoma smetalo ali dobro.Otisli smo u jednu kafani blizu moje kuce u kojoj je sedao Harry i Asly zajedno za istim stolom Ja sam poludila.Seli smo blizu njih a ja i Harry smo se neprestalno geldali.Odjenom on se ujtade i javi mi se.I odmah ode iz kafane Ashly je krenula za njim.Opet je opcelo Naillo-vo ispitivnje Ko je oco? je li ti ovo skolski drug? itd. itd.Bilo je tu jos pitanja samo nisu za pricu.
Nakon pridika otisli smo u setnju.Pokazivala sam mu grad mada sam samo mislila na Harry-a on ce biti vecno u mome srcu osecam to.Nakon par minuta nase dosadne setnje zazvoni mi telefon ali skriveni broj.Ja se javim kada zacujem zenski glas.Koji mi je rekao da odmah dodjem na nas veliki gradski most.Ja kazem Nailly ,sva srecna sto moram da idem ali i pomalo uplasena,da moram da idem da me je brat zvao da idemo kod tetke.On me poljubi i rastanemo se kod marketa.Ja laganim hodom krenuh ka mostu razmislajjuci ko bi to mogao biti.Kada sam stigla ugledah cure iz zatvora na mostu kako mi masu izdaleka.Ja sam se tako obradovala da sam pocela da placem izgrlile smo se i odmah krenule u neku kafanu da se dobro ispricamo.Dugo smo se pricale i smijale i odjednom zapita mene pre da osnujemo plesacku grupu.Meni je zazvucalo veoma dobro i ja pristadoh.od silne srece nisam razmislajla kakve mi sve to probelem moze prouzrokovati.Pozvale su me kod njih kuci i da se dogovorimo oko imena i gdje ce mo prvi put nastupati.Ja sam rekal da cu doci oko 2 uvece jer nmg prije.One pristadose dogovorile so se da ce mo se sastati kod Perry.Nakon dugog razgovora otisla sam kuci i spremila se za izlazak sa Harry-em ako bi se to moglo nazvati izlaskom.Ubrzo dodje 11:30 i ja krenuh polako.Citavim putem razmislajla sta bi mi mogao reci.Kada sam stigla on me je cekao ispred ulaza kvarta.Srce mi je lupoalo 300 na sat.On me odjenom uze za ruku i poce vikati na mene.
On:Ko je onaj momak sa tobom
Ja:Moj prijatelj pusti mi ruku manijace boli me
On:Dobro je onda.
Ja:Hajde reci mi zasto si me zvao.
On:Ovako dosao sam da ti kazem da kada sam te prvi put ugledao da sma se zaljubio da ne mogu bezd tebe ti si moja hrana voda vazduh ti si moje sve od pno ga prvog pogleda.Ja te volim
Ja>Malo si me zatekao Harry ali prvo zelim da ti kaze da se zove Emilly da sma one noci slagala za ime radi jednom obecanja li zelim da ti kazem da se zapravo i tit meni jako jako svidjas.
On: Ja sam tebi zapravo dosao reci da sura putujem u New Yourk kod roditelja pa da te pitam da li zelis da podjes sa mnom.
Ja:Jesi li ti normalan ja ovde je moja porodica sta si ti mislio.Ti se ihtjeo da mi kazes da me volis i da me ostavis na kraju.
Posle toga ka se okrenuh naravno placucu i poceh trcati dok je on dovikivao vratiti cu se ja lutko moja i donjeti cu ti svet na dlanu.Ja sam cjelim putem samo plakala i plakala.Ali napkon kada sam dosla kod prijateljica one su me smirile.Rekle su mi da ga jednostavno pistim i da je tako moralo biti.Nakon smitivanja pocele smo da smisljamo naziv za nasu plesnu grupu.Nakon holjadu i jednog predloga odlicile smo se da ce mo se zvati bas kao onda u zatvoru Street Dance#Love.Bilo mi je dosta lakse sa curama one su me smorili.Ali ja sam shvatila da sam Harry-ju tada pokazala suze i koliko sam slaba ali to se vise nece ponoviti vratiti cu se jaca i biti cu spremna za novi susret.Proslo je 5 godina a ja..........
Ovo je moj osmi nastavak nadam se da vam se svidja sljedeci nastavak ce uskoro.Molim vas da ostavite vote i komentar mnogo mi znaci.Hvala unaprijed! <3
By:Kiss <3 <3
DU LIEST GERADE
Street dance#love.
RomantikRadnja se desava oko jedne srednjoskolke Emily dobre i pune ljubavi koja nikada nije bila povrjedjena.Zbog prijedloga njene drugarice Ashley upoznaje decka po imenu Harry koji nikada nije iskreno volio,decka koji povrijedi svakoka koga dodirne.Povez...