7-Kral

526 87 24
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın~

(Hyunjin'in anlatımıyla)

O ses kimdi bilmiyorum ancak beni çok rahatsız ediyordu.O ses Jeongin'e bana dikkatli bakmasını ve krala çıkmasını söylemişti.Benimle ne alaksı vardı? Kral ne alakaydı? Düşünmekten kafam patlayacaktı.

"Krala çıkıyoruz o zaman."

"Hemen mi?" Jeongin her ne kadar boş duygular yaşadığını söylese de inanmıyordum,ufakta olsa hissediyordu.Hatta şuan da bile gözlerinde ki ufak endişeyi görebiliyordum.

"Evet,yanında ben varım,korkma." Güven verici konuşmak istemiştim.

"Korktuğumu söylemedim."

"Korkuyorsun."

"Korkmuyorum."

"Korkuyo-"

"Her neyse artık krala çıkabilir miyiz?" En sonunda ikimizi susturan Jisung olmuştu.

Krala öyle kolay kolay gitmezdik,sevmiyoruz ancak o bizi baya seviyor anlaşılan.Yanına gitmek istediğimizi duyunca sevinçle gelsinler demiş.

"Yalnız sadece oğulları." Kapı da ki görevlinin diğerlerini durdurmasıyla olaya Chan Hyung el atmıştı."Onlar bizimle görmüyor musun?"

"Evet efendim ancak-" korumanın sözünü Changbin kesmişti."Pardon? Bize karşı mı geliyorsun?"

Görevli susmuş ve geri çekilmişti.

İçeri girer girmez kral onları gülerek karşılamış ancak ilk defa gördüğü yüz ile bir anda yüzü düşmüştü.

"Hoşgel-" Kral bir anda durgunlaşmış ve sadece Jeongin'e odaklanmıştı.

"Baba bu Jeongin o aslında bir insan yani o öyle sanıyordu ancak bir yanlış anlaşılma ile okyanus'a düştü ve diğer insanlar gibi boğulmadı,nefes almaya başladı."

Ben anlatmaya başlamıştım ancak beni dinlemiyordu sadece ona bakıyordu.Jeongin'i tanıyor muydu?

"Sen? Senin burda ne işin var?" Sonunda kral konuştu ancak Jeongin'e takmış gibiydi.

"Ne dediğinizi anlmıyorum efendim,Hyunjin'in anlattığı gibi her şey."

Kral Jeongin'in yanına gelmiş ve yüzünü yakından incelemeye başlamıştı."Burada olman yanlış,daha kim olduğunu bilmiyorken yüzeye çık kurtul."

"Efendim,gerçekten anlamıyorum,buraya zaten kim olduğumu öğrenmeye geldim."

"Hizmetliler,çabuk bu kişiyi alıp yüzeye çıkartın."

Ne diyordu bu? Hemen Jeongin'in önüne geçmiştim.

"Hyunjin çekil.Hiçbir şey bilmiyorsun."

"Jeongin'i hiç bir yere gönderemezsin,o giderse bende giderim."

"Hyunjin çekil."

"Hayır."

"Peki,madem çok kararlısınız al araştır kendini Jeongin ama emin ol yüzey de daha mutlu olacaksın."

"Teşekkürler."

"İlk nereden başlayacağını biliyor musun? Kütüphane.Oradan başla,Seungmin zaten bulmuştu kitabı,o kitabı dikkatli oku."

Kısa oldu biliyorum ancak  bu kurguyu uzatmayı düşünmüyorum muhtemelen biter.

<3

KİNG OF THE OCEANS,HYUNİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin