10-Final

557 82 28
                                    

(Jeongin'in anlatımıyla)

Hızlıca uyanmıştım,ne gördüğümü tam hatırlamasam da rüya gördüğüm kesindi.Gerçekten bu nasıl rüyaydı?

Rüya değil miydi yoksa?

Ya Hyunjin? Diğerleri? Onlar neredeydi.

En son hafızam silinecekti ama her şeyi hatırlıyorum.

(3.kişi anlatımıyla)

Jeongin bayıldıktan sonra hafızası silinmesi için kral gelmişti.Kral'a bilgi gitmiş ve görevi verilmişti.

"Lütfen yapma." Hyunjin Jeongin'in onu unutmasını istemiyordu.Korkuyordu...Herkesten çok sevdiği kişiyi korumak istiyordu.

Kral ne kadar denerse denesin Jeongin'in hafızası silinmemişti.Olmuyordu.Evren de engelliyordu işte.

"Siz de karaya gidiyorsunuz." Kral onlara dönerek söylemişti.

"Neden?"

"Emir böyle,çok şey biliyormuşsunuz,burada daha fazla kalamazmışsınız."

Artık hepsi yeni yaşamlarına alışmaya çalışıyorlardı.Jeongin evine gönderilmişti.Nasıl gittiğini ve nerede olduğunu bilmedikleri için ilk işleri onu arama olmuştu ama şuanda okyanus ile bakışıyorlardı.

Jeongin ise koşarak Okyanus'a geliyordu.Hem ağlıyor hem onları düşünüyordu.Tekrardan dönmeyi düşünüyordu ama periliğinim alındığını bilmeden...

Gördüğü kişiler ile bağırarak yanlarına gelmişti.Onlar ise hızlıca arkalarıno dönmüş nefes nefese ona koşan genci görmüşlerdi.

Jeongin hızlıca Hyunjin'e sarılmıştı.Onu kaybettiğini düşünmüştü.Hyunjin de hızlıca ona sarılmıştı.

Jeongin geri çekilmiş hızlıca Hyunjin'in dudağına yapışmıştı.Hyunjin şaşırsa da karşılık vermişti.Duyguları çok hızlı gelişmişti,aralarında zaten büyük bir bağ vardı.

Diğerleri hafif gülmüş ardından Chan'in öksürmesi ile ayrılmışlardı.

"Sizi kaybettim sandım."

"Bizi unutmadın mı?" Jisung'un sorusuna Jeongin hızlıca kafasını sağa sola sallamıştı."Hayır unutmadım, uyanır uyanmaz buraya koştum.Siz olmasanız atlayıp yanınıza gelecektim."

"Jeongin...periliğin alındı." Minho sakince söylemişti.Jeongin ise omuz silkmişti."Peri olsam ne olmasam ne?"

"Sizi buraya alıştırmalıyım,ayrıca normal bir insana göre fazla mükemmelsiniz,umarım herhangi bir şey farkedilmez."

Hepsi gülerek yürümeye başlamıştı.

Hepsinin alışması gereken yeni bir hayatları vardı...

Eveettt final oldu.Eğer istenilirse özel bölüm yazarım.Her neyse diğer kurgularıma bakabilirsiniz,bu kötü oldu ama onlar daha iyi lflsmfsşrkşedö mini ff oldu aslında daha güzel planlarım vardı ama beceremedim.Üzgünüm... :(

Oy vermeyi unutmayın,sizi seviyorum.❤️

KİNG OF THE OCEANS,HYUNİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin