9-Unutmak

486 74 24
                                    

Oy ve Yorum yapmayın unutmayın~
Sizi seviyorum.İyi okumalar ❤️

(Jeongin'in anlatımıyla)

"Bu nedir Sandra?" Hyunjin'in sorusu ile Sandra kafasını bilmiyorum anlamında sallamış ve gitmişti.

Kitabın üzerinde üzerinde büyük harfler ile;
"Ne öğrenmek istiyorsan bana sor."
Yazıyordu.

Kitabın ilk sayfasını açtım herkes dikkatli bir şekilde beni izliyordu.Bir anda beyaz bir sayfa açılmış ve üstünde yazılar belirmişti.

"Her şeyi bana sor Jeongin,sana her şeyi açıklayacağım."

"Ben kimim?"

"Sen su perisisin."

"NE?!" Hepsi aynı anda bağırmıştı.

"Bir dakika o ne? Daha fazla açıklar mısın?"
Jeongin artık kim olduğunu öğrenmişti.

"Sen Poseidon ve Demeter'in oğlusun."

Seungmin hemen araya girmişti."Bir dakika Demeter onun kardeşi değil mi?"

Kitap devam etmişti."Evet öyle,bu yüzden ceza olarak Jeongin yukarı gönderildi."

Jeongin şok olmuş bir şekilde kitaba bakıyordu.

"Nasıl yani ben bir Tanrı'nın mı oğluyum?"

'Aferin oğlum,buldun kim olduğunu ben annenim fakat buluşmamız yasak,sen bir ceza olarak geldin.'

Jeongin'in aklında konuşan kişi ortaya çıkmıştı tekrardan.Jeongin bu sefer farketmeden bağırarak cevap vermişti.

"Neden böyle bir şey yaptınız o zaman! Neden benim hayatımı mahvettiniz?! Sizin cezanızı neden ben çekiyorum!"

'Jeongin sadece karaya çık lütfen orada hayatına devam et.'

Bu kadar şeyden sonra Jeongin tabi ki burada kalmayacaktı.Burada kalması imkansızdı.İğreniyordu.Her şeyi unutup devam etmek istiyordu.

"Bu saatten sonra nasıl dönebilirim? Gerçekten..nasıl unutabilirim."

'Hyunjin'i de seninle götürmeye ikna ederim,yeter ki yukarı çık yoksa Poseidon öldürür seni.'

"Siktir...Tamam tamam yeter ki her şeyi unutmamı sağla.Hiç kimseyi hatırlamak istemiyorum."

Diğerleri de onu dinliyordu,bu laf biraz acıtmıştı...özellikle Hyunjin'i.

'Seni hep buradan izledim,özür dilerim.Görüşürüz oğlum...'

Jeongin ağır baş ağrısının ardından etrafa bakmış en son Hyunjin de gözleri takılı kalmıştı,ardından ise gözleri kapanmış ve bayılmıştı.Demeter aklından çıkmıştı.

Bu kurgu kısa bir kurgu, bölümleri de kısa bu yüzden.Muhtemelen final olur.Daha devam ettiremem aklıma hiç bir şey gelmiyor.

Mitoloji kullanmak istedim.Çok bir bilgim yok hatta hiç yok ama hoşuma gitti.Öyle işte.

KİNG OF THE OCEANS,HYUNİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin