Lavinya| 2

2.6K 113 31
                                    

Tuanadan
Top potadan geçmişti.  Top geçer geçmez "Mavi ay" , "Mavi ay "  çığlıkları tüm sahayı inletiyordu. Çok mutluydum mutluyduk:)
Deniz hemen mikrofonu almış konuşmasına başlamıştı.

Deniz:
Öhöm, öhöm bayanlar baylar kaydıraktan kayanlar maçı kazananlar , kaybedip kuduranlar. Maçın özeti;
-İlk sette ülkü harika bir şekilde topu kapıp potaya kadar gelmeyi başardı fakat son dakika topu leyaya kaptırdı.
-Tuananın gücüne dayanamayan leya Çağana pas atarak aradan çıktı
-Çağan potadan uzun boyuyla basket atamadı hayret
-Esatın yarım saatte yapamadığını Yağız on dakikada yaparak takımına puan kazandırdı
-Mert çikolatalarını yerken maçı unuttu
-Defne ne kadar uğraşsa da Tuananın son basketi atmasını engelleyemedi (defne şuan ağlıyor) ve Mavi ay bu maçıda kazandı.

Denizin mükemmel konuşmasından sonra üstümü değişmek için spor odasına gittim. Zilin çalmasına ve dersin başlamasına çok az kalmıştı. Açıkçası bu yorgunlukla derse girmek istemiyordum ama şuan bu sevincimi matematik dersi bile bozamazdı.
Aşağı indiğimde kantinden gelen gürültüleri merak edip kantine doğru yürüdüm. Kantinde alışık olduğum bir manzara vardı. Yağız ve Esat birbirine girmiş Çağan ve Leya bir yandan ayırmaya çalışıyor bir yandan da laf atıyorlar Deniz  vur vur diye bağırırken Mert oturmuş gofret yiyordu. Yerde yatan defneyi ve onun üstünde defnenin saçından tutmuş olan ülküyü saymıyorum bile.

Tuana:
Noluyo yine yenilgiyi kabul edemedinizmi?
Leya:
Çok sevgili arkadaşın yağız vahşileşmeseydi bunlar olmıcaktı.
Yağız:
Düzgün konuş çöl bitkisi
Leya:
Sus be marul
Yağız:
Şimdi gösteririm sana marulu

Leya bişey diyemeden, Yağız mertin elinden aldığı çikolatalı sütü Leyanın üstüne dökmüştü bile.
Leya bir sinirle kantinden aldığı limonatayı Yağızın kıvırcık saçlarının üstünden döktü.

Yağız:
Napıyosun sen!
Leya:
Hakettin.
Mert:
Sizin yüzünüzden olan sütüme oldu.
Deniz:
Zavallı limonata

Daha fazla bu saçmalığı izleyemiyecektim.

Tuana:
Hadi mavi ay gidelim.
Ülkü:
Kıza bak benden beter çıktı.
Mert:
Yağız bana kakaolu süt borcun var
Yağız:
Ne sütmüş yaa, görmüyomusun halimi
Deniz:
Marulun üzerine sıkılmış limon gibisin.
Yağız:
Deniz sus sinirimi senden çıkarırım
Tuana:
Tamam susun artık. Son maçımız kaldı eğer bunuda yenersek madalyayı biz alırız.
Ülkü:
Yenicez.

Zilin sesiyle tüm okul sınıflara dağıldı Leya ve Yağız hariç. Üstlerini temizlemek uzun sürecekti. Sınıfa girdiğimde matematik hocasını beklerken sınıf öğretmenimiz Sera hocayı görünce şaşırmıştım. Yerime oturup hocanın konuşmasını bekledim.

Sera hoca:
Arkadaşlar matematik hocanız bugün izinli
Tüm sınıf:
Oleyyy
Sera hoca:
Sessizlik.
Benimde bu dersim boştu, bu yüzden dersiniz benimle.
Tüm sınıf:
Off
Sera hoca:
Şimdi sizleri ikişerli gruba ayrıcam ve ödevler vericem bu ödevleriniz tarih sınavınızın yanına ek puan olmuş olacak.

Sera hoca herkesi ikişer ikişer ayırırken kasırgadan herhangi biri ile grup olmamak için dua ediyordum taki Sera hocanın son sözüne kadar.

Sera hoca:
Kasırga ve Maviayı karşık grup yapıcam hem böylelikle aralarındaki düşmanlık da yok olur kim bilir :)

Sera hoca fazla iyi bir insandı ama bu benim için hiç iyi değildi daha sınıfta tahammül edemediğim kasırga ile birlikte ödev yapacaktım.
Sera hoca grupları kurmaya başladı

Sera hoca:
Ülkü-Defne
Çağan-Tuana
Mert-Esat-Deniz

Tam o sırada kapı çaldı
Leya naif sesiyle, geç kaldığımız için çok özür dilerim hocam bazı arkadaşlar yüzünden geç gelmek zorunda kaldık da dedi yanındaki Yağız'a kötü kötü bakarak.

Sera hoca:
Sorun değil Leyacım evett
ve Leya-Yağız
Yağız:
Noluyo?
Deniz:
Dünyanın sonu geliyo kardeşim
Yağız:
Ne diyo bu mal
Tuana:
Yağız ödev verdi hoca gruplara ayırdı Leya ve seni de grup yaptı geçmiş olsun
Yağız:
Ne?!?
Ülkü:
Ben o kitap aşığı defneyle grup olmam yaa
Deniz:
Esat bizi çiğ çiğ yer
Yağız:
Mert Esatı yemesin de
Mert:
Sen kendi grup arkadaşına bak bikere
Yağız:
Doğru söylüyorsun kardeşim
Tuana:
Kabul edin bence en kötüsü bende, dedim Çağanı göstererek. Hepsi hak vermiş olcakki başlarıyla onayladılar.

Matematik işlemediğimize mi sevineyim Çağanla grup olduğuma mı üzüleyim bilemedim.

Selammm :)
Nasılsınız?
Bu saatte bölüm atıyorum umarım okunur.
3. Bölüm ne zaman gelsin?
Yorumlara yazın lütfen 🙏🏻

Lavinya {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin