Violetta nemohla v noci spát protože pořád myslela na Leona a na Thomáse šla do takže ráno byla uplně unavená a vůbec se jí nechtělo jít u do studia ale musela tam jít nakonec se odhodlala že vstane a půjde do studia:)
Ve studiu
Fran:ahoj VioVio:ahoj Fran
Fran:poslední dobou se vůbec nevídáme udělala jsem ti něco?
Vio:ne Fran ty si mi nic neudělala jenom toho mám teď hodně promiň ale jestli chceš tak venku už je teplo a táta odjíždí pryč tak co kdyby jsme vzali i ostatní a udělali si párty u bazénu?Fran:jo jasně a koho vezmem?
Vio:no Maxiho
Fran:Camillu
Vio:Leona
Fran:no Leon to je jasně pak Marca
Vio:pak Federica stejně u nás bydlí tak by přišel tak nebo tak:D
Fran:ja bych vzala i Lenu
Vio:jo Lenu jo:)já to pujdu něják domluvit a pak ti dám vědět:D
Fran:jo dobře ahoj
Vio se všech které tam chtěla ptala jestli mají čas všichni mohli takže akce výjde:D Vio potkala Naty jak brečí u skříněk a tak se jí šla zeptat co se jí stalo...
Vio:Naty co se ti stalo?
Naty:nic
Vio:vydím že brečíš tak co je?
Naty:nemam se tady s kým bavit kromně Maxiho nikdo se tady semnou nebaví
Vio:ale Naty jasně že baví
Naty:a kdo třeba?
Vio:já třeba
Naty:kdyby si se semnou doopravdy bavila tak by si mbě pizvala na ten svůj večírek...
Vio:ale Naty kludně můžeš přijít já jsem si jenom myslela že nebudeš chtít potom co mi říkal Maxi že nemáš ráda hodně lidi...
Naty:aha ale na večírek bych šla a nevadí ti to?
Vio:jasně že ne tak přijď v osm ke mně a pokuď máš stan tak ho vem sebou:)
Nakonec na večírek byly pozvaní:Maxi,Naty,Cami,Fran,Leon,Brodway,Andres,Federico,Lena a Marco:)
Na hodině
Měli jsme hodinu s Pablem a měli jsme skoro všichni zpívat písničku Friends to the end všuchni jsme zpívali a pak jsem rychle ška domů všechno připravit a hosti už přicházeli:DPokračování příště!!!