Seděla jsem tam s Ludmi a Fedem ale říkala jsem si že bych jim měla nechat trochu soukromi tak jsem jim řekla že jsem unavená a že už půjdu nahoru a tak jsem odešla a šla jsem se osprchovat a pak psala do deníku po asi hodině přišla Ludmi nahoru...
Ludmi:jdu se osprchovat a pak už si půjdu taky lehnout a všechno spolu proberem všechno mi řekneš:)
Vio:no dobře:)
Ludmi po 15 minutách přišla ze sprchy a lehla si na postel a já jsem zhasla světlo...
Ludmi:Vio vím že je to pro tebe těžké ale měla by si jim odpustit Francesca ti hodně ublížila takže pochopím když už se s ní nebudeš chtít bavit ale ostatní myslim Maxiho,Naty,Cami,Andrése,Brodwaye,Tomáse, co kdyby tě třeba Cami požádala o to aby si Fran neřekla že je zase s Brodwayem tak by si to Fran neřekla ale určitě bys Cami řekla ať jí to řekne sama a to samé dělala Cami i všichni ostatní jí říkali ať ti to řekne hlavně Leon jí to říkal a Leon taky muselo pro něho být těžké ti lhát ale nechtěl zradit kámošku zkus se vžít do jejich kůže a aspoň Cami Maxchví a Naty by si měla odpustit přemýšlej o tom dobrou noc:)
Já:jo budu dobrou:)
Druhý den v Paříži:
Zbudila jsem se a Ludmi taky tak jsme šli společně na snídani po cestě jsme potkali Fedeho fede dal Ludmi pusu a já jsem se na ně tak zamilovaně podívala jakože jak jim to spolu sluší:)
Fede:co je?
Já:ale nic:)
Fede:jo já jsem tě nepozdravil:DD
Já:ne to jsem nemyslela:D
Ale Fede už neposlouchal a začal mně uplně objímat a smát se Ludmi se smála taky jenom jsem viděla jak kolem procházel Leon a díval se na mně a Fedeho a já jsem se naschval začala ještě víc smát aby viděl jak si to užívám s opravdovýma kámošema:)
Šli jsme dolů když jsem slyšela někoho jak na mně mluví otočila jsem se byla to Cami:)Cami: Vio můžeme si na chvíli promluvit?
Já:no tak dobře počkejte na mně u stolu
Ludmi:nechceš abych tu zůstala s tebou?
Já:ne já to zvládnu:)
Ludmi:no dobře a nezapomeň co jsem ti říkala večer:)
Já:neboj:)
Cami:Vio chtěla jsem ti to říct ale Fran a já jsme nejlepší kámošky a ty si taky moje nejlepší kámoška a nechtěla jsem jí zradit ne že bych tebe chtěla zradit ale prostě jsem ti to nemohla říct říkala jsem jí tolikrát ať ti to řekne ale prostě mně neposlouchala vážně promiň:(((
Vio:Cami neomlouvej se snažila jsem se vžít do tvojí kůže a přemýšlela jsem co bych dělala taky bych Fran nezradila kdyby mně o to požádala na ní naštvaná jsem ale na tebe se zlobit nemůžu zase kámošky?
Cami:děkuju ale ne
Vio:počkej cože?
Cami:no chtěla jsem říct zase ty nejlepší kámošky:)
Vio:aha jo no jasně:)
S Cami jsme se objali a šli si sednout za Ludmi a Fedem...
Pokračování příště!!!
Líbil se vám díl?
Jak to dopadne usmíří se Vio se všema?