Část 27 (Leonetta)

486 16 2
                                    

Všechno jsme si s Ludmilou vybalili když někdo zaklepal byl to Leon a Federico...
Fede:napadlo nás že ja půjdu s Ludmi k nám do pokoje a Leon s Vio zůstanou tady a přespíme tak:)

Ludmi:a nebude z toho průšvih?

Leon:první noc to nikdo řešit nebude:D

Já:ok:D

Fede s Ludmi odešli
Já:a co mi tady budeme dělat?

Leon:já bych o něčem věděl:)

Leon mně začal líbat a já jsem mu sundala tričko on se usmál a sundal mi to moje ležel na mně a podpíral se rukama aby mně nezalehl:)líbal mně všude a já jsem se pořád dívala na jeho břicho:)
Leon:co je?

Já:jsi tak krásný:333

Leon:no na tebe rozhodně nemám:)

A líbal mně dál:)
Pak mi sundal i sukni a já jsem mu sundala kalhoty hladil mně ůplně všude a já jeho taky hladil mně na břichu a pak dával ruku čím dál víc dolu až došel k mojím kalhotkám které mi pomalu sundal a já jsem mu sundala trenky a on mně podprsenku takže už jsme byly oba úplně nazí:)

on vytáhl něco z kapsy od kalhot byl to kondom a zeptal se mně:opravdu to chceš?
já jsem jenom přikývla:D

ale on kondom položil na postel a začal mně zase hladit a já jeho taky tím jsme se oba dva ještě více vzrušili a až potom otevřel ten kondom vyndal ho a chtěl si ho nasadit já:ne já sama on se usmál a já jsem mu ho nasadila:)on do mně pomalu vniknul já jsem vzdechla on se začal pohybovat a já jsem vzdychala ještě víc on začal taky vzdychat a zrychlovat cítila jsem že už to na mně jde nehtama sem se zarila o jeho záda a naposledy nejhlasitěji vzdychla leon ještě parkrát přirazil a taky se udělal...

Leon:lásko?

Já:ano?

Leon:byla si ůžasná:)

Já jsem se usmála lehla jsem si na něho a chvíli jsme si povídali a pak jsme usli...

Violetta:3Kde žijí příběhy. Začni objevovat