" Sevgili Ahir yarbayım ,
Eğer sen bu mektuba ulaştın ise ben ölmüşümdür ve bu ölüm doğal yollarla olmamıştır. Sorularının hepsine cevap veremediğimin farkındayım ve tekrar ne zaman karşılaşırız bilemiyorum ama bilmen gereken bir durum var. Ölümlerin hepsi öldüğün güne denk geliyor bu nedenle dikkatli ol eğer ölüm gününü geçirirsen sanıyorum bir yıl boyunca nefes alıyorsun. Ben bu aralar ölebilirim bu yüzden acele ile bu notu bırakma gereği duydu. Zekanıza ve bilginize güvenerek söylüyorum tarihin akışına sakın dokunmayın . Bir dahaki yaşamda görüşmek dileğiyle.
ATIF"
Elimdeki kağıda dikkatlice baktım. Yazılanları okurken Ferzan'ın sorabileceği soruları tahmin etmeye çalıştım. İyi bir yalancı olduğum söylenemez ama her insan gibi benim de bir poker yüzüm vardı.
" Atıf kim?" işte bu beklemediğim bir soruydu. Bütün yazılanlar arsında Atıf'ın kim olduğuna mı takılmıştı bu adam? Ferzan'a dönerek yüzündeki ifadeyi anlamaya çalıştım. Merakla kaplanmış yüzündeki öfkeyi görmek beni şaşırtmıştı.
" Buna mı takıldın?" dediğimde başıyla beni onayladı. Derin bir nefes alıp:
" Sizin deli olarak tabir ettiğiniz ama benim iyi bir mühendis olduğunu bildiğim kişi." dediğimde başını sağa sola sallayarak Atıf ile olan ilişkimi anlamaya çalışan adama baktım. Artık öfke dolu ifadesi meraka yenik düşmüştü. Hafifçe gülümseyerek :
" Sor bekliyorum" dedim.
" Sana neden yarbay diyor? Öleceği zamanı nasıl biliyor? Seninle ilişkisi ne?"
Nefes almadan sıraladığı soruları dinlerken vereceğim hiç bir cevabın yeterince tatmin edici olmadığını fark ettim.Aslında bulunduğumuz bölgeye inat fazlasıyla modern ve açık fikirli biriydi Ferzan . Ama ne kadarını kaldırabilirdi sanıyorum onu birazdan öğrenecektim.
" Tek tek cevap vermeye çalışayım. Nereden başlasam sanıyorum konuya bodoslama girmek en doğru yol olacak. Atıf ve ben daha ileri ki bir zamandan geliyoruz. Tabi Atıf bunu dillendirdiği için deli damgası yedi. Ve ben o zaman diliminde bir binbaşıyım, oldukça da yaşlıyım. Geldiğim zamanda Cilo dağında bir enerji kaynağını araştırıyorduk, ne yazık ki gelecekte şu an sonsuz sandığınız enerji bitme noktasına geldiği için alternatif enerji arayışına girildi.Maalesef ki bu enerji fazlası ile dengesiz ve yaşanan bir patlamayla kendimi bu beden de buldum."
Sözlerimi tamamlayıp Ferzan'ın yüzüne baktığımda beklediğim ifade ile karşılaştım. Bana inanmamıştı ve gözlerinde aklımın yerinde olup olmadığını anlamaya çalışan bir ifade vardı. E tabi haklıydı bana da biri bunları anlatsa aklından zoru mu var derdim. Yerinden kalkıp elinin tersi ile anlıma dokundu. Bir süre öylece kaldıktan sonra:
" Ahir sen aklını kaçırmışsın." dedi ve geldiği gibi hızla odadan çıktı. Onun gidişiyle birlikte odaya neler oluyor bakışı ile giren Veysel:
" Delirdi gene Allah'ın dağlısı, sorun neymiş?" diyerek Ferzan'ın arkasından bakarken ben de Atıf'ın mektubunu yastığımın altına sakladım. Ferzan bu durumu anlamaya çalışsa da Veysel bunu kaldırabilecek durumda değildi.
" Sorun yok endişelenme."
Başını sağa sola sallayan Veysel yanıma gelip yatağın kenarına oturarak:
"Sürprizlerle dolusun Ahir, şimdi dinlen yarın taburcu olacaksın" dedi. Bense içimden daha hiç bir şey görmedin diye geçirdim.
.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMSÜZ (BXB) (TAMAMLANDI)
ActionAhir ERBAŞ güçlü ,sert , titiz ve 30 yılını bir kadınla askerlik mesleğine adamış bir adam . Ama yaşamın cilvesi işte bir deney sonucu ölümle tanışır ve gözlerini gevşek, disiplinsiz , tembel ve eşcinsel Ahsen'in bedeninde açar. Sonrasını ben de bil...