Citaty o lásce

297 11 0
                                    

Za jednu minutu člověk pozná, zda se mu někdo líbí, za hodinu pozná, zda by jej dokázal mít rád či milovat, za jeden den zjistí, jestli by s tou osobou dokázal strávit celý život...ale poté trvá celý život než na tu osobu zapomene.

Věřím, že fantazie je silnější než vědění.
Že mýty mají větší moc než historie.
Že sny jsou mocnější než skutečnost.
Že naděje vždy zvítězí nad zkušeností.
Že smích je jediným lékem na zármutek.
A věřím, že láska je silnější než smrt.

Láska má svoje iluze a každá iluze má svůj zítřek. Proto se už tolik milenců rozešlo, protože věřili, že jsou spojení navždy. Skutečnou zkouškou je bolest a štěstí. Když dvě bytosti přestáli tuto dvojitou zkoušku života, odhalili svoje chyby a svoje přednosti, mohou si být jisti, že až do skonání života, budou se držet za ruce.

„Tak jako se střídá den s nocí, střídá se úspěch s neúspěchem, radost se smutkem a láska s nenávistí.“

Stupínky lásky: 1.setkat se pouze, 2.tváří v tvář si být, 3.srdce slyšet znít, 4.přiznat se k chvění, 5.v náhlém políbení obejmout se dlouze, 6.jednu touhu mít, 7.jedním snem se zpít, 8.bez konce se slít, 9.nerozlučně žít, 10.spolu k hrobu jít.

„Teorie lásky je božská, její praxe ďábelská.“

Nenávidíte-li mě, těší mne to stejně, jako byste mě milovali, neboť je to důkaz toho, že nejsem lhostejný vašemu srdci.

„Láska je jak dým, jak vdech se rozplyne,
láska je plamen, který v očích žhne,
láska je moře vyplakaných slz,
láska, jak každý ví, je
zákeřný jed i balzám hojivý.“

Láska jen smyšlený cit,
který začíná hezky
a končí bolestivě.

Největším štěstím člověka je když může žít pro to zač by byl ochoten
                    Zemřít.

Největší láska na světě je, když můžeš odejmout někoho, koho miluješ, a on tě obejme ještě pevněji.
   LOVE PROTECTS, ALWAYS!

MILUJEŠ-LI
někoho skutečně a ON TEBE, neexistuje ŽÁDNÁ PŘEKÁŽKA dost velká na to aby Vám ZABRÁNILA být SPOLU.

Oči zvířete mají schopnost mluvit tím nejkrásnějším jazykem na světě.

Citáty a básničkyKde žijí příběhy. Začni objevovat