1. Bölüm :" Yetenek."

157 22 50
                                    

Hello askolarımm.

Hadi bölüme geçelim çok heyecanlıyım!

Amaaaa okumaya geçmeden önceee, okumaya başladığınız tarih?

İyi okumalar!

🏐

1| Yetenek.

3 Şubat 2017

"Daha hızlı Ferah! Daha hızlı! Hadi kızım!" Olmuyordu. Topu ne kadar çok sert karşılamak istesem de yorulduğum için başaramıyordum. Günlerdir antrenman yapıyorduk ve ben bir türlü diğer takım arkadaşlarım kadar topları iyi karşılayamıyordum.

Koç beni kesecekti.

"Mola verdik beş dakika, herkes beş dakika sonra burda!" Koç mola verdiğini gösteren hareketi yapıp beni yanına çağırdı. Koşar adımlarla yanına gelince koluma hafifçe bir baba gibi vurup gülümsedi.

"Biraz konuşalım mı Ferah?" sesindeki şefkatten anladığım kadarıyla bana küçük bir uyarı yapacaktı.

Başımı sallayıp dizlerim üzerinde yere çöküp oturdum. Kendisi de benim gibi oturup  bana baktı.

"Burdaki en iyi kondisyona sahip oyunculardan birisin. Bunu normal paslaşırken bile görüyorum. Yanlış anlama lütfen kötü anlamda sizleri izlemiyorum. Takıma seçilirken de sizleri gözlemleyip takıma aldım çünkü bize kondisyonu, atışı, duruşu önemli oyuncular gerek."

Haklıydı. Bu yüzden bize ilk başta bir voleybol maçı izletip, neler yapmamız gerektiğini ve sporcu olmak için nelerden vazgeçmemiz gerektiğini uzun uzun anlatmıştı.

Derin bir nefes alıp, "Özür dilerim hocam. Elimden geleni yapıyorum ama olmuyor. "

"Bende senin gibiydim. Sonra karşıma çok baba bir adam çıktı. O eğitti, o büyüttü beni. Bu camiaya ayak basmamı o sağladı."

Kimdi acaba?

Bakışlarımı yere diktim.

"Senide onunla tanıştıracağım. Sendeki yeteneği o görsün asla yakanı bırakmaz." deyip güldü.

"İsmi ne peki hocam?"

"Selim Karam."

Bu ismi daha önce duymuştum.

Bir süre daha bu konu hakkında konuşup koç beni kendime getirdi.

Selim Karam'la beni konuşturacaktı. Ve ben biliyordum ki bu buluşma benim hayatımı değiştirecekti.

-

Antrenmandan çıktıktan sonra buluşacağım adam hakkında biraz araştırma yaptım.

Selim Karam, eski milli voleybolcu.

Dünyaca ünlü voleybol takımlarında adını duyurmuş bir adam. Özel hayatı hakkında pek bir bilgi yoktu açıkçası. Sadece anlaşmalı olduğu takımlar ve spor geçmişi vardı. Kendini her spor dalında geliştirmiş bir adamdı. Biraz daha araştırma yapıp yatağıma uzandım ve düşünmeye başladım.

En iyisi olmalıydım. O formayı giymek için elimden gelen her şeyi yapmalıydım. Milli sporcu olmak istiyordum. Küçüklüğümden beri spora ilgiliydim. Yapabilirdim bunu. Kendime güveniyordum fakat bir şey eksikti ne olduğunu bilmiyordum. Atışlarım daha sert olmalı, duruşumu iyi ayarlamalıydım.

DUMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin