31.

370 22 132
                                    

Pansy

tänää bileet.

ootko mukana

Harry

tänään?!?!!

Pansy

nii?

no ootko??

Harry

joo

Pansy

hyvä

haluun lahjaks kalliin kaulakorun

se on sen yhen liikkeen näyteikkunassa

hinta tais olla about 69 000€

Harry

bro what

mä en taidakkaa tulla

Pansy

mä luulin et oot rikas

Harry

ikävä tuottaa pettymys mut en oo

enkä aio käyttää suhun noi paljon rahaa

Pansy

pyh

no tuo jotain

mut ei mitään kauheen halpaa

äläkä kerro kenellekkää et tuut tänne. mä en haluu poliiseja mun ulko-ovelle

Harry

mut eiks ne oo iha normit synttärit-

Pansy

nah

* * *

"Harry, puhelin pois. Sulle puhutaan." Remus sanoi ja napsautti sormiaan Harryn kasvojen edessä.

Harry sulki puhelimensa näytön ja nosti katseensa edessään istuviin miehiin. "Niin?"

"Minkä leffan sä haluaisit kattoo tänään?" Sirius kysyi.

"Illallako?"

"Niinhän me eilen sovittiin."

"Mä meen tänää Ronin luokse."

"Koko päiväksikö?" Remus kysyi epäilevänä.

"Sillä on sukulaisia nyt päivällä. Ne lähtee kuuden maissa." Harry oli vaikuttunut keksimistään valheista.

"Ai, okei. Aiotko sä jäädä yöks sinne?"

"Ehkä. Mä en tiedä vielä."

"Pidetää se leffailta sitten joku muu päivä." Sirius sanoi pettyneenä.

Harry tunsi huonoa omatuntoa valehtelemisesta sekä siitä, että hän joutui tuottamaan Siriukselle pettymyksen.

* * *

Harry saapui Pansyn luokse melkein tunnin myöhässä. Hän seisoi ulko-oven takana monta minuuttia ja keräsi rohkeutta ovikellon painamiseen.

Ovi kuitenkin avattiin, ennen kuin Harry ehti tehdä mitään.

"Ohh, moi, Potter!" Pansy sanoi, kuulostaen siltä, ettei hän ollut juonut pelkkää vettä. "Tuu sisään!!"

"Tässä on lahja." Harry mutisi ja ojensi lahjapakettia. "Hyvää syntymäpäivää."

Pansy nappasi paketin itselleen ja katsoi talon syövereihin. Harry jäi yksin eteiseen ottamaan ulkovaatteitaan pois, miettien samalla kuumeisesti, mistä hän löytäisi juttuseuraa.

Harry päätti kävellä olohuoneeseen ja etsiä jostain jonkun edes etäisesti tutun henkilön, jonka kanssa hän voisi olla. Talon alakerta oli lähes täynnä porukkaa, eikä Harry tuntenut heistä ketään.

Harry käveli sohvan luokse ja istui sen nurkkaan. Parin minuutin päästä hänen viereensä istahti suuteleva pari. Harry tuijotti lattiaa ja yritti olla, kuin hän ei huomaisikaan vieressään istuvaa kaksikkoa.

Pansy ilmestyi Harryn eteen kuin tyhjästä. "Tuutko mun mukaan? Mä vien sut meiän luokkalaisten luo."

Harry nyökkäsi kiitollisena ja lähti Pansyn perässä yläkertaan.

Pansy johdatti Harryn pitkää käytävää pitkin huoneeseen, joka oli täynnä heidän luokkalaisiaan. Harry etsi katseellaan vaaleaa hiuspehkoa. Hän löysikin Dracon istumasta yksin sohvalla.

"Hei." Harry sanoi ja istuutui Dracon viereen.

"Hei, Harryyy."

"Mitä sä oot vetäny?"

"Pansy anto mulle jotain boolia... Ehkä. Siitä on jo kauan. Mä en muista enää." Draco hymyili hieman sekavan näköisenä.

Harry nyökkäsi hitaasti ja käänsi huomionsa Pansyyn, joka oli noussut seisomaan tuolille. "Pelataan totuutta vai tehtävää!" Tyttö huudahti, joka sai muut huoneessa olevat hihkumaan.

Harry oli ainoa, joka ei hihkunut riemusta.

"Sä tuut mun viereen." Draco ilmoitti ja tarttui Harryn kädestä kiinni. Pojat istuutuivat vierekkäin piiriin, vastapäätä Pansya ja Blaisea.

"Mä voin pyöräyttää eka." Pansy ilmoitti ja pyöräytti pulloa.

Pullo osui Astoriaan.

Pansy hymyili tyytyväisenä. "Totuus vai tehtävä?"

"Totuus."

"Ootko sä ikinä seurustellu Dracon kanssa?"

Astoria nauroi. "En ole. Mistä sä sellasta sait päähäs?"

"Hah! Mä arvasin, että sä valehtelit!" Pansy huudahti ja osoitti Dracoa.

Draco pyöräytti silmiään. "Mä olin sillon seiskalla."

Monen pullon pyöräytyksen jälkeen Harry oli lähes sairas jännittämisen takia. Hän oli melkein joutunut vastaamaan Theon kysymykseen, mutta Dracon mukaan pullon korkki osoitti enemmän Harryn vasemmalla puolella istuvaa tyttöä kuin Harrya.

Draco taas oli kerran suorittanut tehtävän, jossa hänen piti halata jokaista piirissä istuvaa tyttöä. Monet tytöt olivat näyttäneet kyllästyneiltä. Harry katseli heitä kateellisena, sillä hän olisi ilomielin voinut olla Dracon halattavana.

Yhtäkkiä Draco kosketti Harryn polvea ja kuiskasi, "Sun vuoro vastata."

Harry siirsi katseensa pulloon, joka osoitti suoraan häntä. Harry tunsi vatsansa muljahtavan ikävästi.

"Totuus vai tehtävä?" Blaise kysyi, kuulostaen tylsistyneeltä.

"Öö..." Kumpikaan vaihtoehdoista ei kuulostanut houkuttelevalta. "Mä valitsen tehtävän."

Pansy virnisti Blaisen vierestä ja kumartui kuiskaamaan pojan korvaan jotakin.

"Ooksä tosissas?" Blaise kysyi järkyttyneenä, kun Pansy oli saanut asiansa sanottua.

"Oon! Kerro se sille."

"Enkä kerro."

"Okei," Pansy nauroi ja sanoi, "Sun pitää mennä istumaan Dracon syliin."

tekstiviestejä tuntemattomaltaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon