Harry käveli ulos huoneestaan ja katseli tasannetta hetken aikaa. Hän ei kuitenkaan nähnyt mitään epätavallista, jos seonnutta Anturajalkaa ja suurta mohkälettä koiransängyssä ei laskettu.
"Hihihi, siä oot niin hauska, Remuli!" Siriuksen ääni kaikui alakerrasta.
"Eiköhän toi alkoholi ala riittämään? Mä en edes tehnyt mitään hauskaa." Remus vastasi kärsivällisesti.
Sirius henkäisi kovaäänisesti. "Uskallakin koskea miun kullannuppuun!"
"Se on vaan pullo. Anna se tänne."
"Aaaaaargh! Siä otit miun kullannupun, vaikka miä kielsin! Nyt siä saat kärsiä–" Sirius raivosi ja viskoi tavaroita ympäriinsä.
Harry juoksi alakertaan katsomaan, mitä oikein oli tapahtunut. Sillä välin Ginny pääsi vapaaksi Anturajalan kynsistä ja juoksi Harryn huoneeseen turvaan. Hän sulki oven perässään ja jäi tuijottamaan huonetta silmät loistaen.
"Uuh, voi Harry. Mä en malta odottaa, että mä saan muuttaa tänne sun huoneeseen." Ginny sanoi ja käveli ympäri huonetta, ihastellen Harryn tavaroita. Draco, joka makasi yhä peiton alla, jähmettyi paikoilleen ja sulki puhelimensa näytön. "Sulla ei edes oo poikaystävää. Sä et oo mikään homo. Kaikki homot on rumia, etkä sä oo ruma." Ginny jatkoi. (a/n: on se ginny vaa nii ihana😍)
Anturajalka murisi oven ulkopuolella.
Ginny istuutui Harryn sängyn jalkopäähän ja silitteli sen lakanaa. "Mä rakastan sua, Harry. Voitaisko mennä naimisiin? Mä oon miettiny jo kaiken valmiiks. Jos meidän tuleva lapsi on tyttö, sen nimeksi tulee GinHar, mutta jos se on poika, se on HarGin."
Siinä vaiheessa Draco menetti malttinsa. Hän liikutti kättään hitaasti kohti housujensa taskua, jonne hän oli työntänyt veitsen Siriusta varten.
Hän otti veitsen käteensä ja viilsi huomaamattomasti Harryn peittoon kaksi reikää silmiä varten. Kun Ginny huokaisi haikeasti, Draco pomppasi peitto päällään seisomaan.
Ginny kiljaisi niin kovaa, että Harryn kuolleet vanhemmatkin pystyivät varmasti kuulemaan sen. "P-pysy kaukana, rumilus." Tyttö vikisi ja huitoi käsiään kohti Dracoa. "Harry tulee tänne kohta ja pelastaa mut!"
Draco työnsi vastaukseksi keskisormensa ulos silmäaukosta.
Ginny risti kätensä rinnalleen. "Etkö sä osaakaan puhua? Noloa. Ootko sä se Harryn homoystävä?"
Sillä hetkellä Harry veti oven auki ja tuijotti kaksikkoa hämmästyneenä. "Öö, Ginny? Mitä sä teet täällä? Ootko sä se, joka tunkeutui–"
"Kyllä! Mä suostun tulemaan sun vaimoksi! Mulla on sulle sormuskin." Ginny ryntäsi halaaman Harrya ja pujotti tämän sormeen karkkisormuksen. "Mä oon odottanu tätä hetkeä koko mun elämän!"
Harry tuijotti tyttöä järkyttyneenä, eikä saanut sanaa suustaan.
Ginny painoi huulensa Harryn omia vasten, mutta Harry työnsi tämän kauemmas ja pyyhki huulensa hihaansa.
"Etkö sä rakastakaan mua?" Ginny melkein huusi.
Harry tuijotti häntä. "En?"
"Kaikki on ollu ihan turhaa. Mä kerron susta äidille. Haista paska. Mä todellakin rakastin sua." Ginny repäisi sormuksen Harryn sormesta ja heitti sen maahan. Hän juoksi ulos huoneesta, jättäen pojat kahdestaan huoneeseen.
"Milläs asialla siä olet?" Sirius kysyi, kun Ginny rymisteli keittiöön. "Eiku hetkonen... siähän oot se naapurin kakara! Enkö miä käskeny siä jo kerran painumaan vittuhun? Eikö sana kuulu vai eikö se tehhoo?"
"Sä oot ihan typerä! Harry ei rakasta mua, eikä se siis rakasta suakaan! Sä oot huono esikuva Harrylle!" Ginny huusi ja juoksi ovet paukkuen ulos talosta.
Sirius tuijotti ovea ja murtui kyyneliin. "Miä oon ihan surkia isäukko!" Hän nyyhkytti ja lysähti polvilleen maahan.
"Etkä ole, rakas. Se tyttö vaan puhu omiaan." Remus lohdutti ja silitti miehensä selkää rauhoittavasti.
Sirius vain pudisti päätään ja jatkoi parkumistaan.
...
woohoo uus luku vrm kolmee viikkoo. katotaa saanko kirjotettuu lisää tän viiko aikana