KENDİMİ ANLATMACA

6 2 0
                                    

Şimdi kankiler ben anime izlemeye yeni başladım. Gerçi bunun konuyla pek alakası yok ama neyse. Ben izlediklerim hakkında konuşmayı çok severim ama izlediklerim konuşacak aklımdaki her şeyi söyleyebilecek birini bulamıyorum. Bende dedim ki niye wattyde yazmayayım ki düşüncelerimi haksız mıyım ? Bence haklıyım iyi yaptım yane.

Yazım kurallarına falan pek dikkat etmicem. Hani böyle arkadaşla mesajlaşırmış gibi hangi kelimeyi nasıl istiyorsam öyle yazacam mzbzkzbzksbs ara yerlerde random amamsmsnks. Haberiniz ola zaten noktalamayı hiç katmıyom bile o Allah'a emanet amvskavsksh. Anca nokta koyarım her şeyin sonusuna. Bana varya 2 3 kişi olsun böyle konuşalım o yeter yani ksbaksbskdbksbskd. Hadi bakalım hehehehe JDBSKBSKSKX AYY RANDOM ATMAYI COK SEVİYORUM.

Bu arada haberiniz ola ben ship yapmayı çok severim genellikle bxb ship yaparım nefes alan her 2 erkeği birbiriyle shipleme potansiyelim var mavdkabskdbks.

Beğendiğim fanart bulursam onu koyup överim aşkımı anlatırım wmsbksbdkd shiplerimi özellikle çok çok şey ederim ( ney ederim bende bilmiyom pek takılmayın qmsbskbskddjx ) heyecanımı anlatırım nndbskdbdk. Bir şeyi sevmezsem ondan şikayet ederim.

MEDYAYA KOYDUGUM FANARTA ASIK OLDUM MUHTESEM BİSİ ÇOK HOŞUMA GİTTİ ÖFFFF YAVRUM O HALLET NE YA AŞK AŞK AŞK ÖFF ÖFF ÖFF ÖZELLİKLE ZENİTSUNUN ÇİZİME AŞIK OLDUM ÖFFF

ve delircek amk ayyyy ben burada bunları yazarken yeğenlerim kapıma dayandılar iki dakika rahat bırakmıyorlar ya hayır coronayım diye evden de kaçamıyorum amk puuu yani ayıp ya neyse şimdi bunu atcam sonra sonra gidip demon slayer ile ilgili yazcam ehehehhehehe hadi bb

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 19, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YORUMLAMACAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin