Medya: A Beautiful Delusion - Dark Emotional music
Keyifli okumalar dilerim güzellerim benim!
⚓
Kanlı Ay, yapılan hiçbir ritüeli affetmezdi. Kanlı Ay günlerinde Harry her zaman daha tedirgin hissederdi çünkü o gün, elleri kolları bağlanırdı. Evrendeki tüm kötülüklerin yoğunlaştığı bir vakit, onun gibi birisi için bile korkutucuydu çünkü.
"Sakin ol," dedi Zayn, ama en az o da Harry kadar tedirgindi. "Ve sakın hiçbir şey yapma, bedelini ağır ödersin."
"Zaten bildiğim şeyleri söyleyip durma bana."
Harry'nin ters çıkışına kesinlikle alınmadı. Louis'nin final maçının tam da bugün olması, oldukça kötüydü çünkü. Yine de Zayn arkadaşını koruma güdüsüyle, "Ateşe kapılan pervane gibisin," dedi Harry'ye. "Ama dikkatli olman gerek ki, ona da zarar gelmesin çünkü yapacağın şeyleri onun için yapacağını ikimiz de biliyoruz."
"Ne yapacağım ben?" dedi Harry tüm söylenilenlere karşı panikle ve çayından bir yudum aldı. Kafe her zamankinden daha sessizdi bugün. "O adamı tek yumrukta bayılttığını kendi gözlerimle gördüm, ama kartlar hiç Louis'nin lehine konuşmuyor, Zayn."
Zayn dudaklarını birbirine bastırarak sustu. Harry dizini şiddetle sallarken, "Bir şekilde maça çıkmasına engel olmak istiyorum," demişti. "Hiç iyi şeyler hissetmiyorum, Zayn. Louis o maça çıkmamalı."
"Bunu nasıl engelleyeceksin?"
Harry huysuzca inledi ve kafasını masaya gömdü. "Engelleyemeyeceğim."
"Harry sakın yapma," dedi Zayn başladıkları noktaya döndüklerini fark edince. "Biliyorsun, iyilik için yaptığın en ufak manifestin bile kötülük olarak seni vurmasının imkânsız olmadığı bir gece yaşayacağız."
"Kurtulurum," dedi Harry de kafasını kaldırıp kararlılıkla ona bakarken.
Zayn, onu kendisiyle korkutmanın imkânsız olduğunu anlayınca, "Peki ya, Louis?" dedi. "Ona ne olacak?"
"Ben Cooper'ın yanına gitmeliyim belki de."
"Harry hayır," dedi Zayn hızla. "Ne yapacaksın onunla?"
"Bir eşyası işimi görür."
Zayn yavaşça gözlerini yumdu. İçinden sabır dileniyordu. Harry ne kalemden ne kâğıttan bahsediyordu, Harry direkt olarak iletişime geçip onu kötü etkileyeceğine emin olduğu bir büyü yapmak istiyordu Cooper'a, belliydi bu.
Gözlerini açıp ciddiyetle, "Seni bağlarım," dedi arkadaşına. "Yemin ederim yaparım bunu, Harry."
"O adam şimdiye dek hep haksız rekabetle kazanmış birisi, Louis'ye ne olacağı belli değil!"
"Eğer elin kolun bağlandıysa, maç bugüne denk geldiyse, senin bile durduramayacağın şeyler olacak, ahmak! İrade göstermeyi bırak da anla şunu artık!"
Harry öfkeyle masadan kalktı. Tek kelime etmeden çıkışa yönelirken, Zayn ardından seslense bile durmamıştı. Olduğu noktaya epey yakın olan özel bir spor salonunda çalışmaya başlamış Louis'nin yanına gittiğinde, Louis'nin mata oturup kara kara elindeki bir şeye baktığını gördü.
Yaklaştığındaysa, bunun ona yaptığı akuamarin bilekliği olduğunu görmüştü. Ama şimdi hiçbirisi bilekliğin ipine dizili değildi, bazı taşlar da resmen ufalanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐀𝐑𝐎𝐓: 𝐂𝐚𝐫𝐝 𝐌𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫// 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐒𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲
FanfictionHarry'nin kartları, ilk kez Louis için yanılmıştı. ✨ Harry tarot kartlarını, içindeki öfke yüzünden kendisi dahil etrafındakilere bile zarar veren boksör Louis için açtığında, her şey tahmin ettiğinden daha kötü olur. Yokuşun ortasından sonuna adıml...