IV

225 9 6
                                    

Wyszłam z domu i kierowałam się w stronę fontanny.
Gdy nagle zorientowałam się że ja w ogóle nie znam tego człowieka weszłam na jego profil i nie uwierzyłam w to co zobaczyłam. To on to nikt inny to to nie konto fanów tylko oficjalne konto Damiano Davida.
Okej uspokój się pomyślałam.
Gdy doszłam zauważyłam bruneta miał rozpiętą koszule na pierwsze dwa guziki oraz spodnie w kroju MOM Jeans nie ukrywam wyglądał przystojnie ale co mnie zdziwiło ściął włosy i na żywo jest jeszcze ładniejszy

Hej- powiedział brunet

Hej, przepraszam za spóźnienie - odpowiedziałam

Na tak piękna kobietę warto czekać - usłyszałam w odpowiedzi

I jestem niemal pewna że jestem czerwona jak burak no ale cóż
Damiano zabrał mnie do włoskiej restauracji.
A jak tam było pięknie no ale wracając ja zamówiłam makaron z krewetkami a Dam zamówił pizze hawajską.
Do tego mieliśmy czerwone wino i tak szczerze to przy nim czułam się świetnie czułam że mogę mu zaufać i czułam się jakbym go znała wieki.
Po skończonej kolacji udaliśmy się na spacer do parku, niestety ja już musiałam iść więc powiedziałam o tym Damiano a on powiedział że nie ma takiej opcji i żebym przyszła na noc do niego to obejrzymy jakiś film.
Zgodziłam się od razu a następnie udaliśmy się do auta.
Kiedy dojechaliśmy moim oczom ukazał się piękny dom przepraszam villa tam było cudownie było kilka pokoi kuchnia łazienka oraz salon i jadalnia no
i oczywiście basen i wiele innych.
Oglądaliśmy Riverdale i przy tym nie obyło się bez alkoholu.

~~~~~~~~~SKIP TIME~~~~~~~~~~~
Obudziłam się rano że strasznym bulem głowy, co było dziwne nie wiedziałam gdzie jestem obudziłam się w nieznanym mi pokoju i łóżku.
Gdy nagle do pokoju wszedł wysoki brunet, miał mokre włosy i dookoła pasa miał owinięty ręcznik . Wyglądał tak kurewsko seksownie że masakra. Z transu wyrwał mnie męski głos.

Hej księżniczko już nie śpisz - powiedział chłopak

Nie przed chwilą wstałam, mam jedna prośbę czy mogła bym prosić o tabletkę przeciwbólową i szklankę wody? - zapytałam

Jasne dla ciebie wszystko - odpowiedział brunet znikając za drzwiami

Gdy nagle wrócił z naleśnikami na słodko szklanką wody i filiżanką kawy oraz tabletką przeciw bólową.
Kiedy już zjedliśmy podziękowałam chłopakowi za wszystko i udałam się do mojego mieszkania ja w porównania do Damiano mieszkałam skromnie.
Kiedy już weszłam do sypialni opadłam na łóżko i myślałam nad tym wszystkim i nad moim życiem i nadal nie mogłam uwierzyć w to że poznałam nikogo innego tylko Damiano Davida.
I z tego co wywnioskowałam to zauroczyłam się w nim no ale kiedyś mi przejdzie a przynajmniej wtedy tak myślałam.

___________________________________________

Okej to na tyle w tym rozdziale dajcie znać czy chcecie maraton czy coś bo nwm kiedy mam coś wstawiać i ogółem jak myślicie jak potoczą się dalsze losy Coraline i Damiano.?!

Ten rozdział dedykuje: MadelineDeAngelis
Mamy 490 słów

😄🤗😍💋🏳‍🌈🤪♏🇧🇬🥳🤯🥁⚠️🇨🇻👽🥳💍😏😏💍😄♾️🤞🏻😶🥣👑🙃🐶🤲🏻😶😑🎤🎤

Damiano David & Coraline De Angelis Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz