Nagle zadzwonił budzik i się musiałam obudzić na piosenkę budzika miałam ustawione VENT'ANNI od Måneskin wstałam i wyłączyłam budzik otworzyłam oczy i ujrzałam promyki słońca wpadające do mojego pokoju przez okno.
-Dziś mój wielki dzień -pomyślałam
Nie mogłam się doczekać dziś między innymi jadę z moimi rodzicami do Włoch i w dodatku zdobyłam bilet na koncert Må, najszczęśliwszy dzień w moim życiu.
Wstałam i poszłam do łazienki umyłam się a następnie wykonałam poranną rutynę i poszłam do pokoju i stanelam przed szafą i jak zwykle miałam problem bo nie wiedziałam w co się ubrać ale postawiłam na czarne dżinsowe dzwony do tego top w sente i mała czarna torebka.Gdy już się ubrałam podeszłam do toaletki i wykonałam makijaż w którego skład wchodzi: puder, korektor, tusz do rzęs, oraz czarny eyeliner po wykonaniu makijażu podeszłam do komódki na biżuterię i wzięłam z niej wisiorek kilka bransoletek okulary przeciwsłoneczne oraz sygnety.
Kiedy byłam juz gotowa poszłam po walizkę i sprawdziłam czy mam na pewno wszystko, gdy już byłam pewna że mam wszystko wyszłam z pokoju i sprowadziłam walizkę na dół moja mama była już w kuchni i najprawdopodobniej szykowała śniadanie. Była już 6.00 a na 7.00 mieliśmy być na lotnisku.
Mój tata szybko wziął nasze walizki i schował je do auta ja i mama Zamykałyśmy dom a potem do łaczyłyśmy do taty. I wyjechaliśmy my z naszej posesji, a ja jeszcze szybko wstawiłam insta story.:🤪Coraline
Po lubione przez:Roseros, Mari, Michał....
I innychWyświetl komentarze:
Roseros:Już tęsknie
Do Roseros:Przecież kiedyś wrócę 😘*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*
Ten rozdział dedykuje: Welkaee
To na tyle w tym rozdziale mam nadzieję że wam się podoba jak tako to głosujcie lub piszcie w kom 😘🥰🤪🏳🌈🇧🇬🎤🎸🎂🥴😍🥳👽🙃🥁👑💍🤯289 słów jej.