"آمادهای؟"
...
جونگکوک سرش را تکان داد و جیمین انگشتاشو داخل سوراخِ تنگ کوک برد."چی..شد؟ چرا..پس با یه انگشت شروع نکردی؟!"
جونگکوک پرسید و ناله آرومی کرد."یادت رفت؟فقط ۱۰ ثانیه وقت داریم."
جیمین قبل از اضافه کردن انگشت سومش کمی انگشت هاش رو جلو و عقب کرد.
جونگکوک میتونست قسم بخوره که حتی فقط با انگشت های جیمینم میتونه ارضا بشه، پس متوقفش کرد:
"بسه دیگه،بفاکم بده."
"یکی اینجا یه ذره مشتاقه، آره؟"
جیمین پوزخندی زد و ضربه ای به باسن کوک زد.لباس های خودش رو هم درآورد و شروع به مالیدن لوب به عوضش کرد.
باسن جونگکوک رو قبل از اینکه واردش بشه چنگ زد و کمی بالا کشیدش.
جونگکوک درحالی که به آرومی پر میشد ناله ای کرد.
"سریعترر..."
برای جیمین خنده دار بود که، کسی که حالا بیتاب شده جونگکوکه.
"باشه،اگه تو اینطوری میخوای."
جیمین قبل از اینکه حتی ثانیهای به پسر وقت بده شروع به کوبیدن عضوش کرد.جونگکوک به دیوار چسبیده بود و دیواره های اتاقک دستشویی جوری میلرزید که انگار نزدیکه که بشکنه.
جیمین مجبور بود چندین بار به کوک بگه که ساکت باشه تا اگه کسی وارد شد متوجه اونا نشه.
ولی جونگکوک نمیتونست کاری کنه و جلوی ناله هاش رو بگیره ، حس میکرد بدنش داره از شدت داغی میسوزه، هیچوقت همچین لذت شدیدی رو حس نکرده بود.
هیچوقت فکر نمی کرد سکس تو دستشویی میتونه انقدر خوب باشه.
و جیمین هم از این حسِ خطر لذت می برد، اینکه میدونست ممکنه هر لحظه گیر بیوفتن خیلی هیجان انگیز بود و این باعث میشد برای بفاک دادن جونگکوک مشتاق تر بشه.پس فقط کارش رو ادامه داد، دوباره شروع به ضربه زدن داخل جونگکوک کرد تا وقتی که تقریبا با یکی از بلند ترین ناله هاش ارضا شد.
جونگکوک هم بعدش با ناله کوتاهی ارضا شد و از دیوار جدا شد.
کثیف کاری کرده بودن،ولی هیچکدومشون ذرهای اهمیت نمیداد.جونگکوک برگشت و به همدیگه لبخند زدن. از انجام دادن همچین کارِ پلیدی، بدون اینکه کسی بفهمه راضی بودن.
قبل از اینکه بیرون برن، سریع شروع به تمیز کردن خودشون کردن.
"فکر کنم این بیشتر از ۱۰ ثانیه بود."
جونگ کوک با استرس و کمی عصبی خندید."اوه خب،شاید دفعه بعد."
جیمین گفت و چشمکی زد.____10𝓢𝓮𝓬𝓸𝓷𝓭𝓼____
.
.
خیلی کوتاه بود ولی خب امیدوارم دوسش داشته باشین:)
ووت و نظرم که فراموش نکنین لطفا.
YOU ARE READING
|10 Seconds⏳|
Fanfiction|completed| "من. تو. دستشویی. همین الان." "دیوونه شدی؟!.. تا ۲۰ دقیقهی دیگه باید روی استیج باشیم." _______________ •جیمین خیلی هورنی شده و جونگ کوکم بدش نمیاد که قبل اجرا یه ذره تو دستشویی خوش بگذرونن، اما باید خیلی سریع باشن... کاپل:جیکوک (جیمین🔝...