mutluluwk

804 82 72
                                    

Deku: Dun hayatimin en guzel gunuydu.
Gece boyu katsuki sensei ile konustum.
Yurt nobetine kalmıştı. Aşırı mutluydum.
Bide hocalar yurt nobetine kaliyor. Bugün ilk defa o kaldi biliyo musun aşırı aşırı aşırı aşırı mutlu oldum
Gece boyu onun karamel kokusu aggg çok guzeldiiiigg
Ama gece uyuya kalmisim of ne kadar aptalim. Ama beni yatagima yatırmış çünkü onun yanindaki yerde uyuyakalmistim. SAKIN HER OGRENCİSİNE AYNİ SEYİ YAPARDİ DEME. O bana asik o yüzden yoksa herkesi kaldirmazdi herhalde ya.

Siz:Farkettim ne kadar mutlu olduğunu.
Gozlerinin içi parliyordu.
Ve her öğrencisine aynı şeyi yapardı mal misin

Deku: Bekle lan. Sen nerden biliyorsun yoksa bizim odadan biri misin bizim odada 12 kisi kaliyo abowwwwww.
Buldum sanirim seni
Yani bulurum cok kolay bulunur herhalde ne biliym

Siz: aslında umrunda degil?

Deku: Hehe evet
Seninle mi ugrasicam

Biliyo musun babam bana her ay biraz para gonderiyo. Her ay ne kadar yemeye para harcicagimi hesaplayip o parayi ayiriyorum kalan parayla fizik testleri aliyorum. Hepsini salliyorym sonra kontrol ediyorum aa yapamamisim taklidi yaparak katsuki senseiye soruyorum.

Siz: ya dalga mi geçiyorsun
Beyin yerine tassak mi koydularda böyle bir mal oldun. Malzemeyi mi esirgediler ne bu takıntı sanki seni katsuki dogurmus sanirsin hayatini falan kurtarmis anandan babandan cok seviyorsun sanki adami

Deku: Anne babamdan daha cok seviyorum true. Light korusun beni katsuki dogursaydi birlikte olmamiz illegal olurdu. Ayrica karsima cikarak bana bir yaşama amaci verdi bir sevinc. Ben 9. Sınıfta aşırı depresiftim amik. İntihar etmeye calisiyordum ask insani degistiriyor onu çok seviyorum asigim yalarim ask adam of bebegim.

Siz: Ya katsuki olsam ne bok yemeyi dusunuyorsun acaba

Deku: Muhtemelen ilk engeller sonra hat degistirir ve okul sonra sehir sonra belki ulke ya aşırı yerin dibine girerdim hayatimin en büyük pişmanlığı olurdu belki intihar falan ederdim dusunemiyorum bile

Siz: Ha yani icerlerde bir yerde ciddi dusundugun bir tarafin var

Deku: Yoo yalandir o kimden duyduysan

Peki peki pekii pekiiii konuda baya ileride oldugumuz için hocanin bizi dışarı cikartip basketbol oynattığı gunnn. Katsuki senseide oynamistiiii cok guzeldoidwvegegegegeg gegw. Aynı takimdaydik. Hoca o gün siyah bir tisort giymişti üstüne yapisiyodu tişört aglicam şimdi aşırı iyiydi. Keske tişört olsaydim.

Siz: Ya mal misin. Yaptığın sey taciz farkindasin degil mi? Birinin izni olmadan telefonunda onun fotograflari olmasininda 3 aydan 5 yila kadar cezasi var biliyorsun degil mi?

Deku: Bundan kimsenin haberu olmicak şşhhh.
Ya bence bu taciz değil. Öyle olmadığına inanıyorum. Çünkü ben ne katsuki senseiye bakarken ne onu düşünürken cinsel veya kötü seyler düşünmüyorum. Yani umarim taciz değildir kendimden sogurum.

Siz: Bundan benim haberim var ama?

Deku: Ya senden laf çıkmaz askerlik arkadasimsin sen benim. Dimi ya cikmaz
Nolur cikmasin.

Bazen katsuki senseiye noldugunu anlayamiyorum Ben seri sad. Sad_emo_brocken_pain.

Siz: Neden ekstra birşey mi oldu? Benden bir doza kadar laf çıkmaz. Ama yerini bil.

Deku: TAMAM KOMUTANIM.
Bir şey* olduğu konusuna gelirsek. Hoca şu sıralar sürekli ya telefonla konuşuyor ya da okula uykusuz geliyor ve nefes alisindan birseyler olduğu anlasiliyor. Ayrıca şu sıralar onu bizim katta defalarca görüyorum. İşin garip tarafi hocanın girdiği tek 12. Sinif biziz. Benim işime geliyor hep selam veriyorum falan.

Siz: nöbetçidir belki olamaz mı?

Deku: Ya sen cok mu zekisin. Mal misin hocanın ne zaman nöbetçi olup olmayacağını biliyorum.

Siz: Belki katsukinin özel ders verdiği biri vardır. Veya yiğeni falan vardır. Bir arkadasinin çocuğudur belki. Veya ayni okul kursuna gittiği bir öğrenci vardir ona danişmaya çıkmıştır o kata.
Olayi kendine bağlamaya çalışman sadece seni üzer. Yapma bunu.

Deku: Ya mal misin olayi kendime bağlamaya calissaydim hoca sürekli bana bakiyor falan derdim. O kadar da hayalperest değilim.
Ayrıca o dediklerinden biri olsaydi bilirdim yani muhtemelen sanırım galiba
Neyse boşver görüşürüz.
Görüldü

Tabiki gereksiz dram yaratiyorum isim bu

Olm bu bölüm baya sacmaladim galiba tekrar yazmaya useniyorum bosverin koyun gote

Fizik hocası/Bakudeku textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin