Size kitabı unutturduktan sonra tekrar yeni bölüm attığım için üzgünüm :<Deku: ya ben şakasını yaparken kendimi fazla kaptırıp sana çok yanlış biri gibi gözüktüğümün farkındayım.
Siz:
Anlamadım?Deku: Ben sana anlattığım kadar takıntılı biri değilim.
Evet katsuki sensei'den hoşlanıyorum ama anlattığım gibi aşırı bir takıntım yok.
Siz:
Biraz daha aç konuyuDeku: Açıcam, ama ben bitirene kadar cevap verme ya da yorum yapma lütfen.
Tüm hayat hikayemi anlatıp seni bununla sıkmayıda istemiyorum ama beni yanlış anlamanida istemiyorum.
Ben çok kötü bir dönemde bile olsam insanlara çok neşeli biri gibi davranıyorum çünkü bu benim kişiliğim. Paylaco gibiyim ve insanları mutlu etmekten hoşlanıyorum.
Hayatıma son vermenin aklıma en çok yattığı sırada katsuki sensei geldi. Bana ve diğer ogrencilerine çok iyi davranıyordu ve ben ona hayran oldum.
Arkadaşlarımla ona aşık olduğum hakkında şakalar dönmeye başladı ve ben uzun bir süre sonra bu şakanın aslında gerçekten bir şaka olmadığını anladım.
Hayatımın en zor dönemlerinden birinde bana en çok yardımcı olan kişi o idi. Hayatımda herhangi bir amacım ve yerim yokken. Bir anda o benim amacım haline geldi ve hiçbir şey bana iyi gelmezken o bana iyi gelen tek şey oldu.
Katsuki sensei'den önce ben duzelmek için birçok yol denedim. (Çünkü durumum günden güne kötüye gidiyordu. Her geçen gün daha ümitsiz ve mutsuzdum. Ölmek içinde bir sürü yol denedim.) Yeni hobiler, yeni yerler, yeni arkadaşlar, spor, terapi. Hiçbiri onun bana iyi geldiği gibi iyi gelmedi.
Seni tanımıyor olmama rağmen sana neden açıklama gereği duyduğumu bilmek istersen soyliyeyim. Sadece öğretmenine karşı hisler besleyen takıntılı bir aptal olduğumu düşünmeni istemiyorum. Hiçbir yolum yokken tek çıkış yolum katsuki sensei oldu benim. Yani duygularımı garipseme ve yadırgama lütfen. Bir arkadasim gibj sana onlara yaptığım sakalardan yaptım ama durum öyle değil. Ben delicesine takıntılı biri değilim.
Normalde duygularından bahsetmekten nefret ederim ve gerçek duygularimdan bahsetmem. Boyke bir konuşma bir daha yaşanmayacak.
Evet şuanda tanismiyoruz ama umarım bundan sonra arkadaş olabiliriz
Siz:
Böyle biri olmanı beklemedigimi itiraf etmem gerekBirinin bana bu denli aşık olabileceğini düşünmüyordum|
(Yazıp siliyor göndermeden)Sana ne öneri verebilirim veya nasıl yardımcı olabilirim bilmiyorum.
Ama duygularını içine stmana gerek yok. İstediğin zsaman gelip bana anlatabilirsin.Deku: of Allah'ım ya of of of aşk neden bu kadar krocasinn
Benim bir şeyim yok kral sen rahat ol
Sadece bir şey sorucam
Siz:
sorDeku: Katsuki sensei olsan ne yapardın?
Veya benim durumumda olsan?Siz:
sen olsaydım...
Muhtemelen her şeye rağmen hislerimi itiraf ederdim.
Veya bu hisleri yenip sadece hayran kalmaya devam ederdimSeninde farklı başka bir seçeneğin yok gibi aslında
Platonik kalıp acı çekmekten iyidirDeku: peki ya katsuki sensei olsaydın
Böyle bir teklife nasıl bir cevap verirdin ki?
Öğrencinin gelip sana aşkını itiraf etmesi iğrençSiz: katsuki olsaydım ne yapardım bilmiyorum
Ama bana anlattığın gibi onada anlatirsan kimse bunu iğrenç bulmazDeku: BU KADAR YETER
BEN UYUMAYA GİDİYORUM
UYUMADAN ONCEDE KATSUKİ SENSEİYİ DUSUNUCEM.
iyi gecelerrSiz: iyi geceler.
GörüldüSelam kaç sene sonra yb attım.
Yazar aşık mısın demeyin aşığım la
Ama aşk acısı cekmiyomBirde anlamayan arkadaşlar için. Dekunun konuştuğu kişi katsuki. "Siz" yazmasının sebebi wpden konuşuyor olmaları aslında
Yazar bunu şimdi mi söylüyorsun a.
Ama çoğu kişi anlamış zaten anlamayanlar için yazdım.Neysengorusuruuzzzz