🌑 5 🌑

45 6 1
                                    

                                 ❥❥❥

❕Bu bölüm şiddet\zorbalık ve t#c*z unsurları içermektedir. Bundan etkilenenlerin bu bölümü okuması tavsiye edilmez❕

"Kim erkek arkadaşıma bağırabileceğini söyledi?"

Sesin geldiği tarafa döndüklerinde bunu söyleyenin Hajime olduğunu fark etmişlerdi.

Akihiko soğukkanlılığını koruyarak:

"Hâlâ rol yapmaya devam mı ediyorsun? İkinizin çıkmadığını çoktan biliyorum yani bunu sürdürmen gerekmiyor." dedi.

"Oh ama çıkıyoruz." dedi Hajime ve Tooru'ya yaklaşıp elini kavradı.

Tooru hiçbir şey diyemedi. Sadece olduğu yerde Hajime'yi izlemeye devam etti.

Akihiko'nun yeniden sinirlenmeye başladığı çok belliydi ama yine de sakinliğini koruyordu.

"Beni sadece el ele tutuşarak çıktığınıza inandırmaya çalışıyorsan hiç denememeni tavsiye ederim." dedi Akihiko küstahca olan tavrıyla.

"Akihiko. Bunu daha da büyük bir meseleye dönüştürme. Seni inandırmaya ihtiyacımız varmış gibi konuşmayı da kes." dedi Tooru. Her ne kadar cesaretli konuşmuş olsa da Hajime, Tooru'nun elinin titrediğini hissedebiliyordu.

Bu yüzden Tooru'nun elini daha sıkı kavradı. Ardından Tooru, Hajime'ye baktı ve Hajime'nin rahatlatıcı gülümsemesi ile ona baktığını gördü.

Bu gülümseme onu tahmin ettiğinden daha fazla rahatlatmış, kendini daha güvende hissetmişti.

"İnandırmanız gerektiğini söylememiştim. Ama erkek arkadaşın olduğuna inanmadığım için hâlâ bir şansım olduğunu düşünmeye devam edeceğim ve biraz daha peşinden koşacağım Oikawa."

Sesi ve tavırları çok ciddiydi. Bu, Tooru'yu korkutmuş, bir kaç adım gerilemesine sebep olmuştu.

Fakat Hajime'nin elini sıkıca tutuşu ve yürümeye başlaması hemen onu kendine getirmişti.

"Senin saçmalıklarını dinlemek için çok meşgulüz. Daha restorantta yiyecek bir yemeğimiz ve çıkacağımız bir randevu var." dedi Hajime yürümeye devam ederken.

Tooru, Akihiko'nun yüzünü görememişti ama tahmin edebiliyordu. Bu onun birazcık da olsa tekrar gülümsemesine neden olmuştu.

...

Biraz zaman sonra, Hajime ve Tooru Hajime'nin işe başlamasını kutlamak için restorantta gelmişlerdi.

Bir yer seçmiş, siparişlerini vermiş ve sessiz bir şekilde oturuyordu her ikisi de.

Sessizliği bozan hiç beklenmedik bir şekilde Hajime oldu.

"Haah... gerçekten nesi var bu Akihiko denen herifin? Sinirlerime çok dokunuyor..."

Tooru sessizliğini korudu. Buna şaşıran Hajime ona bir soru yöneltti.

"Sahi siz nereden tanışıyorsunuz? Özel hayatını irdelemek için sormuyorum... bana hiç arkadaşım olmadı demiştin ya ondan merak ettim."

Tooru bu soruyu hoş karşılamamış olsa gerek ki hemen yüzünü buruşturdu.

"Bu... uzun bir hikaye."

"Ne tesadüf ben de uzun hikayeleri severim."

Fakat Hajime öğrenmekte ısrarcıydı.

Bu sefer derin bir iç çeken Tooru oldu.

𝔹𝕠𝕕𝕪 𝕋𝕖𝕞𝕡𝕖𝕣𝕒𝕥𝕦𝕣𝕖 ♤ ɪᴡᴀᴏɪ ♤ 𝒜𝓃𝑔𝓈𝓉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin