ch-6💟

134 22 2
                                    

𝙋𝙡𝙖𝙮 𝙙𝙖𝙩𝙚♡︎

🦋𝙏𝙖𝙚𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜 𝙛𝙛🦋
(Hla khi lo play pah zel ula mawms..😌🤝)

Continue...👇*

Bathtub ah chuan darkar 1 dawn lai k in chiah  a, thil thleng te kha  k mitthla ah alo lang leh uar2 a, chumai nilo, k nunhlui te kha k mitthla ah alo lang leh bawk. Hlim lai reg kha k nei ve ngailo ani ber mai, chhungkaw kehchhia kn lo ni bawk nen..middle school k kl lai te a k thiante mn hmusit theih zia te kha, "zu zuar fanu" tih te a mn ko tute aw kha k bengah Ala Cham reg. Chutah mafia boss hnenah hralh chhawn k nia, k mitthla ngailoh leh k rin phak bak thil daih ani!.

K hmagaih em2 a, amah avang hian k â tawh ani ber mai. A duh2 in mn tia, nautelem ang maiin mn khalh a, atan chuan a sex slave bak k ni silo!! Engtinge kei mai2 hi mn hmagaih theih teh lul ang ni!! A duh hunah k bulah nêm takin a awm a, a chang leh mn nin hmel leh em2 a. Hmagaih k neih ve avag chuan k hlim a, mn hmagaih let k lo phût ve asin, mahse k rilru natna mn belhchhah tu zawk mai ani!

K thei tawh lo ang!!... a bialnu nen a hmuh dun reg a, a nautelem ang mai a awmkual vel a, a duh huna duh2in k taksa tikual a, a duh hunah mn theihghilh leh hmak thei ! Hetiang reg hi chuan k dam reilovang. K hlimna tur k  zawn ve agai tawh ani. Bialnu a nei tho alom..khanu nen khan awm dun se, a duh leh hmanpui ve mai rawh se! Kil khata rilru na taka an awm dun lai lo thlir mai2 tur k ni bik tawhlo.! A ti mah2 deuh chu ani. K tho a, shower k on a, k inbual thuak2 a, bathroom ataga k chhuah chuan Taehyung-a alo awmlo chiah2 ! A fuh dawn e! .

K phone k la chhuak a, Nayeon chu k be nghal a, thil thlen dan chu k hrilh thuak2 a, mn rawn hmuak Turin k tia, ani pawh chuan hmanhmawh taka a rawn thlen thuai tur thu mn lo hrilh a, k thawmhnaw k insiam sap2 a, k keng tam lemlo, pawimawh tur aga k ngaih chu k keng deuh vek.

Tukverh lam chu k bih dek2 a, bodyguard pa2 chu kn tual bul velah chuan an awm reg a, saw lam ataga k kl chuan k klna tur awm ang mn zawt leh ngei awm sia saw lam atag chuan chhuak lo mai ang. Corridor lam atag chuan chhuah na tur k dap a, engtin tin emaw in k chhuak ve thei ta hram a. Tuman mn hrelo ani ngei ang, engthawm mah a rawn awmzui lo.

K theih ang tawka chak chuan k tlan a, Nayeon chu k call nghal a, "aw, heta hi k awm e, taxi ah ..in in atag khan ahla lo..chhang siamna bul lawk ah khan.." a rawn tia  " awle2 , la dah lo la, k rawn zawng ang che." K tlan pah char2 a, k kutah chuan phone k keng bawk a, atawpah chuan Nayeon-i taxi chuanna chu k va hmu a, k tlan lut vat a mn rawn kuah nghal a, driver bulah chuan kn kl tumna kn hrilh bawk a.

" Nayeon..k lawm ltk aw..awm lo lang chuan aw.." k mittui a rawn tling leh nghal " aashhh...I ho reuh emai tahbelh leh ltk mai, kha hei hi in rawh" a rawn tih rual chuan strawberry smoothie mn rawn pe a, k mittui hruk pah chuan k in ve a. " tunah chuan kha mitenawm bulah khan let tum tawh hauh suh ang che! Thlamuang tak leh hlim taka I awm hi a pawimawh ber rih" arawn tia , a thina rim hmel ve takzet bawk a. Nayeon hi chuan mn hmagaih ve takzet alom.. k tan a inhuam em2 a, k pianpui unau ang chiah ani . Eng harsatna pawh tawk ila, mn puih ngei² a duh thin.

A apartment luah ah chuan kn thleng a, a nuam ve khop mai. "Zanin chu ilo thleng ve ta Sasa, keimah ngeiin eirawng k han bawl sak che ange, " mn rawn nuih sân a, " nie, k duhzawng te chu I hriat em kha, k rawn thleng ve ta bawk a, k ei chak alom" phur zet chuan k han tia, " va inthlak la," mn tih chuan k lu k bu zauh a, room lam k Pan a.

Nayeon nen chuan zanriah ei pah chuan kn hlim dun hle a, kn naupan lai chungchang te, nuihzat thlak tak² te sawiin kn hlim dun hle mai. Zanriah ei zawh chuan dessert vel ei pah chuan living roomah TV kn en dun a,  squid game alo chhuak a, hmuhnom tih zet chuan kn en dun a, an game khelh te chu rapthlak kn ti dun hle a,kn lo tang ve ltk chu kn insik nawk2 a, Kah hlum an nih lai te chuan kn en tha ngamlo vel. 

💜PLAY DATE 💜|| Taehyung Ff (Completed)Where stories live. Discover now