🅟︎🅛︎🅐︎🅨︎ 🅓︎🅐︎🅣︎🅔︎💫
🆃︎🅰︎🅴︎🅷︎🆈︎🆄︎🅽︎🅶︎ 🅵︎🅵︎🐯
US kn thleng ta a. Ryujini nute-i te inah kn awm a, a nutei hi business woman hlawhtling ve tak ani bawk. A nutei chu k chungah a tha em2 a amah ang bawk ani.
Nayeoni chu k call nghal a,k thlen tawh thu te k hrilh a, kn inbe rei ve phian bawk. Hnathawh tur k ngaihtuah ve vat angai dawn anih hi, hetiang a awm thlawn tur ringot chu a zahthlak. Ryujin-i nute chu amah chauh a awm ania, pasal then tawh ania, fa erawh ala neilo thung a, bakah Ala naupan hmel riau mai, mn biak pah te hian a nui sang a, a tawg dam em2 mai bawk.
Dinner kn ei zo a, living roomah thu in thei ei pah chuan kn titi ho a. "Anih chuan Hannah, Korea ah ege I tih ve thin hnathawh thin I nei em?" A rawn tih chuan chhan mai dan tur k hrelo, k ngawi vang2 a, Ryujin-i chuan mn hrethiam hle aniag, " nute..ih..Hannah unnie hi thingtlang lamah farm anei thin a," mn rwn tih khalh a, a tawg pawh abah deuh tih² vel. "Aw...anih chu mawle..in nei lian viau ang chu maw, " tih leh thei chu a ei belh leh a, "Nia..chutia lian em2 pawh ni hranlo.." .
"Taka k pi, ih hnathawh ngei hi k duh a, k lo kl tawh ta sa sa a, hnathawk lo a awm ringot chu ani thei in k hre siloa, thawhna tur awm ang I hre mai angem le?" K tia "aw..awm ang chule, k thianpa pa1 te company ah hian a ruak chu a awm ve mai ang k ring, keimah ang tho a business ti ve annia, keima bul ai chuan ama bulah thawk zawk mai rawh poi itih loh chuan..an hlawh hmuh a tha zawk a, bakah keichu k thil tih hi temporary em a, a nghet tak2 k va ni siloa, thil dang2 k ti kual reg bawk nen...keima bul ai chuan amah chu k lo biak sak zawk dawn che emni niang?" A rawn tia " atha ltk tho alom..nagin a mn duhsak na te ani leh nghal a, k tan chuan atha vek ani mai alom." K nui ver² a.
"Nia..a tha em a, an hlawhte a sang a I thawh Tur aia tam te I thawh ngat phei chuan an belh ve hrim2 ang che , an tih dan ania. Bakah amah saw a fel reuh em a. Korean leh American thlah pawlh ania. Mi tha ve tak chu ani, mi hriatthiam na a nei em2 leh nghal, I duh dawn chuan zanin ah k lo biaksak dawn che emni niag?" Atia " tehregmai, a rang lama tih zung2 kha atha mai dawn lawmni? " k ti let ve nghal a "Ole, k lo biaksak ang che " ti chung in mn lo nuih seih pah bawk a " anih Ryujin nagteh?... " k tih chuan Ryujin chuan " aw..keichu Law k zir chhunzawm ang k tia, graduate thuai2 k duh. Hlawh te neih ve a chhungte châwm ve vat hi ania k duh "arwn tih chuan k lo nuih a "adik chiah alom..chhugte tana harsatna nih reg hi a inthlahrun awm em alom tiro?" K tih chuan alo nui ve a, kn titi chu kn hlim tlang hle a. K mut hma chuan Nayeon chu k text a, hna k hmuh thuai k inbeisei thute k hrilh a, Ryujin-i nute chu k chungah a fel zia te k hrilh bawk a.
𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘴𝘬𝘪𝘱*
Hna chu k thawk ve tan ta a, hlawh pawh atha ngei mai thla khat leh chanve ang dawn k thawk ve ta a, nuam pawh k ti hle mai, hahthlak deuh chang hi chu a awmve zeuh thin. Sâp thiante chu k kawm ve nasa a, k rin ai daih in English pawh k thiam chak sâwt hle bawk a, an mahni pawn mak mn ti zawk. Tunah chuan Ryujin-i nutei te inah awm tawh lovin keimah in apartment pa1 to em2 vak lo k luah ve a, keima tan chuan tawk k ti thawkhat ve riau mai. K nun chu bul tan tha ang nimaiin k inhria a, US a k awm hnu in, k phone number te leh phone te pawh k thlak vek a, Taehyungan mn zawn chhuah loh nan tiin .
Mak deuh mai chu Taehyung hi k mitthla ah a hmel a rawn lang leh zeuh thin, k hnathawh lai te a k rilru a alo awm thut te hian k thin ti hi a phu leh zuk2 zel bawk. Hla takah k kl bosan tawh mah ila tinge k thinlung hian Ala klsan theih ve miahlo mai chule?? Theihghilh k duh.!!..k chunga khatiang thil a tih zo zai te kha k hriatchhuah leh apiang hian k rilru hi Ala Na a, amah k haw thar leh thin hian k in hria.
Hna k bang a, k chau kher mai. Thil te k ei zawh chuan k night routine te k tih zawh chuan khumah k zâl nghal a, egtik khan nge k lo mut pawh k inhrelo. Mumag k lo nei a, k mumagah chuan mipa naupang duhawm deuh hi k lo hmu a, naupang kum 2 vel mi ni awm tak ani . Mn lo ngainat hmel em2 leh nghal mn lo nuih sen2 a, duat tak hian k lo pawm ve mai bawk.
YOU ARE READING
💜PLAY DATE 💜|| Taehyung Ff (Completed)
Fanfic"Atan chuan a nautelem ang lek chauh k ni bawk si...heti khawp hian k lo hmagaih hman ang tih pawh k inringlo asin...mn hmagaih ve pawh hi k ring lo" " 𝘪 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴 𝘪𝘮 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘥𝘢𝘵𝘦 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶💜"