ch-17🧡

112 21 2
                                    

🅟︎🅛︎🅐︎🅨︎ 🅓︎🅐︎🅣︎🅔︎ 💫

🅣︎🅐︎🅔︎🅗︎🅨︎🅤︎🅝︎🅖︎ 🅕︎🅕︎🐻

"Kim taehyung I harh em??!! Han meng teh" mangang tak chuan amah chu ka âu vak2 a, chau tih hriat tak chuan min lo en riai2 a "k tha...min ngaihtuah suh" rawn nui zeuh chung hian min rawn chhang ve hram a.

"Hey kim taehyung, hetiang ngawt chuan I awm theilo ang aw!! Meng hram2 rawh ambulance anlo thleng Tep tawh ang, tuar hram2 rwh. I hria em k sawi chu??!!" K hlauthawg takzet a, k tap thei hial bawk. Misual hote kha an tlanchhe vek a, khawnge an awmbo zawh vek tak pawh k hrelo. "Mr kim, tuar hram2 rawh aw ambulance Kan ko mek ania" a bodyguard pakhat chuan hlauhthawn hmel deuh hian a rawn tia.

"Hyung!!" Rawn titu lam chu k en phei vat a, mipa pakhat hi Kan lamah a rawn tlanphei a, chupa chuan a kutah chuan tattoo anei a, amit koah hian piercing ati bawk a. Mipa hleitling leh chhelo ve tak chu ani. "Ambulance in ko em??" Arawn atia "Aw, anlo Kal mek" bodyguard chuan alo tia "Hyung!!...men han tum teh!! Min kalsan ngawt theilo ang aw, I tuar chhuak thei ania" hlauthawg tak chuan atia mahse Taehyung erawh chuan a chhang thei meuhlo.

"Taehyung shii!!!" Tiin mipa pakhat chu arawn tlan ve vat a, a hnugah chuan hmanhmawh zet hian a thiante ni awm tak chuan anlo zui ve vat a. "Tae-taehyung shii!! I tha em??!! Hey!! Khati khan I awm ringot theilo ang aw, meng teh!" Tih pah chuan ahmaiah a beng thak2 a, midang ho pawh chuan "Taehyung shi!! Harh teh, Hey tikhan awm suh aw!" Anlo ti ve a, an koh vel danah chuan a thiantha te an ni ngei ang mi paruk an ni bawk a, an ngaihtuah hmel takzet.

"Aaaahhh...Lo Kal ru, ambulance nghah reg chi niin k hrelo, ti rawh u car ah zawn lut ila hospital lam panpui thuai zawk ang u" an zinga pakhat chuan a rawn tia an paruk chuan Taehyung chu an zawn a, Car ah an lut a, an tlan liam a. Keipoh chu k Kal ngei atha in k hria a, hmanhmawh takin damdawi inlam chu k pan ve nghal a.

Damdawi in k thleng a, emergency room lam chu k pan nghal vat a. Kawngkhar bulah chuan nichina a thiante kha anlo thu ho dial a, an hmel ah chuan an hlauthawg tih a hriat hle. "Nichin ami kha ini maw?" An zinga pakhat chuan min rawn tia an Vaiin min lo en thap bawk a.

"Aw nie.." k nui zeuh a, "hetah ege I rawn tih ve dawn a? Taehyung nen hian inzawmna..." a rawn tih chiah chuan pakhat zawk chuan " lawkin, naghi k hriatsualloh chuan Hannah ami kha?.." mak k ti ltk chu k meng phawk hru a engtinge k hming te an lo hriat le? "Aw..aw, nie. Park Hannah k nia" zawi sap chuan k ti a.

"Aw....." anlo ti rual vek a hriatthiamloh hmel deuh chuan k lo en hlom a "Ih..min hria ami a??" Tiin k zawt hlawm a "ltk tlat! Taehyung nen a inchungchang pawh kn lo hre ve nual tawh alom" pakhat chuan nui sang chung hian min rawn tia "Asawi ang ngei chuan hmeichhe hmeltha ve tak chu inih hi le." Arawn tih chuan k lo lâi deuh a "chutia mi? K va lawm ve" k ti veleh a .

"Chibai le kim namjoon k nia, Taehyunga thian" tih pah in min rawn chibai zeuh a "aw, chibai le k hmu che chu k lawm e" ka ti veleh a " chuan heihi jimin ania, Kan baby mochi anih hi " tih pah chuan a nui zeuh a jimin chuan min rawn nuih a "chibai le, k hmu che chu k lawm hle mai " arawn ti veleh a. Midang dang chu a kawh kual zel pah chuan min in hmelhriat tir ta hlawm a.

"Heihi Kan upa ber kim seokjin ania "jin" tih pawn I ko thei ang, kn "worldwide handsome ania, a hmeltha tihte hi a inhria ania aw.." a rawn tih chuan k nui a, Jin oppa k va en chuan confi zet hian flying kiss min rawn pe a an nuihzat thlak k ti riau a, an bulah awm reg ila k nuih reg theih k ring .

"Chuan heihi jeon jungkook ania, Kan Golden maknae anih hi, thil thiamte hi angah ania.." tattoo nei pa kha ania, min rawn nuih zeuh a "heihi yoongi ania, suga pawh iti thei tho, kan zawhte mut duh anih hi" a rawn nui zeuh a, ani hi chu an zingah a zia a dang bik riau mai , angawichawi bik riau ti ila adik ang.

💜PLAY DATE 💜|| Taehyung Ff (Completed)Where stories live. Discover now