🅟︎🅛︎🅐︎🅨︎ 🅓︎🅐︎🅣︎🅔︎ 💫
🅣︎🅐︎🅔︎🅗︎🅨︎🅤︎🅝︎🅖︎ 🅕︎🅕︎🐻
𝙏𝙖𝙚𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜 𝙥𝙤𝙫*
K lo harh meuh chuan damdawi inah k lo awm reng tawh a, thil thleng te kha k mitthla ah a lang ruai2 mai. K rilru a lo lang hmasa ber chu Hannah bawk ani, enge a an ang? Keimah vang vek ani sia.
"Tae...ilo harh tawh elo?! Awi leh! Ava lawmawm tak em! Jungkook doctor va ko vat teh, hei Taehyung alo harh tawh ania" Hobi hyung chuan alo ti vat a, jungkook pawh chu a tlan ve vat a.
"Taehyung shii, I tha maw? I tawg thei em? Nâ te ila nei em? " jimin chuan min ngaihtuah hmel zet hian alo tia, k mit chu k khap sek a. Doctor alo thleng a min han en dik te te a. "La inenkawl deuh chu I ngai rih dawn anih hi, I ban ruh hi alo pelh deuh a, nâ I ti viau em?" Doctor chuan min lo zawt a .
"Na...ltk...hranlo.." harsa ti ve tak chuan k tawg chhuak ve thei a "ih..doctor..tui, tui k induh" tiin tui chu k dil a, jimin chuan tui bottle chu min lo pe ve vat a. Duhthawh tak chuan tui chu k in a, k dam sawng2 mai.
"Hannah...Hannah ege a an? Khawge a awm?" Tiin k zawt hlawm Vat a "aw..ani pawh nikhaw hrelo in ala awm rih char2 a, ni hnih dawn ani tawh" jungkook chuan min lo tia.
"Anih...naute atha maw?" Tia k zawh chiah chuan an kûn deuh veka, an hmelah chu an inthlak thut hi ani mai. "Tae...ih..Hannah khan thisen alo hlauh hnem deuh bawk nen, doctor te chuan naute chu an chhan hman talo niin an sawia " pawi tih hmel tak chuan Hobi hyung chuan min lo tia.
"K duh theilo..!! Engkim hi keimah vang vek ani! Keimah thiamloh vek!!" K au thawt a, k mittui chu alo luang zawih² nghal a. "Tae, in bengdai rawh. Naute nu atha a, Ala lawmawm ltk zok alom" jin hyung chuan min lo hnem ve mawlh2 bawk a
Engtinge heti hi chuan Hannah hmel pawh k hmuh ngam leh tawh anga?, keimah vang in kn naute chu a thi chu ani sia, k in ngaidam mai2 thei tawh dawnlo anih hi.
"Khawngaihin in vai khan min chhuahsan rih mai teh u," k tawg nem vak lemloa, mak min ti deuh chuan min lo en nghal vek bawk a. Namjoon hyung chuan thil a hrilh ru sep2 hlawm a, an chhuak ve ta mai a.
Hannah....min ngaidam ang che aw, I hmel takngial hmu tur pawn k inthiam theih tawh thlawt lo ani. K chungah I thinrim ngawt ang tiro? Khati khawp khan I rilru k tihnat sak tawh che a, chutah lah keimah avangin naute kn chân ta chu ani sia. Heng thil zawng2 te hi k mangchhia mai2 ni se, he mangchhia ataga harh chhuah daih hi k va chak tak em!.... Hannah, k va han ngai tak che em!.
Zan lam alo ni Der tawh a, tukverh lam chu k en rân a, thil thleng te avag khan k inthiamthei thlawt lo. Kawngka a rawn ri karh2 a, jungkook alo nia "Hyung, hei tlem tal ei tum la tiro?" Atih pah chuan buh hâwp chu min lo chhawp sak a.
"Jungkook, I car min hawh theih angem?" Thutak deuh chuan k ti bul hmawk a, "ege I sawi awmzia??! " mak ti deuh chuan min rawn en nghal vat a "aw, I car chabi min lo pe teh" "hyung, egatan ge I tih dawn?" Arawn tih chiah chuan a ipte chu k zen sak nghal a, Car chabi chu k lachhuak nghala.
"Hey, khawnge Kal I tum? Ila dam chian loh kha, I bân te kha Ala na lo ami?" Min en kar a, "k chhuak dawn a, k awmna tur lo zawng buai duh suh ang che u. Jungkook, nag tal chuan min hrethiam rawh aw, Hannah hmel hmuh hi k la hreh tlat ani, k inthiam thei thlawt lo. Lo venghim ang che aw, Hannah na taka awm tir leh hi k duh tawhlo " k chhuak nghala Jungkook pawh chuan ngawi reg chuan min en mawl ringot a.
Thei leh theilo chuan car chu k khalh a, k bân lehlam chu Ala nat deuh avag chuan k hmang tha theilo bawk a. "Hannah...min ngaidam rawh aw, tihnat leh che hi k duh tawhlo, engtikah emo chuan nagmah hmu tur che in k lo lang leh hlawl mahna. Hannah, engkim hi k thiamloh vek ani...tihnat leh che hi k duh tawhlo asin." K biangah chuan mittui alo luang zawih2 bawka. Hmeichhia vang a k tah vawikhatna ani ngei ang chupawh Hannah vangin.
YOU ARE READING
💜PLAY DATE 💜|| Taehyung Ff (Completed)
Fanfic"Atan chuan a nautelem ang lek chauh k ni bawk si...heti khawp hian k lo hmagaih hman ang tih pawh k inringlo asin...mn hmagaih ve pawh hi k ring lo" " 𝘪 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴 𝘪𝘮 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘥𝘢𝘵𝘦 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶💜"