𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝙨𝙘𝙚𝙣𝙖𝙧𝙞𝙤𝙨

3.3K 41 2
                                    

*𝙷𝚎𝚢 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎!𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚊 𝚂𝚑𝚘𝚝𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚊𝚗 𝙸𝚒𝚍𝚊 𝚘𝚗𝚎~ 𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢!-𝙰𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛

1.) 𝙼𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚊 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚝𝚘𝚘 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎𝚏𝚞𝚕 𝚌𝚊𝚗 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚢𝚊𝚗𝚍𝚎𝚛𝚎 𝚐𝚘 𝚌𝚛𝚊𝚣𝚢. 𝚃𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚊 𝚏𝚞𝚗 𝚜𝚌𝚎𝚗𝚊𝚛𝚒𝚘...

𝙸𝚣𝚞𝚔𝚞: 𝙷𝚎'𝚍 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚌𝚝 𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚒𝚜 𝚝𝚘𝚡𝚒𝚌 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚊𝚔𝚎, 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚒𝚝 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚜𝚜𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚎 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚏𝚎. 𝙷𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚠𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚋𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚊𝚏𝚎, 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛. 𝙾𝚗𝚕𝚢 𝚢𝚘𝚞.

𝚂𝚑𝚘𝚝𝚘: 𝙱𝚞𝚛𝚗. 𝙵𝚒𝚛𝚎. 𝙵𝚕𝚊𝚖𝚎𝚜, 𝚍𝚎𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗... 𝙸𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚒𝚜 𝚝𝚘𝚘 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎𝚏𝚞𝚕, 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚘𝚜𝚎 𝚒𝚜 𝚝𝚘 𝚍𝚎𝚊𝚝𝚛𝚘𝚢 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚏𝚎. 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝. 𝙰𝚜 𝚊 𝚙𝚘𝚠𝚎𝚛𝚏𝚞𝚕 𝚚𝚞𝚘𝚝𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚎𝚜, "𝙻𝚘𝚟𝚎 𝚒𝚜 𝚏𝚒𝚛𝚎".

𝙸𝚒𝚍𝚊: 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚒𝚜 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎𝚏𝚞𝚕 𝚗𝚘𝚠 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚑𝚞𝚖𝚊𝚗 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙𝚘𝚗 𝚒𝚝 𝚒𝚜 𝚒𝚗𝚗𝚘𝚌𝚎𝚗𝚝, 𝚑𝚎'𝚍 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚒𝚎. 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚕𝚒𝚎, 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚍𝚘. 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚜𝚒𝚜𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚋𝚊𝚌𝚔.

"𝚃𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚋𝚊𝚍 𝚖𝚊𝚗𝚗𝚎𝚛𝚜, 𝚈/𝚗."

2.) 𝙰 𝚖𝚎𝚝𝚎𝚘𝚛 𝚑𝚊𝚍 𝚑𝚒𝚝 𝚎𝚊𝚛𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚜𝚞𝚛𝚒𝚟𝚎𝚍.

𝚄𝚛𝚊𝚛𝚊𝚔𝚊 : 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜, 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢 𝚟𝚊𝚗𝚒𝚜𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚊𝚜𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚎𝚖𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍. 𝙷𝚎𝚛 𝚌𝚛𝚞𝚜𝚑. 𝙳𝚒𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜? 𝙾𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚗𝚘𝚝! 𝙳𝚒𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚖𝚘𝚞𝚛𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚍𝚎𝚊𝚝𝚑? 𝙽𝚘! 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝙶𝚘𝚍 𝚑𝚊𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚕𝚎𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚐 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛𝚎𝚟𝚎𝚛! 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚌𝚛𝚒𝚏𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑, 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚕𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚊𝚜𝚒𝚕𝚢. 𝚈𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚗𝚘𝚠.

BNHA | Yandere One ShotsWhere stories live. Discover now